البارت الخامس

4.1K 119 46
                                    

#البارت_الخامس .
#لعبه الحياه

بعد محاولات نور الكثيره في رجوع باسم لها وبعدما قام بملاوعه قلبها فهو يعلم مدي حبها له وقد كانت هذه الثغره نقطه قوته بينما هي نقطه ضعفها ، فقام باستغلالها اشد استغلال لاستقطابها لشقه ملذاتها واخذ مايريد منها بكل سهوله .
بينما ندرك هنا ان الحب في هذه الحاله هو ضعف ، فكل حب ياتي علي حساب الانثي او كرامتها فهو خطوه لنقطه النهايه ، وليس بدايه قصه حياتك كما تتخيلين عزيزتي .
وياتي بعدها رده فعلك هل تستجيبي وتضيعين عمرك هباءا ام تتمردي ......

جلس باسم في شقه صديقه بجوار نور علي الاريكه يسمعها عذب الكلام وهو يتطلع لها بشهوه بينما يده تلامس يدها اما الاخري تلامس شعرها هامسا لها .
-- اخيرا بقينا لوحدنا ، ازاي كنتي حرماني وحارمه نفسك من لحظات الرومانسيه دي ياقاسيه .. بحبك اوي .
خفق قلبها وهي تستمتع بحديثه فابتسمت له بخجل .
-- وانا كمان بحبك ياباسم .
اقترب بجسده منها وبدا يقبل بطن يدها بحنيه .
-- قلب باسم امووووااه ، فامال بشفتاه بالقرب من معصم يدها ثم الي مرفقها وروح باسم امووواااه ، ثم اقترب من كتفها وعشق باسم اموواااه .
اقترب اكثر حتي لامست شفتاه اذنها وهو يهمس لها انتي مراااتي ......

.........

وقف رافت بسيارته بعدما عاودا من بيت والده وقد كانوا طوال الطريق في هدوء تام وبجواره ريه
-- انزلوا يلا.
تطلعت له ريهام .
-- وانت مش هتنزل معنا .
-- لا .
فنظرت ريهام خلفها الي منه هاتفه .
-- خذي جنى واطلعوا .
نظرت منه لها وأومت راسها بالموافقه .
حاضر ياماما ، وهمت بالنزول هي واختها .
ثم اعادت النظر الي رافت ، انت رايح فين .
-- رايح في داهيه عايزه حاجه .
-- في ايه رافت ايه اللي حصل لكل ده .
هتف بصوت شجونو.
-- يا بجاحتك يا شيخه ، انت جايه معايا عندي اهلي علشان تشتكيني ليهم ..
مدت يدها علي صدرها باستياء .
-- انا اشتكيتك والله ما اشتكيتك لحد.
هتف بسخريه .
- مثلي .. مثلي رايحه تستعطفيهم وتقلبيهم عليا .
-- ما حصلش والله انا ما اتكلمتش دي مامتك اللي اتكلمت وهي اللي فتحت الموضوع .
علا صوته هاتفا .
باقولك ايه انا مش عايز وجع دماغ انا بقيت مش طايقك ولا طايق البيت خلاص انزلي .

ملات الدموع عينيها هاتفه .
-- انا عملت ايه لكل ده ، انت بتعمل فينا ليه كده ، ودايما محملني انا الغلط .
صدم يده بدلكسيون العربيه وبصوت شجون وحاد هتف .
-- عملتي معملتيش ما بقاش يهمني ، انتي كلك على بعضك كده ما متهمنيش ، عايزه تشتغل اتنيلي اشتغلي وما تقرفنيش انزلي يلا من الزفت العربيه .

يقف امجد في برانده شقته يراقب بحنق الموقف من بعيد .

هبطت ريهام من العربيه وهي تمسح دموعها التي فاضت علي وجنتيها وتداري وجهها خجلا ببعض خصلاتة شعرها من الماره ووجهها بالارض ، ثم دلفا تجاه مدخل العماره مسرعه ، فضغطت على زر الاسانسير فوجدت امجد امامها .

 لعبه الحياه { أمرأه لاتعرف المستحيل } مكتملهحيث تعيش القصص. اكتشف الآن