CHAPER 15: Train to Busan

427 17 4
                                    

Ustala sam uz zvuk alarma koji mi ja jako parao mozak.
Mrzovoljno sam otišla do kupaonice i sredila sve svoje obveze.
Nakon pola sata uzela sam kofer i sišla do taksija koje me čekao ispred.

Na kolodvoru su bili razni ljudi koji su čekali svoj voz. Ušla sam i zauzela mjesto to stavila slušalice i gledala pogled koji pokazuje šume.
Cijelo sam vrijeme razmišljala o Rii i mom ponašanju prema njoj. Ispala sam jako glupa. I znam ako bi joj rekla da bi me zamrzila ali nema snage da joj kažem. Ja sam bila ta koja joj je govorila za njega i ako bi sad znala da sam bila sa njim dok ga je ona čekla slomila bi joj srce više nego on.
Moram joj rećj, ne smijem lagati. Zaključila sam da nakon mog povratka, reći ju joj sve. Dugujem joj toliko. Od Jimina i cijele BTS ekipe ću se odmaketi. Iako smo svi prijatelji ne želim da Jimin stane izmedju mene i moji prijateljica. Tara, Sara, Lina i Ria su mi puno važnije nego bilo koji momak, posebno Jimin.

Svi znaju kakav je on. Opasno biće još playboy koji je bogataš. Koliko god se činila moja odluka moj mozak misao o Jiminovim roditeljima nije prolazila.
Žao mi je i njega. U subotu je bio toliko osjećajan i iskren, zašto se onda toliko hladno ponaša.
Nisam ni primjetila da sam stigla u Busan. Uzela sam taksi i krenula ka kući.

"Maamaaa, tataaa stigla s..."- moju rečenicu prekinula je buka ljubi koji su iskočili iza kauča.

"SRETAN RODJENDAN!"

Bili su tu mama, tata, moja braća, rodice tetke. Cijela obitelj.

"Svi ste tu?"- suze su mi krenile niz obraz kada sam vidjela cijelu svoju obitelj.

"Naravno ljubavi. Sretan rodjendan."- mama je prišla i zagrlila me.

Sjeli smo za obiteljski stol koji je bio prepun mamine kuhinje.
Baka mi je prišla i zagrlila me:

"Babino sunce, sretan rodj.."- prekinula je pa me mirisala.

"Y/N kakav je ovo miris oko tebe?"

"Hm? Parfem?"

"Ne, ne, ne neka negativna magija je sva oko tebe. Digni vrat."

Mislila sam da je luda pa sam podigla vrat.

"Baba jes oke?"

"Nemaš ništa"- sljedeće što mi je rekla me jako prepalo :"  Osjećam neku tamnu energiju oko tebe. Kao da te vampir prisvoji po svoje."

Teško sam progutala pa se zakašljala.

"ŠTA? Baba o čemu ti pričaš kakvo posvajanje kakav vampir. "

"Ćeri moja osjetim, jesi sigurna da nisi upoznala ikakvog vampira."

"Baba.. š-šta ti je? Vampiri ne postoje."

"Mama daj pusti je s tim pričama vidiš da je umorna."- tata je rekao kad je načuo naš razgovor.

"Sine moj, možda jesam stara ali mogu osjetiti đavola a taj vampir koji se mota oko nje je iznimno jako. Miris mu je kao od samog vraga."

"Y/N pusti je. Hajte sjednite."

"Sigurno nemaš nikakvog vampir oko sebe?"- tiho me pitala.

Nasmijala sam se i podigla malog brata i poljubila ga.

"Jedino ovog malog."- izljubila sam ga a on je govorio da prestanem.

"PRESTANI REĆU TE MAMII."

Nasmijala sam se i pustila ga.

Sjeli smo svi za stol i počeli jesti. Gledala sam obitelj kako se svi smiju i uživaju u druženju.

Moj pogled je sletio na baku koja se igrala sa mojim bratom, prošla mi je misao koju je rekla- vampir posvojio. Šta bi to trebalo značiti?

Nakon večere smo svi razgovarali o mojoj karijeri i školi koju pohadjam.

