CHAPTER 8: Plesno natjcanje

503 16 0
                                    

Udaljeni samo nekoliko milimetara jednog od drugog, gledali smo se jako duboko u oči. Oboma je dah bio dubok i kad da oboje iščekivamo sljedeći trenutak. Pogledao je u moje usne pa ponovo oči.

Krenuli smo u poljubac kad nas je Linin glas prekinuo. Brzo smo se odmakeli jedno do drugog. 

"Y/N što ti toliko dugo treba. A  i Jimin je tu."

"Više nisam."- nasmio se fake i otišao. Okrenuo se prema meni i iza Linih ledja šapnuo " Ovo će se nastaviti."

"Šta je bilo"- pitala je znatiželjno.

"Ništa došao je po vodu i to je to."

Klimnula je glavom, pa smo se vratile vani kod društva. Jimin je ležao na ležajci a u krilu mu je ležala Somi.

"Ah.. Kasno je mislim da bi trebala poći kući."- rekla sam dok sam uzimala svoje stvari. Gospodin se nije ni potrudio pogledati me. Ugh, ide mi na živce. 

Nisam htjela da me itko od momaka vozi. Ušla sam u bus i razmišljala cijelim putem o dogadjau u kuhinji. Kako uspije da me tako slabom napravi? Je li istu foru koristio na meni kao i s drugum cura?AHH  zašto mislim o njemu. Jedan običan sisavac krvi. 



























Danas počinje plesno natjecanje. Pripremali smo se svi jako dugo i konačno je ovdje- Sara je bila jako nervozna pa ju je Ria smirivala.

"Bit će sve oke. Vjeruj mi."

U studio je ušao Jimin sa Hobijem i došli su do Jungkooka. Rapravljali su o nečemu pa se dogovorili na kraju.

Natjecanje je otvorio Hobi naravno koji je sviju ostavio bez daha. Trema me sve više i više hvatala i jako sam nervozna bila kada sam vidjela druge takmičare.

"Nemaš čega da se bojiš."- Jimin je primjetio da sam nervozna pa mi prišao.

"Lako je tebi reći kad ćeš pobijediti."

"Kako znaš da ću ja dobijediti?"

"Pa pogledaj se. Imaš looks i još talenat. Svi će glasati za tebe."

"Ili je to možda jer sam direktov sin. a ne čekaj unuk. Da, da unuk."- provocirao me je.

"Taj sam dio zaboravila."- ignorirala sam ga.

"Što si pobjegla neki dan?"

"M-Misliš u petak?"

"Mhmm."- rekao je približavajući se.

"HM.. ovaj.."- zakašljala sam se i postajalo je sve toplije i toplije. "B-Bilo je kas-sno, pa sam ovaj morala da, da idem kući. Da, da da idem kući."- izbjegavala sam eye conctact.

"Zašto mene gledaš u oči?"

"Y/N SPREMI SSE BRZO SI TI."- voditelj je rekao u pravom trenutku.

"Moram ići- bye bye."

Otišla sam trčeći kako bi podjegla od vampira koji se nije pomjerio otkako sam ja otišla.

Došao je i moj red. Plesala sam uz pjesmu How deep is your lova i gansta. Osjetila sm gomile očiju na sebi. Osjećala sam se svoja na ovoj scena. Tijelo mi je išlo uz ritam pjesme. Svaki pokret koji sam napravila bio je kao da sam u oblicima. Dala bih sve da me mama i tata mogu vidjeti. Nisu mogli doći jer nisu mogli dobit slobodan vikend.

Kada sam završila svi su pjeskali i navijali za mene. Ujedno ja sam i zatvorila natjecanje. Sada slijedi glasanje i izvalčenje 5 pobjednika. Izvalčenje je počelo. Voditelj je uzeo mikrafon i počeo govoriti pobjednike.

"Dobro večer svima. Predjimo odmah na zanimljivi dio. 5to mjesto ide za našu Winu. Čestitke. 4to mjesto je za Kai. Svaka čast. Zlatna sredina je za Riuu. Ria čestitam. Drugo mjesto je Hobi. I prvo mjestp je JIMIN. Česitam." - voditelj je završio. Nije me prozvao. Nisam znala kako da se osjećam. Jako sam htjela tu nagradu. Ali očigledno nisam je zaslužila.

