Bölüm 22: Xiao Wangye'nin ilk aşk uyanışı

480 42 80
                                    


Şimdi Sıra Ekstralarda... Pa Pa Pa Bekliyorsunuz değilmiiiii   :)))))   Siz  gidi Siziler... :))))))

Daha Çooookk Beklersiniz   :))))))   hahahahaaa


Hadi Okuyun Okuyun...


    1/ Ekstra



Mavi Gökyüzü, beyaz bulutlar, yumuşak rüzgar.. ve tembel bir insan.

Dongfang Hao Ye büyük bir ağacın dalında yatıyordu ve sıkıntı içinde gökyüzüne bakıyordu.

Sonuçta, Ming ve Wen ülkeleri çok farklı değildi. Sadece bir imparator, bir Kraliyet Sarayı, Saray kadınları, hadımları olan başka bir ülkeydi...

İlk başta, üçüncü ağabeyi Ming ülkesine kadar takip etmenin iyi bir fikir olacağını düşündü. Çok lezzetli yiyecekler ve eğlenceli oyuncaklar alabileceğini ya da belki de harika bir macera bulabileceğini düşündü. İstediğini, ama öyle değildi.

Buraya barış içinde geldiler, sonra Sonbahar festivaline katılacaklardı ve sonra dostça bir şekilde geri döneceklerdi. Ne kadar sıkıcı.

Bazı zorluklarla, sonunda karşılama Ziyafetinden uzaklaşabilirdi. Dongfang Hao Ye esnedi ve bu büyük ağaçta kestirmeye karar verdi, bu şekilde ona eşlik etmesi emredilen insanlar diplomatik görgü kurallarını öğrenmek adına onu salona geri götüremedi.

"Chen, bu Gong Jian Yu çok mu iyi? Onu bu kadar çok seviyorsun?"

"Hehehe... Yue, kıskandın mı?"

Bazı insanlar konuşuyor muydu? Bir erkek ve bir kadın arasındaki bir konuşma gibi geldi... Bu açıkça bu küçük prensin en sevdiği dedikodu türüydü!

Dongfang Hao Ye hemen gözlerini açtı ve ağaç gövdelerinin bir kısmını ayırarak dikkatlice baktı. Biri beyaz, diğeri sarı olmak üzere iki figür gördü, ondan tarafa geldiler ve sonunda ağacının altında konuşmak için durdular.

"Hmp! O değersiz adamı neden kıskanayım ki?"Beyaz giysili çocuk dedi ki; sesi soğuk ve berraktı, kayaların arasından geçen bir derenin sesi gibi. Çok etkileyiciydi.

"Hala önümde sert davranmaya çalışıyorum! Eğer kız kardeşinle evlenecek kişiyi kıskanmıyorsan, o zaman neden ikinci kardeş tarafından yapılan iksirle onu kandırdın?"

"İkinci kardeşinin radarında olduğu için kendi talihsizliğiydi. İkinci kardeşime yardım ediyordum."

"Kabul etmezsen iyi olur."Sarı giysili kız yumuşak ve canlı bir sese sahipti, bir kuş sürüsü gibi geliyordu. Tatlı bir şekilde şöyle dedi: "hiç sevdiğin birine sahip olmadın, bu yüzden birini sevme hakkında hiçbir şey bilmiyorsun."

Çocuk hiçbir şey söylemedi, ama Dongfang Hao Ye çocuğun memnun olmadığını tahmin etti, çünkü o zaman kız omzuna okşadı ve bir gülümsemeyle şöyle dedi: "İnan bana, sevdiğin biriyle tanıştığında, bileceksin."

"Birini kolayca sevecek biri değilim."Çocuk soğuk dedi," Ben sadece güçlü olanları severim!"

"Hayranlık hayranlıktır, sevme sevmektir. Farklılar."Kız bir ifadeyi deneyimli bir insanmış gibi uyarladı ve "hala karın olmak için senden daha güçlü birini bulmayı düşünüyor musun?"

My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin