İki ay sonra, gecenin bir yarısı, Jing Wangfu'da.
"Ow, ow, ow... hurt hurt hurt.. ow..."
Jing Wangfu'nun Yaoyue binasından çıkan çığlıklar gecenin huzurunu bozdu.
Uluyan, uluyan, uluyan...
Dongfang Hao Ye, Boğazı kısık olana kadar uludu, ama kurnaz kadın hiç merhamet göstermedi bile.
Şu anda, Xiao Wangye ciddi bir şekilde şüphe ediyordu, yeterince yüksek değil miydi?
"Canın mı acıdı? Hala neyin incindiğini biliyor musun? Yüzün ağrıyor mu? Yeterince yaralandın mı?"
"Huhuhu... İncitmek... Anne, çok acıttı... Huhuhu..."
Gözyaşı gözlü Xiao Wangye'nin alt yarısı yatağın üzerinde yatıyordu; üst yarısı yatağın kenarına asıldı; boynunu bükerek, kulağını koparmaya çalışan kısır kadına acınacak şekilde baktı.
"İşe yaramaz küçük piç! Annem seni dövüyor mu? Annen çok üzgün!"İmparatoriçe Dowager'ın narin eli, Xiao Wangye'nin beyaz alnından cehenneme kadar uzandı.
O atlatmak ve masum davranmaya çalışırken, Dongfang Hao Ye önünde onurlu, zarif ve adil kadına baktı; ve ağladı.
Huhu... neden bildiği tüm kadınların hepsi güzel insanlardı, ama mizaçları da benzerdi... dayanılmaz mı?
Baldızı ve Shui Lian'er, umursamadı. Ama neden annesi de böyleydi? Annesinin uzun yıllar boyunca Buda için oruç tuttuğunu ve dua ettiğini, eğiliminin birkaç kat daha sakin olacağını düşündü; ama aslında hiçbir değişiklik olmadı mı?
Nehirler ve dağlar bile kolayca değişti, ama insan doğası o kadar kolay değişmedi.
Donfang Hao Ye, kadınlarla başa çıkmanın gerçekten çok zor olduğunu düşündü, bu yüzden, sevgili karısını en çok sevdi.
Karısı bir erkek olmasına rağmen, soğuk bir mizacı vardı, biraz kalpsizdi ve ondan ayrılmaya kararlıydı... ama yine de Dongfang Hao Ye onu sevdi.
Dongfang Hao Ye içe doğru iç çekti, İmparatoriçe Dowager dırdır etmeye devam ederken, dırdır etmeye devam etti.
"Annenin bunca yıl boyunca ne dua ettiğini düşünüyorsun? İki erkek kardeşiniz büyümek, sağlıklı olmak, endişelenmeden güvende olmak, sonra evlenmek ve çocuk sahibi olmak, Wen ülkesinin dallarını birçok çocuk ve torunla yaymak ve ülkeyi refah çağlarına götürmek.
"Ama ikinize de bakın! Sen! İkiniz de beni hayal kırıklığına uğratdınız!
"İmparator kardeşin evlendikten kısa bir süre sonra, imparatorluk cariyesinden iki prensesi var; Bengong, o ve İmparatoriçe'nin daha sonra çocuk ve Torun sahibi olabileceğinden eminim..
Ama sen, bu küçük velet! Bir erkeği eş olarak almak için ısrar ettiğin o yıl, bu yaşlı anne Li Köşkünden öfkeyle kaçmak zorunda kaldı. Daha sonra, Beitang Yao Yue'nin bir Moye olduğunu duyduktan sonra; çocuk sahibi olabilecek bir adam ve gece gündüz yalvardıktan sonra; anne sonunda evliliğinizi kabul etti.
"Ama şimdi kendine bak!"
Dongfang Hao Ye, İmparatoriçe Dowager'ın yumruklarını atlatmak için yatağın her tarafına yuvarlanırken; gözyaşları gözlerinde birikmeye başladı. Sonunda sabrını tüketti ve zayıf bir şekilde düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
Roman d'amourAğır bir hastalıktan sonra,Prens Dong Fang Hao Ye kayıp bir hafıza ile uyanır. Daha sonra prens, kendi eşi Bei Tang Yao Yue ile tanıştığında, aklına bir kelime geldi: güzellik. Artık Bei Tang Yao Yue'yi hatırlamamasına rağmen, erkeksi içgüdüsü etkil...