Bölüm 12: Onbir

517 67 109
                                    




"Wangye, içeri girmeyecek miyiz?"

Dongfang Hao Ye, Beitang Wangfu'nun büyük kapısının dışında çömeldi ve kıyafetlerinin kolunu çiğnerken izledi.

Xiao Dong onun yanında çömeldi ve yardım edemedi, " Wangfei'yi çok özlüyor musun? Buraya uzun bir yol kat ettik, neden içeri girmiyorsun, sadece burada iç çekiyorsun?"

"Aiya, sana söylesem bile, anlamayacaksın."Xiao Wangye pişmanlıkla söyledi.

İnsanlar, 'memlekete çok yakın, sadece utangaç hissediyorum' dedi **(Ç.N: bölümün sonundaki nota bakın). Karısına çok yakındı, o da utangaç hissetti. Hala Wen Ülkesindeyken, sadece Beitang Yao Yue'yi görmek için acele etmeyi düşündü, ama şimdi zaten kapıda olduğu için tereddüt etti.

Beitang Yao Yue'nin ayrılma ısrarı hatırlayarak, Dongfang Hao Ye hala gönül yarası hissetti.

Garip bir durumda ayrılmışlardı, Yao Yue'nin son cümlesi,' Devam Edin', onun kemiklerini soğutmuştu.

Her ne kadar kelimeler hiç söylenmemiş gibi davranmaya çalışsa da, kalbinin derinliklerinde hala endişeliydi. Yao Yue'nin ondan nefret etmesini tercih ederdi, en azından Yao Yue'nin onu önemsediğini kanıtlardı. Ama Yao Yue umursamadıysa.. sonra.. o zaman dayanamazdı!

Dongfang Hao Ye hala düşünürken, aniden Beitang Wangfu'nun kapısının bir gıcırtıyla açıldığını duydu. Korkudan atladı; uzuvları beyninden daha hızlı tepki verdi; bir köşede saklanmak için Xiao Dong'u çekti.

"Wangye, ne..."

"Sus, sessiz ol!"Dongfang Hao Ye, Xiao Dong'un ağzını engelledi, çömeldi ve sonra köşeye baktı. Bir an sonra kapıdan çıkan bir siluet görünce nefes verdi.

Sadece birkaç sıradan insandı.

Ancak, uzun süre rahat değildi, aniden gözleri şaşırdı..

İki figürün birbiri ardına çıktığını gördü. İlk adam uzun boylu ve sağlamdı; arkasındaki adam beyaz, görünüşte ince, mizaçta zarif; zarafet ve soğukluğu bir bakışla tanıdı..

Yao Yue.

Yao Yue... Yao.. Yue...

Dongfang Hao Ye aniden orada aptalca dururken zamanın durduğunu hissetti; öndeki insanlara bakıyor.

Yao Yue daha da zayıflamıştı. Yeşim benzeri yanakları solgun görünüyordu, güzel yükseltilmiş kaşları hafifçe çatıktı, saçları daha önce olduğu gibi gevşek değildi; bunun yerine bir iple yüksek bağlanmışdı ve rüzgarda sallanmaktaydı. Bu hali daha yakışıklı görünmesini sağlamışdı; yanakları daha net ve çenesi daha keskindi.

Yao Yue kafasını ağırbaşlılıkla eğdi, dudakları anlamlı olarak bükmüştü, yanındaki kişiyi dinlemekteydi; kirpikleri aşağı eğilmiş ne dinlemekte ne de dinlemiyorum, ne de gülen değil,gülümseyen bir hali vardı..

Dongfang Hao Ye onun görüşüne hayran kaldı; ama sonra Yao Yue'nin yıldız benzeri karanlık gözlerinin buruştuğunu, kirpiklerinin çırpındığını ve dudaklarının köşesinin yükseldiğini gördü.

Beitang Yao Yue gülümsedi; hafif ve zarif bir gülümseme.

Dongfang Hao Ye göğsünü ezen ağır bir ağırlık hissetti; gülümsemeye bakarak, ruhu vücudunu terk etti; parmakları farkında olmadan duvara yumruk atmıştı.

Yao Yue, Yao Yue. Bunu nasıl yapabilirdi.. başkalarının önünde böyle gülümsemek !...

Bir araba yavaşça gelip, kapının önünde durdu. Beitang Yao Yue yanındaki adama bir şey söyledi ve sonra hafif bir gülümsemeyle arabaya tırmandı. Adam onu takip etti ve kapıyı kapattı.

My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin