CHAPTER 11: Ćao je omiljena riječ

472 18 1
                                    

Radila sam svoj posao u KFC. Dolazile su gosti svakih 5 minuta dok sam ja razmišljala kad god sam dobila priliku o tome da sam umalo poljubila Park Jimina.
Ne, ne šalim se. Sva sreća pa mi je telefon zazvonio pa sam se javila.

Flashback

Bilo smo jako blizu poljupca kada je meni naglo zazvonio mobitel. Brzo sam se izvukla iz njegove zamne i javila. Naslonjen glavom na zid nasmio se tih nekako.

Halo?:-javila sam se
"Ej, Y/N ljubavi kako si?"- fuck zaboravila sam na vlastite roditelje.
"Maamaa, evo super samo kako ste vi?"
"Super smo i mi pitali smo se kad ces nam doći?"
"Za par dana sam kontala, taman imam raspust pa tad?"-pogledala sam u Jimina koji je sjedio na kauču i jako se smijao situaciji u kojoj sam.
"Aa pa to se super, šta ti radiš pa ti je glas bez daha?"- čuvši maminu rečenicu sam se uzpaničla a on je pobjednički podsmijehnuo.
"Radim... mmm ovaj. Kolač da. Kolač?"
"Šta stvarno, s čim?

Gledala sam u Jimina i palo mi napamet i rekla bez razmišljanja.

"Jagode, s jagodama."- odmah sam zažalila.

Jimin se sada valjao od smijeha.

"Mama moram ići vidimo se."- poklopila sam brze nego što je mogla odgovoriti.

"Wow bio sam zvan, čudovištem idiotom, macho manom, Zeusom, Savršenstvom, svakakvim božanstvenim imenima ali do sad nikada kolač s jagodama."- dodao je Jimin

"Vid ti uživaš u ovom."

"Ti si ta koja je rekla s JAGODAMA."

End of flashback

Ohh ja sam tolika budala, od svih stvari koje samo mogla reći ja sam rekla jagode.

Raadim danas do 3 pa u 5 imam jedno predavanje da ću poslije s curama na kavu. Tako radno vrijeme mi je brzo prošlo. U školi su me čekale u hodniku
Djevojke.

Malo smo pričale šta se dešavalo prošlu noć. Nsaravno nisam ništa rekla za Jimina jer bi me Ria ubila.
Bilo je vrijeme taman kad će proći Jimin i Riino ćao. Plan je bio ćao, priča i izvinjenje jer ju je doslovno iskoristio. Iz kemije kabineta izašli su Jungkook, Tae i Jimin.
Prolazili su pokraj nas i ona dvojica su se pozdravila dok je gospodin ' spavaj sa mnom samo prošao.'

"Ćao Jimin."- rekla je Ria po prvi put danas.

Jimin je stao i pogledao ju. Nasmio se toliko fake ali ona nije primjetila. Nitko osim mene.

"Ćao, Ria jel tako izvini?"- pravio se kao gentlemen.

"Da,da Ria."

"Riaa, Ria, pa Ria reci mi kako to da te nisam vidjao od našeg malog sastanka"

Ew.

"Govorila sam ti ćao svaki dan od tad ali nikad me nisi vidio."

"To nije moguće. Ajmo ovako ajde ti samnom večeras van da ti se izvinim za to."

"Zoveš me van, na dejt."

"Mhm da, pokupit ću te u 7. Pošalji mi adresu, može?"- ponudio je svoj mobitel.

Ček, ček. Zove ju van. Ovo nije bio dio plana. Trebao je reći ćao i to ke to. A ne zvati je na date i još se nije izvinio što je iskoristio kao krpu. U meni je radila nela ljutna koju nisam polazivala.

Nakon razmjene brojeva Jimin je konačno primjetio i nas tu.

"Zdravl cure i vi ste tu. Moram ići, Ria vidimo se?"

"Vidimo se."

Momci su otišli dalje a Ria je skakala od sreće.

"Imam Jiminov broj, IDEM NA DEJT SA PARK JIMINOM, ĆAO MI JE OMILJENA RIJEČ NA CIJELOME SVIJETU."

"Šta je upravo desilo?"- Sara je u nevjerici pitala.

"I guess Park Jimin je zvao na dejt."- rekla sam.

"Sad? Nakon što si mu 200 puta rekla ćao sad te primjeti?"- Lina

"Lina trud se isplati."

"Šta ako hoće da te ponovo povali u krevet?"- Sara.

"Pa onda ćemo spavat, šta da kažem?"

"Neće te iskoristit to ti mogu garantirat."-ljuto sam rekla.

"Kako?"- sve su me pogledale.

"Hmm, ovaj ne bi trebao, mislim trebao bi biti iskren, tako je djelovalo."-izvukla sam se brzo.












Došlo je 7 sati i pisale smo o Riinom izlasku. Slikala nam je ootd i preslatka je bila. 7:30 Jimina nema, 8:00 takodjer nema.

"Možda mu je nešto iskrsnulo"- rekla je Ria rekao poziva sa mnom

"Od, draga. Možda al zar ti ne bi javio."

"Koga ja lažem? Samo me hoće iskoristi i naravit me budalom. Zašto ne mogu biti lijepa kao,ti?"

"Ne. Ne, Riaa ne govori to. Ti si jedna od ljepših cura koje znam. I ne govorim ti ovo jer s tužna već što mislim. Jimin je jedan playboy koji ne zna drugačije. Zato drugi put budi jaka ne dozvoli da mu posustaš."

"Y/N poslao je porukuu, OmG. Nije me zaboravio. Kaže Izvini ljepotice nešto mi iskrsnulo."

Ljepotice? To je meni rekao govno jedno.

"To ti je napisao tri sata kasnije. Ria pazi,se vidiš li šta radi?"

"Ali je napisao, duša dragaaa."

"Ria pazi,se molim te to je vrag. Moram ići vidimo se."

Poklopila sam slušalicu i upalila si film. Ne razumijem zašto sam ljuta kada Ria priča o njemu. Nervira me, zašto je nju zvao ljepotice ako je mene jučer zvao.

Sigurno koristi način kako da joj se uvuče u gaće. Moram ga zaustaviti.
Na instagramu sam pogledala Jinov stori..njih 7 su na nekom partiju. Ako Jimina 3 cura.

Sva sreca Ria ne prati Jinov privatan profil. Koliko samo laže? Šta pokušava on sa ovim.

Devil's sonOnde histórias criam vida. Descubra agora