Bölüm 1: Prolog

1.2K 137 114
                                    




Ugh... başı ağrıyor! Çok gürültülü.. kim kulağına bağırıyor? Kaba piçler! Döner, başını örter ve battaniyeyi etrafına daha sıkı sarar.

"Wangye! Xiao Wangye, sen.. uyanık mısın?"Birisi haykırdı.

Uyku...

"Wangye, uyanık mısın? Wangye?"

Biraz daha uyur...

"Wangye, gerçekten uyanık mısın? Wangye, Xiao Wangye..."

"Uyanık değilim! Uyanık değilim! Beni rahatsız etmeyi bırak!"Sonunda dayanamaz, oturur ve bağırır.

Bağırmasının işe yaramayacağını kim biliyordu, bunun yerine daha büyük bir kargaşaya neden oldu.

"Xiao Wangye uyandı! Xiao Wangye uyandı!"Gürültülü kargaşa yayılıyor.

Göklerde! Neden bu kadar gürültülü! Gözlerini yuvarlayarak, kükrüyor: "kapa çeneni!"Anında odadaki insanlar duraklar, boş boş ona bakar.

Yakından bakıldığında, yaşlı, genç, büyük ve küçük olmak üzere yaklaşık bir düzine farklı insan var.

"Xiao Wangye, sonunda uyandın!"Yaşlı bir hizmetçi heyecanla atlar; yatağın üzerine eğilir ve gözyaşlarıyla şöyle der:" Eğer ölürsen, Geç İmparatora nasıl cevap verirdim! Bu yaşlı hizmetçi değersiz, sana düzgün bakmıyor..."

Xiao Wangye ona bakar, kulağını alır ve " Sen kimsin?"

"... Ben mi?"Yaşlı hizmetçi hayrete düşmüş gibi görünüyordu.

"Sen kimsin?"Xiao Wangye tekrarlar. Onun sorusu yaşlı adamın gürültülü ağzını kapatmayı başarıyor gibi görünüyor, herkes de sadece nefes alıyor ve geniş gözlerle ona bakıyordu.

"Xiao.. Xiao Wangye, beni tanımıyor musun? Ben senin kahyan Liu Bo'yum. Çocukluğundan beri sana hizmet ediyorum..."Liu Bo'nun gözleri gözyaşlarıyla dolu ve ifadesi şüphe ile doldu.

Xiao Wangye, buruşuk yıpranmış yüzüne dikkatle bakıyor, uzun süre zoraki düşünüyor.. ve hiçbir şey çıkmıyor. Ancak, daha önemli bir konuyu hatırlıyor.

"Ben kimim?"

Odadaki insanlar ona sanki bir hayalet görüyormuş gibi bakıyorlar.

"Yapma.. yapma.. yapma.. Doktor, "Liu Bo, öldürülmek üzere olan bir domuz gibi Kekemelik yaparak tepki veren ilk kişiydi" dedi. Gel, çabuk!"

Bir doktor aceleyle sürüklenir, Dongfang Hao Ye'nin elini tutar ve nabzını inceler.

Bir süre sonra, doktor sorar, " Wangye, nereden rahatsız hissediyorsun?"

"Baş ağrısı!"Korkunç bir şey acıyor. Kafasına vuruyor.

Doktor diyor ki, "Vurma! Elbette, Vurma!"Liu Bo hemen elini tutuyor.

Doktor, "Baş ağrısının yanı sıra, bir şey hatırlıyor musun?"

Bir an için düşünüyor ama beyni boş, dürüstçe cevap veriyor, " Hayır, hiçbir şey hatırlamıyorum."

Liu Bo, "Lotus göletine düştüğünü bile hatırlamıyor musun?"

"Lotus Göleti mi?"Xiao Wangye gözlerini kırpar," Ben bir lotus göletinin içine mi düştüm? Hatırlamıyorum."

"O zaman kim olduğunu hatırlıyor musun ?"

"Ben Xiao Wangye değil miyim?"

"Ah!"Herkes rahatlayarak nefes verdi.

"Wangye, kimliğini hala hatırlıyor musun?."Liu Bo bir sırıtışla soruyor..

"Saçmalık! Neden Wangye olduğumu bilmiyorum."Xiao Wangye ona bakıyordu.

Yan tarafta duran hassas bir genç adam, neyin yanlış olduğunu fark ediyor gibi görünüyor, öne çıkıyor ve dikkatli bir şekilde soruyor, " Wangye, o zaman kendi adını hatırlıyor musun?"

Onun adı? Hmm.. güzel soru.

Xiao Wangye düşünmek için başını eğiyor, herkesin başı onu takip ederek daha düşük ve daha düşük eğiyorlar..

Sonunda.. Pes ederek..

Benim adım "Nedir?"Herkes aynı anda nefes nefese, Liu Bo gözlerini yuvarlıyor ve düşüp bayılıyor.




1. Bölümün Sonu....




Ç.N: Merhaba Sevgili Okurdaşlarım Yeni Bir novelle Karşınızdayım, Bu novelimizin bölüm miktarı daha fazla... Umarım sıkılmadan zevkle okursunuz.. Ben beğendim, Sizin de hikayeyi severek okuyacağınızı tahmin ediyorum.. Bu biraz romantik, biraz komedi, birazda alengirli novelimizde.. Bakalım Pa Pa Pa varmı.. Hepimize sürpriz olsun :))

Keyifli Okumalar.. Şekerlemelerinizi almayı unutmayın..!!


Amele Çevirmen : degaje8

My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin