CHAPTER 19 : Prva noć na kampu

429 21 5
                                    

Bio je jutro ,kada sam čula nekakvo lupanje po vratima.

"Koji vrag?"- Jimin je zamrljao pospano.

Ria je ustala u otvorila vrata. Ispred vrata se našla naša cijela ekipa.

"Mislite li ići, znate li koliko je to daleko."

Jimin je ustao i stao ispred Rie i samo zatvorio vrata.
Čuo se smijeh od vana, pa je Jimin rekao meni da ustanem.

"Damo ustajanjee."

Pravila sam se na ga ne čujem jer želim spavati. Krevet je odskočio, a kada sam otvorila oči zatekla sam Jimina koji je skočio na moj krevet.

"Koliko lijep pogled za budenje imaš hm?"

"Toliko dobar da mi se povraća."

Ria je cijelo vrijeme stajala i gledala scenarij koji sr odvija ali je nijedno od nas dvoje nije primjetio.

"Ma ne moj, budi zahvalna Bogu što ova tvoja stoji ovdje."

Ustala sam iz kreveta i otišla se obući.





Svi smo stajali ispred velikih stepenica koji su označavi početak.

"Kad malo bolje razmislim, Tara ideja ti je katastrofalna?"- Jimin je počeo prigovarati.

"Izvini princezo ali sad je kasno."- odgovorila mu je.

"Hajmo."

Penjali smo se uz veliko brzo koje nikad nije imalo kraja. Bili smo poredani na liniju.
Išao je prvi Namjooj, Jin, Tara, Hobi, Lina, Ria, Jungkook, Yoongi, Taehyung I Jimin skupa, Sara i Ja zadnje.
Jimin se povremeno okrećao i smijao se jer sam ja zadnja.

Okrenuo se ponovno i nasmio se.

"Šta je sa njim?"-  Sara me pitala.

"Nije normalan eto šta."

"Da ih predjemo?"

"Može"- nasmijala sam se izazovno.

Počeli smo ih polako prelaziti i kada samo prešli Namjoon okrenula sam se i Jiminu se prkosno nasmijala.
On je takodjer nasmijao.

"Hoćemo li ovdje odmoriti?"- Namjoon

"Može"- svi smo odgovorili.

Sjedili smo u krugu u jeli grickalice koje smo ponijeli.

"AAAAA"- začuo se nečiji vrisak.

"Što je to?"

"Jungkook hajde samnom ?"- jimin

"Ne, Jimin šta ako je opasno."- zaustavila sam ga.

"Hej, ne brini znaš da mi ništa ne može biti"- šapnuo je.
"Uredu?"- rekao je.

Klimnula sam glavom, koliko god Jimin bio jak i sam po sebi opasnost oprt se bojim da su nešto ne bi desilo.
Dugo su se njih dvojica zadržali prvo je uzletio iz šume Jungkook koji je bio baš umoran. Jimina nije bilo.

"Gdje je Jimin?"- odmah sam pitala.

"Ide."- nije ni završio a ja sam već otišla u šume.

Našla sam ga na putiću kako leži, oko usta mu je bila krv. Zatvorio je oči i imao je osmijeh na licu.

"Jimin?"

"O Y/N."-  osmijeh mu je brzo otišao čim me je vidio.

Bojala sam ga se nekako sada, taj osmijeh što se dogadja.

"Što je bilo, zašto si uplašena?"

"Jimin plašiš me, čemu taj smijeh što se dogodilo?"

"Hej hej ljubavi nije ništa vjeruj m."- uzeo mi je lice u svoje ruke.

"Što se desio Jimin?"

"Bio je neki mladić, imao je veliku ranu na nozi koja je krvarila. Takodjer je imao ozljedu na stomaku. Kao da je izboden nožem, pa samo Jungkook i ja..."

"Dobro je nemoj završiti."

Nasmio se i poljubio me , F"Hoćemol kod ekipe?"

klimnula sam glavom pa samo otišli do njih. 




Nakon još pola sata hodanja došli smo do vrha. Cijeli grad mi je bio kad na dlanu. Ljepši pogled dugo nisam vidjela, 

"Momci možete li vi postaviti šatore mi čemo vatru?"-Tara je preložila i svi smo pristali

Neki su spremali šator neki vatru, neki donosili drva, neki pripremali večeru. Sve u svemu je bilo jako lijepo. Kada je već noć bila duboka Yoongi je izvukao gitaru te počeo svirati. Zvijezde su se na nebu ocrtale, Na pamet mi je pao Jimin koji je već zaspao. Njegovo lice obasjalo je mjesećeva sjena. Uzela sam deku i pokrila ovo savršeno biće.

Nakon jela smo svi otišli leći jer je bilo jako kasno. Ja sam bila sama u šatoru, greškom. Tara, Sara i Ria su zajedno, Lina je trebala biti sa mnom ali je završila sa hobijem, Iskreno ne smeta mi da budem sama. Bila sm vec u krapama i gotova zaspat kada sam osjetila nećije ruke oko svoga sstruka, i kako netko leži pred mene. Na uho lagano mi je prišao glas koji uvijek obožavam čuti.

"Mm, kuda?"

"Prepao si me."

"Izvini, ajmo spavati."

"Šta ako te netko vidi?"

"Juf ne mogu ni sa vlastitiom curom bar na kratko vrijeme provest."

"Koliko to vlastita cura lijepo zvuči."

"Ti uvijek lijepo zvučiš"

tople usne su mi poljubile vrat, okrenula sam se prema njemu, Glavu sam ususakala na njegova prsa dok su njegove ruke bileo ko mene. Brzo nakon sam zaspala.

Devil's sonحيث تعيش القصص. اكتشف الآن