CHAPTER 12: Jiminova igra

430 17 4
                                    

Došao je i Jinov rodjendan na koji smo bile pozvane i mi. Slavio je u klubu u vip sekciji. Bilo je već vrijeme da se krene ka klubu. Večeras Ria ima dejt sa Jiminov. Dogovorili su da se nadju u sobu 15 koja je iznad kluba. Kako sve ovo znam? Rekla mi je sve Ria. Ona je toliko sretna. Jučer su bili vani ali kratko samo joj je dao ključ i to je to. Ona je toliko naivna i mila da ne shvaća da se sve ovo šta radi poziv u krevet, pa ona misli da je ovo sve njegov način kako da je vidi, da on pričaju. Zašto bi pričali su spavaćoj sobi 15? Ljutila me misao da će je iskoristi opet a ja povodom toga ništa ne mogu uraditi.

Stigli smo u klub i došle do slavljenika. Na stolu si se nalazile par boca alkohoda i ljudi koji su bili pozvani na rodjendanu.

"Sretan rodjendan Jin."- zagrlila sam ga i predala poklon.

"Nee, zezaš me, Y/N. Ovo je kuharica Gregora Mpfilo. On nije je omiljeni kuhar. " - iznenadjeno će Jin.

"Drago mi je da ti se svidja."

"Svidja?  Obožavam ovooo."- zagrlio me jako i doslovno polomio rebera.

Došao je i Jungkook koje je sjeo pored mene. Pričali smo o njegovo nadolazećem albumu.

Pogled moj uhvatio me par kraj wc u kutu koji su jeli jedno drugo. Ne zezam se. Svjetlo je obasjalo i primjetila sam da je to Jimin. Jimin je bio s nekom curom koja je imala iznimno kratku haljinu.
Pogledala sam u Riu koja ništa nije vidjela i jedva čekala 11 sati kako bi otišla sa njim.
Nisam mogla trpjeti više pa sam ustala i uputila se ka Jiminu i toj droljici maloj.
Ako će već izaći s Riom zašto je s drugom sada?

"Jimin"

Podigli su oboje glavu, prekinula sam strastvo hvatanje. Djevojka me ružno pogledala i dodala:

"ODJEBI."

Molim?

"Jimin možemo li razgovarati?"

"Ne."- djevojka je odgovorila.

Jimin se odmakeo od nje i pokazao joj očima da ode. Naljutila se i nešto prokomentirala pa otišla iznervirana.

"Trebala si nešto?"- prekinuo je moj pogled koji je bio na ovoj djevojci od maloprije.

"Da zapravo trebam. Koji vrag ti izvodiš?"

"Upravo sam bilo blizu da odvedem curu i krevet ali si me omela. Ti?"

"Ti si mentalno poremećen. Zar nisi trebao ići sa riom večeras?"

"Zašto je tebi toliko stalo do je Rie?"

"Jimine imali smo plan?"

"Imala si plan."

"Popio si mi krv i obećao da ćeš se izviniti."- bila sam već ljuta.

Približavao se meni dok nisam udrila zid. Kako uvijek to uspije da uradi nije mi jasno?

"Jesam, i hoće?"

"Izvinit ćeš se?"

"Kad završim posao pa možda?"

"Ne možeš to raditi."

Uhvatio me za lakat i okrenuo tako sam moja ledja ispred njegovih prsa.
Lagano mi je na uho rekao:" Vidi je gore. Jedva čeka 11 sati. Ti hoćeš joj uništiš sreću. Još mi dodje kao i večera."

"Ne. Ne smiješ to raditi, već, već samo ne želim da je povrijediš, jako joj se svidjaš."- već sam bila slaba i dah mi je bio kratak.

"A ti? Jel se tebi svidjam?"

"Jimin, ne mijenjaj temu, molim te nemoj je povrijediti."

"Šta si spremna uradili da vrat tvoje prijateljice ostane čitav?"

Okrenula sam se ka njemu. Pogled mu je bio dole na meni ravan.

"Bilo što, samo se nemoj jesti i iskoristiti molim te."

Znala sam će tražiti da opet pije moju krv. Bolje i moje nego da Ria nastrada. Ne bi stao da je ona. Znam da bi je ubio. Ne mogu to dozoviliti. Ja sam se uvalila u ovo ja ću je i izvući.

"Bilo šta kažeš?"

"Molim te bilo što?"

"Hmm."- prstom je prolazio pa mojoj ključnoj kosti i napravio krug oko mene.

Kada je došao do uha tihimin laganim glasom je rekao:" Spavaj sa mnom."

Okrenula sam se i pogledala ga a on je imao onaj svoj pobjednički osmijeh.

"Hm šta kažem?"- nastavio je.

"Ne, ti su lud."

"Dobro onda, sad će 11 moram ići."

" DOBRO"

Stao je i okrenuo se polako smijajući se.

"Šta dobro?"

"Uradit ću to."

"Šta ćeš uraditi?"

"Jimin ne provociraj me."

"Ne znam šta ćeš uraditi?"

"Dobro! Spavat ću s tobom."

Nasmio se i došao do mene. Uhvatio mi je lice tako da gledam u njega.

"Jesi sigurna?"

"Da."

Potapšao me po glavi pa rekao"

" Soba 37 u 11 da si gore. Ne čekam te mi minutu."

Otišao je. Osjećala sam se ko zadnja drolja koja je upravo spavatis Jiminom. Ne da su sve cure s kojima on spava drolje već ja sam.
Spavat cu sa njim da bi spasila Riu.
Bar je neće ujesti mi je bila jedina utjeha.

Vratila sam se do ekipe gdje je ovaj put bio i Jimin. Sjeo je do Rie a ona je bila na sednom nebu.
Jimin me samo pogledao. Sjela sam nasuport njega i uzela čašu sa stola i brzo je popila.

"Oo, polako Y/N napit ćeš se."- Jin je rekao.

"Neću neću."

Bilo je 10 do 11 i kako se približavalo 11 sve više mi je bila muka. Izgubit ću nevinost. S Jiminom. Uvijek sam maštala da ću to uraditi sa osobom koju ludom volim a ne s napaljenih sisaču krvi.
Jimin je naglo ustao i pogledao na sat, te se nasmio.

"Idem do šanka."

Ria se nasmijala i ustala takodjer. Mislila je da je to njezin znak.

"Idem do mcdonalsa tu da jedem brzo ću."

"Hoćeš da idem s tobom?"- Sara se ponudila a ona ju je brzo odbila.

Jimin se nasmio Rii i otišao za šank.

Pogledala sam na mobitel i bilo je 10:57, ustala sam i ja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pogledala sam na mobitel i bilo je 10:57, ustala sam i ja.

"Gdje ćeš sad ti?"

Author pov

Tara ju je pitala, a ona je nervozno odgovorila.

"Moram nešto srediti, brzo ću."

Sišla je sa stepenica i uputila se šanku gdje je bio Jimin. Sjela je pored njega on ju je vidio iz ugla oka i podsmijehnuo se.

"Hoćemol ljepotice?"

"Završimo s tim već."

Pokraj šanka bile su stepenice koje su vodile ka sobama gore. Jimin je spustio čašu i rukom pokazao joj put.

Devil's sonWhere stories live. Discover now