Krenula je polako ići, a on se zadnji put okrenuo preda podiju kako bi vidio jeli ih itko vidio. Hodali su stepenicama. Šutjeli su oboje.
Y/N je bila ispred njega, jako je bila nervozna i znala je da to Jimin zna. Jer je iza ledja osjećala njegov pobjednički osmijeh.Stigli su do sobe 20. Još 10 soba do početka. Tišinu je prekinuo Jimin.
"Nešto sam zaboravio, ti udji brzo ću."
Klimula je glavom, i nastavila put do sobe.
Jimin se vratio do sobe 15. Pokucao na vrata i ušao.
"Jimin tu si."- Ria je sva sretna rekla.
"Da, ovaj imam neki mali posao zarvršiti bit ću tu za 5 min obećavam."
"Mhm, oke oke samo ti čekat ću te."
Y/N POV
Otključala sam vrata i razgledala sobu. Bila je klasična soba. Veliki krevet, prozori preko cijelog zida gdje ima pogled na grad koji je sada pod noćnim svijetlom.
Sjela sam na sredini kreveta i čekala ga. Nekoliko minuta je prošlo i vrata su otkrila Jiminovo lice.
U ruci imao je bocu vina i dvije čaše. Stavio ih je na stol pored kreveta i skinuo sako. Bacio ga je na krevet i sjeo. Bili smo ledjima okrenuti jedno drugome.Šutjeli smo i ja i on. Tišinu je prekinio on kada je počeo sipati vino u čašu.
"Hoćeš li vina?"
Trebao mi ne bilo kakav alkohol da sam brzo odgovorila.
"Moglo bi nešto jače, ali može?"
"Imam bocu jackija, tu dole hoćeš?"
"Neka vino će poslužiti."
Dodao je čašu bez da me pogledao.
"Zašto si toliko daleko?"
Pitao me je i srce mi je stalo.
"Bit ćemo dosta bliže, čemu sad ova distanca?"- ponovo će.
Sjela sam pored njega i imali smo pogled na grad.
Opet smo šutjeli što je pogoršavalo stvari. Sad bi sve samo da ne šutimo.
Jimin se sipao čašu za čašom i brzo pio."Ovo neće ništa poslužit, daj taj viski."
Ustala sam i uzela tu bocu i predala mu. On je iz nje pio kao da je voda.
Ponudio je i mene."Neka hvala, ne želim se napit."
Nasmio se nekako izazovno: " Uzmi hajte, opusti se."
Znala sam ako popijem da će me napiti. Ali sam prihvatila. Jer nekako sam se trebala smiriti. Uzela sam bocu iz njegovih ruku i nagela.
"Ohohohohoo"- Jimin je iznnadjeno rekao kada ne vidio koliko sam popila.
"Šuti jedino me sad to ovo može smiriti."
Nasmio se i pokazao svoje zube. Gledala sam u njegoc profil dok je on gledao kroz prozor.
"Zašto?"
"Hm?"- pogledao me je čudno.
"Zašto ja?"
"Šta zašto ti?"
"Zašto želiš sa mnom u krevet kad možeš s bilo s kim?"
"Jer me uporno odbijaš."- duboko u oči me pogledao.
"Pa hoćeš na silu da spavaš sa mnom?"
"Na silu? Neću te silovat Y/N šta ti je, sama si pristala."
"Ne bih da nisi zapeo za Riu."
"Šta tebe briga za nju? Odrabila bi ona posao možda bolje nego ti, šta si se ri upacila?"
"Ne želim da je povrijediš."
"Pa hoćeš da tebe povrijedim jel?"- iznervirao je sada pričao.
Ovu hrabrost koju sad imam nisam ja, to je alkohol koji je počeo raditi svoj dio posla.
"NE ŽELIM DA SPAVAŠ SA NJOM?"
"ŠTO? JESI LJUBOMORNA MOŽDA?"
