Hobi je otišao sa Linom negdje a Sara se takodjer izgubila, što znači da sam sama. Točnije ne više jer Jimin ide ka meni.
"Di ti je društvo?"
"Lina je s Hobijem a Sara je tu negdje."
"A da sad sam večerao mislim da je to bila ona."
Prepala sam se za Saru i počela da je tražim, ali me uhvatio Jimin za lakat tako da sam se sudarila sa njegovim prsima.
"Pusti me Jimin šta si uradio."- uplašeno sam mu rekla.
"Relax. Nisam ništa spava gore u sobi."
"Da ti vjerujem nakon svega."
"Čine ti mene smatraš."
"Čudovištem."
"Hah."- osmijehno se i jače mi stisnuo lakat da me počelo boljeti. " Y/N trgaš mi živce svakim danom sve više. "
"Jimin pusti me boli me"
"Imaš baš želju da umreš zar ne? Svjesna si da za sekundu možeš biti mrtva."- oči su mu postajale crvene.
"Jimin oči, neko će vidjeti."- bojala sam se netko ne bi saznao za njega.
Zatvorio je oči kako bi se smirio, i pustio me je.
"Jimin jesi dobro."- zabrinuto sam pitala.
"Y/N odmakni se, bježi."
"Jesi li okej?"- pitala sam ga ponovo.
"Rekao sam BJEŽI."- pokazao je oči koje su se još više crvenile.
Prepala sam se pa sam otišla potražili Hobija da bi mu pomogao. Na terasi sam našla Hobija i Linu kako flertuju i brzo Hobija zvala.
"Hoseok, Jimin nije dobro. "
"ŠTA? ŠTA MU JE?
"Oči mu se jako crvene."
Hobi je odmah potrčao do Jimin a i mi za njih.
Pronašli smo Jimina kako sjedi na podu naslonjen na zid. Glavu je držao u rukama. Bio je baš umoran kao da se borio protiv samog sebe."Brate jesi li dobro?"-pitao ga je Hobi a on je podigao glavu i oči su mu bile jako umorne, tmurne- teške.
"Hobi ne mogu više."- vidio je i mene tu i vratio glavu kako je i bila." Rekao sam ti da bježiš. Zašto me ne slušaš?"
"Htjela sam ti pomoći."- odgovorila sam mu. Sad sam se i ja bojala za njega jer je stvarno loše izgledao.
"Jesi uzimao dozu danas?"- Hobi je zabrinuto pitao.
"Jesam, RECI JOJ DA IDE HOBI NEĆU SE MOĆI KONTROLIRAT."
"Molim te Y/N idi molim te."- Hobi me zamolio pa sam i otišla.
Shvatila sam da je to zbog mog mirisa. Lina je išla za mnom i pitala me šta se dogadja. Nisam joj smjela reći istinu ali nešto sam morala reći.
"Naljutila sam ga pa .. ovaj ne.. želiš da me vidi."
"Šta si mu rekla, Y/N?"
"Daa... da je razmaženo derište i da... i da je plaayboy i tako te stvari."- brzo sam nešto smislila.
"Zašto ga se ne kloneš. on ništa dobro ne može donijeti osim da ti slomi život. Molim te kloni ga se."
"Hoću. obećajem."
Zagrlile smo se i još popričale o nekim drugim temama, ali u glavi mi je bio Jimin.Jeli on dobro, jer ja sam kriva zbog njegovog stanja u kojem je. Zašto ga moj miris toliko privlači? Ili je možda samo gladan za krv. Glava mi je pucala od toliko misli.
Moj i Linin razgovor prekinuo je Taehyung koji je silazio sa stepenica.
"Vi ste još ovdje?"
"Da jesamo ."- Lina je s blagim osmijehom odgovorila.
"Kako je Jimin?"- pitala sam.
"Vidio sam da je Sara otišla, mislio sam da ste i vi, Jimin, Jimin je dobro. Smjestili smo ga u krevet, doći će Somi da ga pregleda."
"Da ga obidjemo, ha Y/N?"- predložila je brzo Lina.
"Ugh. mislim da to nije pametna ideja. Ovaj Jimin ne voli kada ga netko ometa u spavanju . Poludi. A i tek je zaspao pa nek se odmori malo."- slagao je na brzinu.
"Aha oke."
Do nas su došli i Yoongi i Namjoon kojji su imali jako umoru facu. "Cure ako vam treba prijevoz recite."- ponudio se Namjoon.
"Hvala puno Namjoon."- zahvalila sam mu se.
Ubrzo do nas su došli i Hobi i Jungkook.
"Di je Jin."- Jungkook je pitao za najstarijeg.
"Gore s Jiminom je. Čeka Somi da dodje."- odgovorio je Yoongi.
"Lina možeš kratko se izdvojiti."- Hobi je pitao Linu.
Otišli su nasamo njih dvoje. Pitala sam Namjoona. "Joon šta je bilo sa njim?"
"Opet mu je došlo da umalo izgubi kontrolu. Jimin je zadnji put izgubio kontrolu kad je ubio našu obitelj. Od tad nikad. Ali danas mu se to opet desilo, malo je falilo da te rastrga, kao i prošli put u dance room."
"Ček jel njemu tako uvijek kad je blizu mene?"
"Ne znam. Nije ništa rekao."
"Ne razumijem. Jimin je najmoćnije biće na svijetu i da izgubi kontrolu tako radi obične krvi. Nemoj se uvrijediti Y/N ali svaka krv je skoro istog okusa. Jako čudno."- Taehyung.
"Ni meni nije jasno. Možda nije imao dozu."
"Imao je kaže."- Jungkook.
"Y/N vidi mi se nikad ne možemo zasiti krvi. To je kao da jedeš kolač koji je toliko dobar i želiš da traje. Mi uvijek pijemo krv. Tako da Boga pitaj šta se mota Jiminu po pameti. Miris je nešto što prvo osjetimo kod čovjeka. Svaki osjećaj koji čovjek proizvede mi ga osjetimo. " - Yoongi.
"Jimin je netko tko lako ubije osobu, ali ubije ju zbog odredjenog razloga. Nikad nije ubio nekoga dok je pio krv. Zna za kontrolu. On je jako hladan. Uvijek je bio takav. Jimin zna koga treba ubiti dok se hrani. Ima kontrolu ali naravno ubije nekoga dok se hrani. ali to nije zbog kontrole to je jer on to želi. Dok mi pa i ja prvi ne možemo se kontrolirati koliko on. Jako je dobar u tome." - Taehyung je objasnio.
"Glava mi puca od ove misterije, Joon možeš li me molim te odvesti kući. Kasno je a i glava me ubija."- rekla sam.
"Naravno idem po ključeve."
Odvukli smo kući Linu, pa i mene. Jako umorna sam došla u svoj apartman. Bacila sam ključeve na stolić pa skinula štikle. U kuhinju sam svratila po čašu vode i otišla pravo u krevet. Današnji dan je bilo jako težak. Osjećam se previše. Možda je previše što znam BTSovu tajnu. Možda sam trebala pustit Jimina da mi izbriše sjećanja jer ovo kroz šta sad prolazim je previše. Šta ako sam ja razlog zašto on gubi kontrolu kad je do sad bio toliko dobar u tome? Zaspala sam s tim mislima u glavi.
YOU ARE READING
Devil's son
Romance"Tvoj miris me ubija." Ubijaš ti mene. "Spavaj sa mnom."- laganim zavodljivim glasom je rekao u moje uho. Čuvši tu rečenicu došla sam sebi, laktom sam ga udarila i odmakela od sebe.