"Koji si ti smijer?"- ujna je pitala. Ujna je jedina osoba koju ne volim iz moje obitelji. Uvijek je bila protiv mene i bilo čega radim, uvijek je govorila kako su njena djeca puno bolja i da moji roditelju glume nešto time što su se preselili u Miami.

"Ples i scena."

"Pa to ti je neplaćen posao. dzabe se školuješ. Ne možeš ti uspijeti kao naprimjer ne znam JLO ili ovih dana popularan je onaj mladi pjevač Jungkook."

"Jungkook ide u moju školu i jako smo dobri prijatelji."

"M-molim? Pa svjedno kad nećeš biti kao on, ne iskorištavaj ga dzabe."

Samo sam je pogledala i nastavila se igrati sa malim rodjacima i bratom. Iskreno falilo mi je ovo, cijela obitelj na okupu. Uživala sam u predivnom društvu kada je moj mobitel zazvonio.

Bez gledanja tko je javila sam se.

*preko telefona*

"Halo?"

"Dobro večer ljepotice."- dubok muški glas se začuo. Čuvši njegov glas sam htjela zaplakati ne znam zašto, ali nisam.

"Jimin?"- ustala sam sa kauča i otišla u kuhinju, dok su svi gledali u mene dok sam izgovarala njegovo ime.

"Sretan rodjendan."

"Hvala, otkud to da zoveš?"

"Dečki i ja smo te htjeli pozvati na večeru, ali Lina mi je rekla da si otišla u Busan."

"Nitko nije trebao znati da mi je rodjendan. Došla sam kod svojih roditelja pa ćemo najvjerovatnije sutra za Miami."

"Zašto nisi rekla da ideš?"

"Jimin, zašto bih ti išta govorila?"

"Ma da, izvini upravu si. I ja sam u Busanu pa eto izgleda samo iz istog grada. Sretan rodjendan i vidimo se."

"Vidimo se Jimin."

Poklopila sam slušalicu, i glavu smjestila izmedju ruku. Čak i preko telefona me može činiti nervoznom. Misao da mi je možda Jimin svidja mi je odmah iskočila, ne, ne, ne smijem. Čak iako mi se svidja on to ne smije znati, ni on niti bilo tko ikad.

"Problemi?"- ušla je teta koju najviše volim.

"Hm.. ma ne, rasmišljam samo?"

"Y/N vidi, načula sam malo razgovor, ne radi stvari koje će ti bit poslije žao. Po glasu sam primjetila da nešto žališ. Sve što želiš uradi, čak i ako te povrijede ipak ćeš naučiti neku lekciju. Ali ne briši svoju sreću drugih ljudi, ti si prošla mnogo toga, zaslužuješ biti sretna."

"Hvala tete."

Razumila sam svaku riječ koju mi je rekla, ali ja s Jiminom ne mogu biti sretna. Jer se ja njemu ne svidjam, on samo želi u krevet sa mnom. 

 Došla mi je poruka od Jimina koja je glasila :"Na Gwangalli plaži sam, ako hoćeš doći, bit ću do ponoći onda se vraćam za Seoul."

Zašto to radi? Dugo sam razmišljala da li da idem li ne, odlučila sam ipak ne. Vratila sam se u dnevni tiha. Sjela sam i šutila. Gledala sam u neku točnu na zidu i gledala sat kako se pomijera. Bilo je 10 sati. Čekala sam samo da prodje 12, da ode sa plaže. Ali vrijeme se nije pomjeralo.

Sat i pol vremena sam provela gledajući sat koji se jedva pomjerio. 11:30. Brzo sam ustala sa kauča, obukla jaknu i patike na brzinu.

"Y/N gdje ćeš saad. Pola 12 je. Y/N?"- mama se proderala a ja sam samo izašla iz kuće.

"Ahh IZLUDIT ĆE ME OVO DIJETE."

Trčala sam brzo do plaže koja je bila 15tak minuta od moje kuće. Kada sam došla, bio je tamo ležao na pjesku sa bocom viskija pored.



Devil's sonWhere stories live. Discover now