Čekala sam ugriz koji nikad nije ni došao. Osjetila sam njegovu glavu na ramenu. Kada sam otvorila oči, gledao je direktno u mene ali sada je bio udaljen.
"Jesi ti luda? Baš imaš želju da umreš."
"Šta se desilo?"
"Vukova strana mene me zaustavila, zašto me nisi odgurnula?"
"Vjerovala sam ti."
"Jesi luda, šta ako se nisam mogao kontrolirat, šta da sam te ubio?"
"Znala sam da nećeš. A i da se nisi mogao kontrolirati se ne bi mi bilo žao jer nisam umrla dosadnom smrću. Ubio me najjače biće na planeti."
"Zajedno sa jednom 500+ ljudi."
"Ubio si preko 500 ljudi?"- u šoku ću.
"Ima sigurno više. Šta si ti mislila da sam 200 godina proveo u slušanje jazza. Bilo tko me malo naljuti odmah kljac mrtav."- demonstrirao je.
"O Bože. Ti si ubio curu predamnom."
"Daaj ne pravi dramu toliko. Desilo bi se pred tobom prije ili poslije."
"IDIOTU JEDAM."- ludila sam ga.
"Mjesec je još pun ne zaboravi."- pokazivao je na mjesec.
Okrenuo se i ušao u kafić gdje je bila ekipa bila. Nedugo poslije sad došla i ja. Oni su već počeli piti, jako sam bila pod stresom pa sam uzela Riinu, Lininu i Namjoonu shoot tekile. Jako su me čudno pogledali. Blago sam se nasmijala i nastavila piti. Čula sam da vampiri mogu jako puno popiti kako bi se napili. I uvjerila sm se u tu teoriju. Popili su 4 boce čiste votke i pijani se. Morali smo doći kući ali smo svi pijani. Lina je Hoseoka , Namjoona i Yoongi odvela kući. Mislim da Lina i Hobi nešto mute. Ostale su takodjer odvele momka a meni su ostavila Jimina. Naravno. S obzirom da sam i ja pjana i da vidim sve duplo, nisam imala izbora nego odvesti Jimina u svoj apartman. Jer kao prvo nemam pojma di on živi, kao drugo ne mogu ga ići vraćati kući pa sebe onda.
Sjedili smo nas dvoje na klupici dok smo čekali taksi. Dok smo sjediti na svježem zraku Jimin je započeo : "Nikad nisam razgovarao sa svojim roditeljima kao ti danas. S ocem se čujem povremeno kad mu nešto treba, a mama... Hah ne želi ni da čuje za mene. Znaš zašto? Jer sam ih pretvorio u vampire, jer sam ih ubio. Jer sam ubio malog brata koji se nije pretvorio. Mrze me a sve što posjeduju je moje. Moj rad. Moje pare. Jel mene možda netko pitao jesam li ja ovo htio. Jesam li htio da se rodim kao vukodlak, i poslije pretvorim u vampira. 194 godine je prošlo kako mama, hah, mama, gospodja Park nije progovorila sa mnom, a 120 kako je nisam vidio. Izbjegava me svaki put. Zbog toga sam danas ubio onu curu. Jer me tvoj razgovor sa tvojima povrijedio."- ispustio je suzu.
Ustala sam i zagrlila ga jako. Njegova glava je bila na mojim prsima, lagano sam ga češkila po ruci i rekla: "Nisi ti kriv, ne brini. Meni nikad nisi kriv."- padale su mi suze niz obraze.
Jako mi je bilo žao Jimina. Vidi se da ga je to slomilo. Ubilo je ljudskost u njrmu. Vlastita ga majka ne želi vidjeti mogu samo zamisliti koliko to boli. Jimin jako mi je žao što si kroz to prolazio sam.
Kada smo stigli u apartman smjestila sam ga u sobu, lijepo pokrlila i gledala ga kako spava.
Toliko mirna osoba,slatka, pažljiva- tako mi je Jimin djelovao dok je spavao. Nitko ne zaslužuje da bude odbačen od obitelji. Obitelj je nešto što ćeš uvijek čuvati. Plakala sam dok da ga gledala. Plakala sam tiho da me ne čuje, nije zaslužio.
Jimin koja je tvoja cijela priča. Tko si ti Park Jimin? Koja je tvoja prošlost, zašto te toliko muči? Jer to razlog što si toliko bezosjećajan sa svima? Toliko puno pitanja i misterija a jedan osoba. Jako komplikovana osoba. Park Jimin nisi sam, od danas nisi sam.
YOU ARE READING
Devil's son
Romance"Tvoj miris me ubija." Ubijaš ti mene. "Spavaj sa mnom."- laganim zavodljivim glasom je rekao u moje uho. Čuvši tu rečenicu došla sam sebi, laktom sam ga udarila i odmakela od sebe.