Selaaammm Evet Son 1 kaldı.. Bu Novelimize de veda etmeye hazırlanın Okurdaşlarım... Lafı Fazla uzatmadan sizi hikayemizle başbaşa bırakıyorum...Keyifli Okumalar !
Dağdaki günler gerçekten zordu, ama Xiao Wangye'nin günleri daha da zordu.
Yakacak odun toplamak mı? Başlangıçta yakacak odun toplamanın kolay olduğunu düşündü, ama denediğinde; uygunsuz bir güçle yaptığı için kolları çok uyuştu. Xiao Dong yakacak odunu ele aldı ve Xiao Wangye'nin ellerini uzun süre masaj yapmasına yardım etti.
Su getirmek mi? Kovayı kuyuya atmıştı, ama sadece su yüzeyinde yüzüyordu ve ne kadar güç harcadığı önemli değildi. Xiao Wangye o kadar hayal kırıklığına uğradı ki atlamaya bile çalıştı, ama neyse ki Xiao Dong onu geri çekmek için tam zamanında geldi.
Xiao Wangye kızgındı, " Huhu.. Xiao Dongzi, ben bir aptalım. Bu kadar basit bir işi bile yapamam..."
Xiao Dong onu rahatlattı, " sen bir Wangye'sin, bu tür işleri yapamaman önemli değil."
Ama Xiao Wangye vazgeçmek istemedi. Birkaç denemeden sonra, sonunda o başardı..Ama çok fazla odun toplamaktan bahsetmeyin, hatta su deposunu doluncaya kadar doldurmak bile bir parça kekdi. Elinde bir tabak çırpılmış yumurta tuttuğunda, kendisi yapmıştı ve Beitang Yao Yue'ye verdi, heyecanla titriyordu.
"Nasıl olmuş? Lezzetli mi?"Dongfang Hao Ye endişeyle beitang Yao Yue sordu, geniş gözlerle baktı.
"Hım, fena değil."Beitang Yao Yue hafifçe gülümsedi.
"Gerçekten mi?"Xiao Wangye'nin gözleri parladı ve gülümsemesi o kadar genişti ki, "yaptığım her şey genellikle iyi. Yao Yue, biraz daha ye."
Görünüşe göre yemeklerin tadını çıkarırken, Beitang Yao Yue bunu yaptı. Xiao Wangye çok gurur duyuyordu.
Ben gerçekten bir dahiyim, her şeyi hızlı bir şekilde öğrenebilirim. Hahaha...
---
"Bana ellerini göster."Akşam dinlenmeye çekildiğinde, beitang Yao Yue aniden söyledi.
"Neden?"Dongfang Hao Ye ellerini uzattı. Beitang Yao Yue, Hao Ye'nin ellerini aldı ve dikkatlice inceledi, " elleriniz daha kaba hale geldi."
Dongfang Hao Ye dikkatsizce şöyle dedi: "bir erkeğin hassas ellere sahip olması gerekmez."Dediği gibi, Beitang Yao Yue'nin ellerini çevirdi ve ellerinin Yao Yue'den daha küçük olduğunu hissetti.
Beitang Yao Yue'nin parmakları ince ve zarifti, şekli çok iyiydi. Ve yıllardır kılıç pratiği yaptığı için, elleri onun çok çalışkan olduğunu gösterdi.
Ama Dongfang Hao Ye'nin parmakları biraz düşünülmüş ve kısaydı ve avuç içi beyaz ve yumuşaktı. Bir bakışta, zengin ebeveynlerin şımartılmış bir oğlu olduğu ellerinden görülebiliyordu. Ancak bu günlerde yakacak odun kesiyordu ve esen rüzgarın ve yanan güneşin altında su getiriyordu. Şimdi elleri biraz kaba, biraz daha erkeksi görünüyordu.
"Yao Yue, neden parmakların iyi görünüyor?"Xiao Wangye övdü.
"Bir erkeğin güzel parmaklara ihtiyacı yoktur."Yüzünde nazik bir gülümseme ile, Beitang Yao Yue Dongfang Hao Ye'nin cevabını kopyaladı.
Xiao Wangye güldü ve Yao Yue belini daire içine almak için öne eğildi:
"eğer bebekler kız olsaydı, sana benzeyeceklerdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
RomanceAğır bir hastalıktan sonra,Prens Dong Fang Hao Ye kayıp bir hafıza ile uyanır. Daha sonra prens, kendi eşi Bei Tang Yao Yue ile tanıştığında, aklına bir kelime geldi: güzellik. Artık Bei Tang Yao Yue'yi hatırlamamasına rağmen, erkeksi içgüdüsü etkil...