☝︎︎TRAILER☝︎︎
(Husk at se den i HD)Julekalender 2020
ʕ•́ᴥ•̀ʔ HEJJJ OG VELKOMMEN ʕ•́ᴥ•̀ʔ
_______________________
✿ B E S K R I V E L S E ✿
James Taylor mødte en pige i sommerferien, da han var i Spanien. Det viste sig at hun boede i London ligesom ham, så hun gav ham sit nummer inden hun rejste. Men da James ringer til nummeret første december, for at ønske glædelig jul. Får han ikke fat på pigen, men på Daisy Bennett. Daisy har en hemmelighed og hun er god til at skjule den, men nogle gange knækker filmen og den dystre sandhed træder frem. James finder snart ud af hemmeligheden og om man kan falde for en person på 24 dage.
________________Dette er en julekalender, hvilket vil sige, at der kommer et nyt kapitel ud hver dag i december.
Det her er også en telefon-historie, hvilket vil sige, at de taler i telefon i hvert kapitel.
Du læser heller ikke karakterernes tanker/føleser. (Indtil kapitel 15)
________________
✿ A D V A R S L E R ✿
-Selvmordstanker og handlinger.
-Depressive tanker og handlinger.
-Alvorlige emner.
-Ahahaha/hahahah bliver skrevet/sagt utrolig meget.
-En meget dejlig James Taylor kan forkomme ;)
-Lækre britiske accenter.
-Seksuelle scener
-Bandeord og grimt sprog
-Stave og grammatiske fejl. (Jeg går trods alt stadig i skole ;))
-Engelske ord og udtryk.
-Meget sang (James og Daisy er sangtalenter ;))
-Måske ikke den mest julede bog. (Dog forgår den i december)
-Når du ser '☆ ☆ ☆' betyder det 'senere'.
________________✿ K A R A K T E R E R ✿
Daisy Bennett
"Det eneste jeg fik fat i der var: Hunde kan blive forgiftet af alkohol og rådne æg."
James Taylor
"Har du spist et citronbolsje, uden at dele med mig?"
Chloe Bennett
"Jeg vidste ikke, at mor var Ariana Grande-typen."
________________
Jeg har glædet mig sååååå meget, til at udgive den her bog – dog er jeg lidt nervøs for hvordan i tager imod den. Men jeg håber i kommer til at elske den, lige så højt som jeg gør. <333
Husk min dag altid bliver lysere, hvis du efterlader en kommentar eller en stjerne.
!FØRSTE KAPITEL UDKOMMER 1. DECEMBER!
ʕ•́ᴥ•̀ʔ BYEEE ʕ•́ᴥ•̀ʔ
YOU ARE READING
Christmas Call | ✓
Teen FictionCitat fra bogen: Jeg føler mig som en cocktail der er blandet forkert. James Taylor mødte en pige i sommerferien, da han var i Spanien. Det viste sig at hun boede i London ligesom ham, så hun gav ham sit nummer inden hun rejste. Men da James ringer...