CHAPTER 18: "Lud za tobom"

462 20 6
                                    

"Kako god želim, šta kažeš kao ... uumm da si me samo htio iskoristiti."

"Ne, ne ne ovako ćemo. S obzirom da sam ja malo varao i da sam ti slušao otkucaje i miris znam otprilike. A ti ovo moje uzmi kao odgovor na to."

"Rekao si sa mrznja i ljubav se malo razlikuji u mirisu, šta je kod mene?"

"Hmm nisam siguran al mislim obojem"- nasmio se.

"I šta sad?"

"Sad, ne znam šta ti želiš?"

"Jimin ovo ovako ne ide i ti i ja pričamo u kodovima."

"Da ti priznam pa me odjebeš, pf zaboravi."

"Upravo jesi."

"Takodjer i ti jer tvoja krv je upravo proizvela oksitocin."

"Jimin! Nisi fer."

"Ljepotice izvoli reci šta hoćeš?"

"Jimin.. moraš me shvatiti, ne mogu ti tek tako vjerovati nakog svega isto tako kao ni ti meni. Da bi pokušali bilo šta moramo imati povjerenja, a ne samo oksitocin. "

"Mhm slažem se ljepotice."

"Pa šta ćemo onda?"

"Hmm pa ne....ćekaj nešto mi pade na pamet. Ti voliš da se igraš jel tako, a ja volim igru pa da igramo igru dok stvaramo povjerenje jedno u drugo, ha? "

"Okej kakva igra?"

"Ovako, opće je poznato da izmedju nas postoji neka strast. Eh što kažeš na to da gledamo dokle če nas ta strast obvući. Ti imaš pravo zavoditi mene bilo kad bilo gdje, kao i ja tebe i tko prvi posusta ovom drugom povjednik je."

Nasmijala sam se i pristala.

"Može, počinjemo od večeras, vidim.."

"Gdje ti misliš da si pošla?"

"Kući"

Uhvatio me za ruku i povuka ka sebi " A ne ne ne."

Pristisnuo je svoje usne na moje. Poljubac je bio kratak i jako sladak.

"Ah ah ah nema ovoga dok se igramo, i poljubac znaći posustajanje."

"Znam ali igramo od večeras pa sam iskoristio priliku."

Nasmijala sam se i izašla iz učionice.

"Vidimo se Jimim..."

"Vidimo se Y/N."







Došla je i subota.  Po mene su trebali doći Hobi Lina i Yoongi. Zazvonio mi je mobitel i bila je to Lina : Jesi gotova? Za 10 min smo kod tebe."

"Mhm pozvoni mi na interfon kad stignete da sidjem."

"Oke vidimo se."

Nekoliko minuta poslije je i interfon zazvonio. Uzela sam ruksak pa izašla iz stana. Ispred stana me je dočekao porshe bijeli, ne znam koje marke ali jako moćno auto.

Lina je sjedila na zadnjem sjedištu, Imala je naočale na glavi i rekreirala scenu iz Mean Girls.

"Get in loser we're going camping."

Nasmijala sam se na njemu glumi. Iz vozačevog mjesta izašao je Jimin sa naočala koje je upravo skinuo sa glave. Imao je užu bijeli majicu dugih rukava . Mišiči mu su se ocrtali kroz majicu, jel on ovo namjerno?

"Zar nije Yoongi trebao ići sa nama?"- pitala sam Jimina dok je stavljao moj ruksak u gepek.

"Kao prvo ouch. kao drugo zašto si htjela Yoongija i kao treće moram provozati novo auto."

Devil's sonWhere stories live. Discover now