Moj plan da vratim Jimina nikakoa nije upalio. Svaki put kad bih mu se približila on bi nestao. Nisam ga vidjela tjedan dana i moram biti iskrena jako mi fali. Moram ga vratiti nekako moram saznati zašto je ono uradio?
Danas je petak i nekako mi život stvarno ne ide. Imala sam na sebi baggy majicu i trenerki. Kosu sam ubacila u najmess pundju ikad. Hodala sam kao grob blago rečeno. Prolazila sam kroz hodnik sve dok se moja faca nije zalupila u nečija prsa. Jimin. Ispred mene je. Poslije Bog zna koliko.
"J-Jimin?"
Gledao me u oči i nekoliko sekundi poslije se opalio smijati.
"Idiote."
"Izvini ali bilo mi je nemoguće ne nasmijati te. Izvini ali na šta ti ličiš?"
"Molim? To nikad ne bi trebao reći dami."
"A curi u koju sam zaljubljen?"
"Pa ne ba... Šta?"
"Mhm."
"Zašto si se ušutila?"
"Jimin šta radiš?"
Rukom je prelazio kroz moju kosu i gledao me direktno u oči.
"Y/N, vidi. Znaš što osjećam prema tebi. Zbog tebe ne mogu spavati jer mislim na tebe non stip. Ali ja to ne mogu. Ja sam opasan za tebe i tvoj život. Ne želim te izgubiti kao i ..."
Zastao je.
"Kao i? Jimin završi rečenicu."
"Ne mogu povrijedit ću te."
"Dovrši rečenicu."
"Kao i Yeri."
"Tko je to?"
"Moja prva ljubav. Bila je čovjek i ubili su je lovci na vampire kako bi mene uhavatili."
"I ti meni nešto toliko važno nisi rekao. Čime ne smatraš. "
"Shvati me. Kako ću reći curi koja mi se toliko sviđa da je prije nje postojala još jedna."
"Razumijela bih Jimin. Očigledno mi ne vjeruješ."
"Ne, ne stani saslušaj me."
Krenula sam ići od njega. Ovo me baš povrijedilo. Nije mi krivo što je imao curu prije mene. Imala sam i ja prije njega i to je normalna stvar, boli me što mi nije rekapo tako veliki stvar, odnoano što ju je prešutio.
"Jimin prestani me pratiti."
Uhvatio me za ruku i gurnu uza zid i zarobio.
"Hoćeš me sad slišati?"
"Neću, pusti me."
Pkušavala sam pobjeći ali je ruku stavio na moj struk a drugu uza zid tako da se nisam mogla pomjeriti.
"Hajde da vidimo i to kako ćeš izaći."
"Šta je?"
Proderala sam se i pogledala u oči.
"Hoćeš me slušati ako te pustim"
Klimnula sam glavom. Čim me pustio brzo sam počela trčati ali ni jedand korak nisam napravila uhvatio me . Ruka mu je bila oko moj stuka i moja leđa su udarila u njegova prsa. Na uho tihim tonom rekao :" Uradi nešto ovako još jednom i vidjećeš kaznu."
"Kaznu?"
"Da"
"Briga me pusti me."
Nasmio se slatko pa nasatavio.
"Ako te toliko briga što samo ne odeš ne držim te toliko jako."
Srce mi je počelo kucati još brže, postajao sve toplijei toplije.
"Smiri otkucaje, nemoj da srčani dobiješ."
Poljubio me u vrat i lagano pustio.
"Vidi. Nisam ti rekao za Yeri ne zato što ti nr vjeerujem. Vjerujem ti više nego sebi samom, ali nekako sam se bojao da ćeš biti povrijeđenja ako budeš znala za nju. Yeri je prošlost, ti si moja sadašnjost i budućnost- i zato te moram pustit. Ne želim da ti se nešto desi kao i njoj."
"Jimin,ako sao zajedno ništa nam nitko ne može. Hej pogledaj me. Da mi nije stalo do tebe davno bi otišla."
Uzeo je moje ruke sa svoj lica i poljubio ih.
"Ti si nešto najbolje što mi se ikad desilo. Hvala Bogu pa te nisam pregazio onaj dan."
"Još mi se nisi izvinuo za to."
"Ni neću."
Nasmio se slatko i pokazao zube. Poljubio me u obraz.
"Moram ići ljepotice. Vidimo se večeras?"
"Može. Možeš doći kod mene moji su u Maiamu."
"Može. vidimo se."
Ponovo me poljubio i otišao. Gledala sam dok je išao. Smijala sam se sama sebi. O Bože ja njega volim.
Pala je noć i netko je pokucao na vrata. Otvorila sam sa najvećim osmijehom na svijetu.
"Uđite najjače biće na svijetu."
"Hvala najslađa djevojko na svijetu."
Porumenila sam.
Poljubio me u i ušao u stan.
"Skromno i slatko."
"Hoćeš da gledamo film?"
"Mhm može."
Otišla sam po kokice dok je on našao film i upalio ga.
Gledali smo film. Nismo lažem. Pričali smo cijeli film. On je govorio o svojoj prošlosti a ja o svojoj.
"Nemaš pojma koliko mi je drago što sam te upoznao. Nemaš pojma koliko mi znaćiš. Ako bi ter iko povrijedio ubio bih ga iste sekunde."
Povukla sam ga sebi i poljubila. Poljubac nije bio soft, bio je pun strasti a on je odmah uzvratio poljubac.
Rukom je prelazio kroz moj mogu i uhvatio me za struk i približio sebi. Ruke sam stavila oko njegovog vrata i nastavila poljubac. Podigao me pa sam noge stavila oko njegovog struka. Nosio me do sobe gdje me spustio na krevet i počeo ljubiti vrat svojim toplim usnama.
Skinuo mi je piđamu i ostala sam samo u grudnjaku.Počeo mi je ljubiti vrat.
"Oprosti što sam te umalo pregazio na prvom danu"
Sljedeći poljubac.
"Oprosti što sam te ugrizao u dance room."
Svaki poljubac ide niže i niže.
"Oprosti što sam ti prijetio da ću ti ubiti cijeli obitelj."
niže.
"Oprosti što sam te osramotio na satu."
"Oprosti što sam te bez stida pitao da spavaš samnom."
"Oprosti što sam se igrao sa Rinim osječanjima."
"Jimin."- pogledao je u mene sa mekanim očima koje volim.
"Volim te."
KAMU SEDANG MEMBACA
Devil's son
Romansa"Tvoj miris me ubija." Ubijaš ti mene. "Spavaj sa mnom."- laganim zavodljivim glasom je rekao u moje uho. Čuvši tu rečenicu došla sam sebi, laktom sam ga udarila i odmakela od sebe.