Selam Okurdaşlarım.. Yavaş yavaş novelimizin sonu doğru ilerliyoruz.. Umarım bu novel'de beklentilerinizi karşılamıştır.. Ben herkesin keyif alarak okuduğunu düşünüyorum.. Özellikle ibiş Hao Ye'nin ağlamaları :)) her şekilde sevimli halleri beni benden alırken.. Eminim ki sizlerde de aynı etkiyi yaratmakta.. Neyse lafı fazla uzatmadan yeni bölümle sizleri başbaşa bırakıyor.. Ve çıkarken şekerlemelerinizi istemeyi unutmamanızı hatırlatmak istiyorum...
Gözlerinize zeval gelmesin... Keyifli Okumalar..!!
Yeni yılın ilk yedi ya da sekiz günü tatildi. Ming ülkesinin geleneğine göre, İmparatorluk Mahkemesi de bir mola verecek; İmparator ilk günden üçüncü güne kadar mahkemeye katılmayacaktı.
Ancak, bu güzel İmparator diğer insanlar gibi değildi, aslında mahkemeye geri dönme niyeti yokmuş gibi yedi ya da sekiz gün boyunca dinlendi. Mahkeme yetkilileri, güzel İmparatorun geri dönmesi için çeşitli yöntemleri denedikten sonra neredeyse kol kemiklerini kırdılar..
Ama bunun hakkında konuşmayalım, çünkü bu günler Dongfang Xiao Wangye ve sevgili karısının tatlı günleriydi.
Yeni yıldan bu yana, Beitang Yao Yue, baş yöneticiye Wangfu'nun kapısını kapatmasını söyledi; ziyarete gelenlerin hepsi görülmeyecekti, hediyeler alınmayacak; buraya kim ya da ne gelirse geri gönderilecekti.
Beitang Yao Yue boşta olduğu söylenirse, Xiao Wangye ondan bile daha tembeldi; bütün günler Yao Yue ile tatlı anları utanmadan kovalayan Yao Yue'yi çok yakından kucaklamaktan başka bir şey düşünmedi.
Gerçek şu ki, Beitang Yao Yue kendi arzuları olmadan değil.. Sadece mizacının başlangıçta havalı olmasıydı; arzularını uzun süre bastırmak bir alışkanlık haline gelmişdi. Ama eğer alay edilseydi, o kadar iyi davranmazdı.
Biyan Gölü yakınlarındaki Jing Wangfu banliyösünde birkaç kez geçirdiklerinde, Xiao Wangye bunu öğrenmişdi. O zaman, yavaş yavaş Beitang Yao Yue'nin duygularının farkına vardı; Bir gece seviştikleri zaman, Yao Yue'nin tutkusu kesinlikle sınırsızdı, ama ertesi gün Yao Yue kolayca sinirlenecekti ve Xiao Wangye'nin ilerlemelerini şımartmayacaktı.
Bu deneyimler sayesinde, Yao Yue'nin durumunun her zamanki gibi olmadığını da anlamıştı, Xiao Wangye egzersiz yapmayı öğrendi.
Yeni Yıl arifesinde o gece, sadece bir kez sevişmelerine rağmen, Beitang Yao Yue bütün gün yatakta yatmak zorunda kaldı. Xiao Wangye biraz üzgündü, ama düşünceli ve kabul edebilirdi.
Ve buz oyma bebekler için Xiao Wangye, Beitang Yao Yue'nin onları bu kadar çok sevmesini beklemiyordu. İnsanlara renkli bir cam kutu bulmalarını ve içine buz bebekleri koymalarını emretti; kutunun camından, sevimli naif çocukların çifti açıkça görülebiliyordu. Yatak odasına yerleştirdi, böylece istedikleri zaman görebildi..
"Yao Yue, lezzetli mi ?"
"En."Beitang Yao Yue yumuşak bir kanepeye yaslandı, kitabın sayfalarını ellerine çevirdi.
Yao Yue, ekşi ve baharatlı yiyecekler için bir özlem duyuyordu ve neredeyse her gün onları yemek istiyordu. Küçük zorluklarla, wangfu'nun baş yöneticisi bu kış aylarında, nadir taze ananas ve Alıç meyveleri ve ayrıca turşu erikleri buldu. Ama Beitang Yao Yue'nin yetiştirilmesi çok iyiydi; açıkçası onları yemek istedi,ama sadece yemek zamanı geldiğinde ve başka zamanlarda değil.
Önemli değildi, Dongfang Hao Ye bu meyvelerin çeşitli hafif atıştırmalıklara dönüştürülmesini emretti, böylece onları herhangi bir zamanda Yao Yue'ye besleyebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
RomanceAğır bir hastalıktan sonra,Prens Dong Fang Hao Ye kayıp bir hafıza ile uyanır. Daha sonra prens, kendi eşi Bei Tang Yao Yue ile tanıştığında, aklına bir kelime geldi: güzellik. Artık Bei Tang Yao Yue'yi hatırlamamasına rağmen, erkeksi içgüdüsü etkil...