Søndag kl. 12:17
Jeg fortryder det... Eller nej. Telefonsex med Daisy er det bedste jeg længe har prøvet. Det eneste jeg kan være i tvivl om, er om det nu bliver akavet, når vi skal mødes for første gang i morgen. Forhåbentlig bliver det ikke mærkeligt, men det tror jeg desværre det gør. Altså hvis bare jeg opfører mig normalt, går det vel, ik?
Jeg håber i det mindste, at jeg hjalp hende af med hendes sorg og smerte... James, selvfølgelig gjorde du det, hørte du ikke de lyde hun lavede? Jo, tro mig, det gjorde jeg. Før i går aftes, syntes jeg at Daisy var det sjoveste og sødeste menneske, jeg nogensinde havde "mødt," men nu er hun også det frækkeste. James, du lyder pervers lige nu... Men det passer, Daisy er virkelig– okayyy, nu tror jeg at vi er med.
Jeg sukker træt og kører en hånd igennem mit hår. Et bad. Ja, det er hvad jeg trænger til... Eller på den anden side, det er en dum ide. Vi ved alle hvad der kommer til at ske, hvis jeg tænker på Daisy, når jeg står under bruseren... Så ikke et bad. Kaffe..? Ja, kaffe. Jeg griber ud efter mine boxershorts på gulvet og tager dem på, inden jeg trasker nedenunder."Godmorgen," mumler jeg til mine forældre der sidder i stuen.
"God formiddag," driller min far og jeg klukker.
"Jeg laver lige noget kaffe," informerer jeg og går ud i køkkenet. Imens jeg venter på at kaffemaskinen fylder min kop, får jeg en SMS fra Daisy.Hende: Ring til mig kl 4.
Mig: Okayyy?
Hende: Hvad?
Mig: Jamen, javel frøken. Jeg ringer kl 4.
Hende: Okay, I get it. Det lød som en ordre... Men gør det alligevel.
Mig: Hvornår er du blevet min chef?
Hende: Den dag du telefon-giftede dig med mig.
Åhh ja. Hvis bare 'telefon' ikke var en del af den linje. Nej hvad? Pfff, jeg vil da ikke giftes med Daisy. Nej da, slet ikke.
Hende: Hallooo? Vil du nu skilles?
Mig: Ahahah. Nej, bare rolig. Jeg faldt lige i staver.
Hende: Tsk. Bare rolig, dig selv. Jeg ville kun være lettede hvis du ville skilles.
En latter undslipper min hals og kaffemaskinen bipper i kor.
Mig: Ofc ville du det.
Hende: Jeg sværger på Leonardo D's grav.
Mig: Han er ikke død.
Hende: Det er han i Titanic.
KAMU SEDANG MEMBACA
Christmas Call | ✓
Fiksi RemajaCitat fra bogen: Jeg føler mig som en cocktail der er blandet forkert. James Taylor mødte en pige i sommerferien, da han var i Spanien. Det viste sig at hun boede i London ligesom ham, så hun gav ham sit nummer inden hun rejste. Men da James ringer...