"UGH JAKO ME SAD NERVIRAŠ, AJ DA ZAVRŠIMO TO VIŠE DA ODEM ODAVDE."
"SMIRI SE NEĆU SPAVAT S TOBOM."
"Šta?"- naglo sam se smirila.
"Čula si me."
"Zašto sam onda ovdje?"
"Ako imaš toliku želju da odem tamo su ti vrata."
"Odgovori mi Jimin."
"Trebao sam s nekim pričati pa sam mislio da bih mogao s tobom."
"Šta se desilo? Naravno da možeš?"
"Iskreno bio mi je prvo plan da spavam s tobom, ali onda sam dobio poziv od moj divnog tate. Pa sam otišao po alkohol."
"Šta je bilo s tatom ti?"
Nasmio se povridjeno pa rekao:" Hoće da potpišem papire gdje se slažem da me se oni odriču, hm diivni moj tata. Cijela imovina je na mene, taj dio nije shvatio. Ako bi potpisao živjeli bi na ulici. Bil trebao potpisat ha?"- okrenuo se ka meni. Gledao me u oči dok mu je suza išla iz oka.
Jiminove riječi su me slomile. Ne mogu ni zamisliti kako se osjeća.
Pustila sam i ja suzu. Njegov ruka je bila na mom licu. Obrisao je suzu i tiho blago nekako slatko rekao : " Nemoj da plačeš, nemaš razloga."Brusnula sam u plač još. Jako mi je žao. On to ne zaslužuje. Koliko god loš bio ne zaslužije nitko biti toliko povrijedjen.
"Jimin, jako mi je žao, ti to ne zaslužuješ."
"Ti zbog mene plačes?"
Klimnula sam glavom. Objema rukama je držao moje lice, gledali smo se u oči, on je imao ozbiljan pogled.
"Hej ljepotice, ne radi to. Ne plači radi mene. Znaš da sam ja jak da mogu da to podnesem. Okej? Samo ne želim biti sam večeras, okej?"
Lagao je, pa sam se pravila da je sve oke. Klimnula sam glavom a on me nakon toga poljubio u čelo.
Privukao me sebi u zagrljaj pa rekao:"Bit će sve oke, vjeruj mi. Nisam ja dzabe Park Jimin."
Nasmijala sam se kroz suze pa i on za mnom. Ponovo me poljubio u glavu. Tako zagljeni ostali smo dugo, sve dok se u potpunosti nisam smirila.
"Jimin, mogu li te nešto pitat?"
"Mhm pitaj."
"Jesi li stvarno htio spavati sa Riom?"
"Hahahaha, ljepotice mogla si odmah reći da si ljubomorna i ništa od ovog se ne bi desilo."
"Nisam ljubomorna, samo se brinem za nju."
"Mhm, mhm."
"Ozbiljna sam."
"Nisam imao u planu. Htio sam joj se ispričati i lijepo joj sve objasniti, ali ti si shvatila da ćemo spavati pa sam išao with flow."
"Htio si me napraviti ljubomornom?"
"Vidim upalilo je."
"JIMIN."
"Doobroo nisi ljubomorna."
"Ugh misli šta hoćeš, nemam razloga biti ljubomorna."
Pogledala sam na sat i bilo je već pola sata.
"Jesi ti bolje?"- pitala sam ga.
"Nemam pojma. Šta ti kažeš šta bi trebao uraditi?"
"Da probaš razgovarati sa njima?"
"Ne, ne neće htjeti."
"Nisi ni pokušao."
"Misliš? Ovo je toliko jadno, kao malo dijete sam."
"Jimin ne govori to. Uredu je da nekad nisi okej. Čak i najjači ljudi moraju nekad biti slabi."
YOU ARE READING
Devil's son
Romance"Tvoj miris me ubija." Ubijaš ti mene. "Spavaj sa mnom."- laganim zavodljivim glasom je rekao u moje uho. Čuvši tu rečenicu došla sam sebi, laktom sam ga udarila i odmakela od sebe.