(+ 18 Smutt !!! )
"Neden hareket etmiyorsun?"Beitang Yao Yue yardım edemedi ama hırladı.
Dongfang Hao Ye tarafından solungaçlara doluydu, yanan sıcak ve sert çeliğini sadece iç duvarını hafifçe ovuşturdu. Yavaş yavaş kaşıntı dayanılmaz hale geldi, aslında pompalanmayı dört gözle bekliyordu, Dongfang Hao Ye hareketsiz ve hareketsizdi.
"Huhu.. Yao Yue, hareket edemiyorum.. Belim ağrıyor, kıçım ağrıyor ve ayağım ağrıyor..."
Beitang Yao Yue neredeyse ölümüne öfkelendi, " bunu yapmakta ısrar etmedin mi? Sen, sen.. Ayağın neden acıyor?"
Bu kadar önemsiz bir soru sorduğu için büyük olasılıkla sersemlemişti.
"Ayağım şişti..."Dongfang Hao Ye, onu kızdırmaktan korkarak bir sonraki cümlesini yuttu. Bir kez hareket etmeye çalıştı, ama yapamadı.
"Yao Yue, ne yapmalı? Belimi oynatamıyorum. Huhu.."
Uyarılması yeni yükselen Beitang Yao Yue, öfkelendi, " ne yapabilirim?"
"Yapamam.. Yao Yue, ne dersin?. belki taşınırsan..."Dongfang Hao Ye bir öneride bulundu.
"Sen..."Beitang Yao Yue nefes nefese," sen benden çekin."
"Hayır, istemiyorum! Ben yaparım, ben yaparım..."Dongfang Hao Ye onu daha sıkı kucakladı, gitmesine izin vermeyi reddetti ve daha derine inmeye çalıştı.
"Yao Yue, taşındım, taşındım. Ama gerçekten acı çekiyorum..."Çok acı çekiyordu.
Beitang Yao Yue içe doğru yemin etti, ama yarı yolda durmak konusunda isteksizdi ('bir kaplana binerken, kurtulmak zor'deyimini kullandı). Az önce sahip olduğu küçük yudum onu sadece boş bıraktı, şimdi bulutların üzerinde geziniyormuş gibi hissetti ve yeterince alamadı.
Beitang Yao Yue bir süre savaştı, ama sonunda işkenceye dayanamadı. Dongfang Hao Ye'yi tutarak, pozisyonlarını yavaşça çevirdi. Her iki eliyle de bir sahne olarak Dongfang Hao Ye'ye bindi, sonra derin bir nefes aldı ve yavaşça hareket etmeye başladı.
"Ah.. hah.. Yao Yue, çok harikasın, çok iyisin..."Xiao Wangye'nin elleri Beitang Yao Yue'nin izmaritlerini destekledi, akılsızca inledi.
Onun üzerine oturan, kendi arzuları tarafından yönlendirilen Beitang Yao Yue, yavaş yavaş asıldı. Bu aslında Dongfang Hao Ye'nin rastgele ona çarpmasından çok daha iyi hissettirdi. Hızlı, mutlu oldu, hemen kendini kazığa geçirdi kalçalarına amaçlayan hangi erojen buldu ve inilti tutamadı. Tüm vücudu yumuşadı.
"Yao Yue, çok iyisin. Seni çok sevdim, seni ne kadar çok seviyorum..."
Büyülenmiş gibi, Xiao Wangye gözlerini açtı ve Beitang Yao Yue'nin yakışıklı yüzünü hemen önünde gördü.
Gözleri kapalıydı, uzun ve kalın kirpikleri kelebek kanatları gibi çırpınıyordu, koyu saçları terli yanaklarına yapıştı, kaşları örüldü; dudaklarını ısırıyordu ve ağır nefes alıyordu. Hem acı içinde hem de sarhoş görünüyordu.
Beitang Yao Yue yıpranmıştı, ama Dongfang Hao Ye'nin arzusu geri çekilme belirtisi göstermedi, hala onun içindeydi..
"Ben de bilmiyorum.. huhu.. Yao Yue, daha hızlı, daha hızlı..."Dongfang Hao Ye öne eğildi ve durmaması için harekete geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
RomanceAğır bir hastalıktan sonra,Prens Dong Fang Hao Ye kayıp bir hafıza ile uyanır. Daha sonra prens, kendi eşi Bei Tang Yao Yue ile tanıştığında, aklına bir kelime geldi: güzellik. Artık Bei Tang Yao Yue'yi hatırlamamasına rağmen, erkeksi içgüdüsü etkil...