Čim sad sišla sa pozornice zazvonio mi je mobitel. Pogledala sam u broj koji me zovi i bila je mama. Obrisala sam suze pa se javila.

"Dušo mamima bila si odlična. Gledali smo prijenos uživo."

"Hvala mama. Jako bi voljela da ste tu sa mnom."

"Dušo uvijek smo s tobom ne zaboravi to nikad. Jako se ponosimo s tobom."

"Tataa rasplakat ćeš me. Jako mi falite. Čim bude prvi praznik dolazim do vas."

"Može može čekat ćemo te. Napravit ću tvoja omiljena jela i zvat ćemo pola zgrade da slave s nama jer nam je kćerka došla. Nemoj biti tužna što nisi pobijedila. Ti si naša pobjednica."

Čula sam kako se netko smije i vidjela Jimina naslonjenog na zid sa prekrštenim rukama na prsima.

"Mama moram ići, zovem te kad  dodjem kući."- prekinula sam i odmah pitala Jimina :"Nešto smiješno?"

"Ta roditeljska ljubav mi je presmiješna."

"Kao ti ovako ne razgovaraš sa svojima."

"Ne razgovaram."

"Mhm baš. Svako dijete priča sa mamom bar ovako."

Dao mi je samo podsmijeh koji je bolio. Prošao je pred mene, a uzetila je Ria u backstage. Grlila sam se  čestitala na pobjedi, a njoj je bilo u glavi to što ide na putovanje s Jiminom. Shvativši da će njih dvoje biti zajedno na putovanju me čilila ljubomornom. Luda sam? Ne nisam ljubomorna."

Krenule samo nas 5 da proslavimo. Išle smo u naš omiljenu bar. Cure su ušle a ja sam otišla po jaknu koja je bila u autu. Na povratku sam čula neke glasove iza garaže. Ćirila sam i vidjela Jimin kako napada neku curu koja je plakala i molila da je pusti ali on je govorio svoje. Glas mu je bio hladan, povrijedjen. "Vidiš ja nemam ništa. Imam pare žene sve, ali opet nemam ništa. Znaš zašto ovo radim? Ha? Da bi se malo bolje osjećao. Trebala je ona biti na tvom jestu ali ne mogu to uraditi. Ona je droga. Znaš to. Jako mi je žao."- počeo joj je napadati vrat, brzo sam izletila i vrisnula:"Ne Jimin stani. STANI MOLIM TE."

Kada se okrenuo imao je krv svugdje po sebi. "Zašto da stanem? ZAŠTO BIH TE ŠLUSAO?"

"Jimin ovo nisi ti. Molim te ne radi ovo."

"OVO NISAM JA. IZVINI Y/N ALI ZADNJI PUT SI REKLA DA SAM ČUDOVIŠTE ŠTA OČEKIVAŠ DA SE PONAŠAM KAO JEDNO JADNO LJUDSKO BIĆE KADA SAM NAJJAČE STOVRENJE NA ZEMLJI."

"NE MORAŠ UBIJATI NIKOGA."

"TO MI JE U OPISU POSLA."- i djevojci je slomio vrat.

Plakala sam i pala na koljena, a on mi se počelo približavati.

"NE PRIBLIŽAVAJ MI SE. JIMIN MOLIM TE NE PRILAZI MI."- nastavila sam plakati i pokicati se od njega. Kada sam iza sebe udarila u zid stao je i on.

 Podigao me da ne sjedim na podu. Stajala sam ispred njega u plaču. Jako sam se bojala. Upravo je ubio osobu bez trunka emocija.

Gledao je direktno u mene pa rekao:" Pun je mjesec. Vampiri su najslaabiji, dok sam ja najjači. Sekunda fali da završis kao i ona."

Uhvatio mi je ruke kako se ne bih mogla pomijerati i glavu zabio u moj vrat i znala sam šta slijedi. Zatvorila sam oči i čekala. Nisam ga zaustavila jer nisam prvo mogla a nisam ni htjela. Ne bi me ni čuo. Pustila sam ga. Vidjela sam da je povrijedjen. Znam koliko mu krv znači pa sam pustila. Ne znam zašto,ali pustila sam ga da me ubije. Pustila sam Park Jimina pa završi moj život i to dobrovoljno.

Devil's sonWhere stories live. Discover now