CHAPTER 10: Jutro poslije

444 17 0
                                    

Ustala sam uz nekakvu buku. Kada sam konačno otvorila oči ugasila sam alarm koji mi je jako išao na živce. Osjetila sam nečije ruke oko svoga struka koje mi nisu davale da ustanem. Okrenula sam se i zatekla Jimina koji je još spavao.
Privukao me k sebi tako da nisam mogla ustati iz kreveta.
Osjetila sam njegov jutarnji još posani duboki glas iza vrata koji je rekao:" Još 5 minuta."

Nisam ništa rekla već sam mu dopustila da ima svojim 5 minuta. Ruku sa struka nije puštao. Nisam se mogla pomaketi zbog njegove blizine, lagano sam drhtala na njegov dah na vratu ali nisam mu htjela dati doznanja da me čini slabom.

Nakon nekog vremena otvorio je oči konačno me pustio.

"Šta ja radim ovdje?"- pitao je nakon što je shvatio da je u mom stanu.

"Ne sjećaš se ništa od sinoć?"

"Ne, šta je bilo sinoć?"

"Napio si se."

"Pa si me ti odvela u svoj stan. Nisam znao si takva."- stavio je ruke na sebe zezajući me.

"Ma budalo."- lupila sam ga u ruku.

"Mislim ako još imaš u planu.. ček.. šta ako si me pijanog silovala sinoć a ja to ne znam."

"Ti si stvarno lud? Ja da silujem, tebe? Ne zaboravi ti si taj je mene pitao da spava sa mnom."

"Pa možda si se pravila fina i sinoć me silovala."

"Ne umišljaj si."

"Just saying."

Ustala sam iz kreveta pa zbunjeno se okrenula prema Jiminu : "Koliko se sjećam zaspala sam na stolici."

"Ja sam te prenio u krevet udobnije je."

"I ti meni pričaš o silovanju."

"Je li imaš ti kave u ovoj stanu, pije mi se."- ustao je iz sobe i otišao u kuhinju.

Moj apartman nije nešto velik. 3 sobe. Kuhinja-dnevni, wc i soba. Nije bilo puno prostora ali ipak dosta.

"Kako se ti snadješ ovdje?"-pitao je gospodin bogatačić.

"Izvinjavam se vampiru, ali ja nemam para koliko ti imaš."

"Kao prvo ja sam hibrid ne samo vampir, pod dva ako nastaviš tako pričati s "vampirom" ružno će završiti."

"Jel me to trebalo prestrašiti?"

"Baš se igraš sa vatrom ga, uh seksi."- namignuo mi je.

"Jel ovo seksi?"- uzela sam drvenu špatulu i lupila ga.

"Jako mm."

Htjela sam ga opet lupit, ali je uhvatio mojr drveno oružje i privukao me sebi. Unervozila sam se pa ušutila. Bio  je udaljen od mene samo nekoliko centimentara.

"Što si se sad ušutila?"

I dalje sam šutila zbog nervoze i njegove blizine. Zato me jednostavno ne ubije.
Slobodnom rukom je sklonio pramen kose koji je bio na mom licu.

"Jesi sigurna da ne želiš samnom u krevet?"- dodao je arogantno.

Odmakela sam se od njega i odmah odgovorila:

"Ma jel, pa da sutra me ni ne poznaješ kao i Riu."

Uzeo je groždje i stavio u usta dok je čudno me pogledao pa rekao :" Ko je Ria?"

"Jel stvarno ne znaš ko je Ria?"

"Kako bih ja trebao znat Riu?"

"Spavao si sa njom?"

"Jel znaš ti Lauru?"

"Ne, kakva sad Laura?"

"Et vidiš, ne znam mi ja al vjerovatno sam spavao i sa njom."

"Jesi li ti uvijek ovako arogantan?"

"Nee. Samo kad sam s tobom."

"S tobom je pričat kao s životinjom."

"Vukodlak sam i vampir šta hoćeš?"

"Mogu li te nešto za moliti?"

"Da spavam s tobom, može ajmo u sobu?"- počeo je ići prema sobi otkopćavajući digme košulje.

"Stani kud ćeš."

"Šta nije to? Šta je onda?"

"Jel možeš bar jednom kad te Ria pozdravi u školi jednom bar jednom joj odgovoriti?"

"Aa to je onaa što mi je Tae pričao. Kaže 200 puta kaže ćao, ja je nikad nisam primjetio. Šta je družiš sa njom? Nisam znao,da si toliko jadna."

"Ti si jadan. Možel se s tobom normalno pričati Isuse, hoćeš li?"

"Pod jednim uvijetom."

"Kojim? Neću da spavam s tobom."

"Easy napaljena ne to. Dozvoliš mi da te ugrizem a ja joj kažem ćao i popričam malo sa njom? Ha šta kažeš?"

"Obećaj da ćeš to uraditi? Ćao i popričat?"

Nasmio se jako i pokazao svoje savršene zube.

"Ne mogu vjerovat šta ćeš uraditi za ćao." - nastavljao se smijati.

"Hajte završimo s tim?"- sklonila sam kosu na lijevu stranu i naslonila vrat kako bi mogao odraditi svoj dio posla. Lagala bih kad bi rekla da se nisam bojala. Jesam..jako. Došao je skroz do mene. Ledja su mi bila naslonjena na zid. Nekoliko centimetara od mene.Nasmio se po posljednji put i kao iz inata skonio kosu da desnu stranu. Osjetila sam njegov dan na ključnoj kosti. Lagano sam se počela osjećati slabo. Leptirići u stomaku koji  su se pojavili po prvi put. Dah mi nikkao nije bio normalan.
Kada se približio vratu, još sam se više počela tresti. Što je i on primjetio. U isto vrijeme me i on tjerao na moj strah a u drugo vrijeme sam se jako bojala. Vjerovala sam mu. Jesam. Ali sam se pitala da li je ovo okej. Dali se okey da mi pije krv iz vrata dok me namjerno provocira svakim pokretom dok ludim samo da primjeti Riu. Jeli to okej prema njoj?

"Zašto se treseš? Bojiš se?"- čula sam njegov glas koji me doveo u realnost.

"Ne, rekla sam ti. Samo predugo čekaš."

Nasmio se i dah mu je osjetio na mom vratu dok mu je glas vibrirao od moj vrat.
Odmah sam osjetila bol u vratu i njego ve zube. Svoje ruke je stavio na moje i jako stisnuo. Što je duže pio krv sve jače me stiskao za zglob moje ruke. Lijevom rukom me privukao za struk kako bi mu bila bliže. Zatvorila sam oči kako,sam polako gubila snagu za stojanjem.

"Jimin.. Jim.."-laganim tonom sam ga zvala. Prilično sam sigurna da me nije ni čuo.

Već na svoju ruku polako odmakeo do mene i gledao me u oči dok je teško disao. Gledali smo se u oči dok je on par puta gledao u moje usne. Zagrizao je usnicu pa rekao kroz težak dah : " Otežavaš mi posao ljepotice."

Nisam ništa rekla samo sam ga nastavila gledati. Počeo se polako približavati meni a i ja njemu neprimjetno...

Devil's sonWhere stories live. Discover now