Herkeslere Merhabalar Sevgili Okurdaşlarım, Sağlık Sıhhat Afiyet yerindedir herkesin inşallah.. Her birinizin gözcağızını seveyim.. Kendinizi sağlama alın.. Maskelerinizi dezenfektanlarınızı ve en önemlisi de sosyal mesafenizi unutmayın.. Siz kendinizi korumazsanız, Kimse sizi virüsten koruyamaz.. Bu sebeple lütfen hem kendi sağlığınız hem aileniz ve çevreniz için dikkat edin.. Evett sosyal mesajımızıda verdiğimize göre.. Haydiinn Yeni bölümü okumaya buyrun..!!Dongfang Hao Ye Yao Jing kalabalık sokaklarında dolaşıp Xiao Dong aldı.
Bugün, wangfu'nun hizmetçileri eski kıyafetlerini topluyorlardı ve cebinden bir parça kağıt buldular, çünkü kağıdın ne için olduğunu bilmiyorlardı, tavsiyesini istediler.
Dongfang Hao Ye, "Yinxing Caddesi, Doğu köşesi, Liu Aile dükkanı" sözlerini gördü; başını eğerek düşündü ve sonra bunun Yang Qing Yi tarafından bırakılan adres olduğunu hatırladı.
Geçtiğimiz günlerde hiç zamanı yoktu, ama Yang Qing Yi ile bir yol paylaştığını hatırlayarak, daha sonra bir gezintiye çıkma ve onu görme fikrini ortaya attı.
Ming ve Wen ülkeleri, hükümet ve askeri güçle birbirlerine yardım ederek yirmi yıldan fazla bir süredir barış içinde bir arada bulunan büyük bir ülke topraklarında bulundular. Şu anda, Ming'in sıkıntıları Lingzhou'nun isyan ettiği gibi içinden geldi. Ancak yaojing savaştan etkilenmedi, hala çok canlı ve müreffehti.
Ming ülkesi, Lingzu'nun kuzeyindeki Fan topraklarından batıya doğru uzanıyordu, halkının kültürel atmosferi çok açıktı ve ulusal ideoloji liberaldi. Bir ülkenin başkenti olarak, Yaojing her zaman gelişiyordu. Bu gerginlik döneminde bile, pazar hala çok canlıydı ve sokaklar kalabalıktı, belki de yeni yıl yaklaşıyordu.
Sokaklarda yürürken, Dongfang Hao Ye heyecanlandı. Büyürken, her zaman sarayın içinde kilitli kalmışdı, zaman zaman dışarı çıkmak için izin aldı. Daha sonra wangye olarak adlandırıldı, ancak birçok görevle terk edildi, bu yüzden alışverişe gitmek için çok az zamanı vardı. Bu sırada, kafesinden çıkan bir kuş gibiydi ve uçmak için heyecanlıydı.
Bir sürü şeker, kestane, pirinç keki ve diğer atıştırmalıklar aldı. Xiao Wangye eğleniyordu. Xiao Dong, Xiao Wangye'nin her iki elinin de eşyalarla dolu olduğunu gördü; iç çekti.
Tüm sokaklarda dolaştı ve sonunda Yinxing Caddesi'ne geldi. Liu Aile dükkanı aslında bir eczane dükkanıydı; büyük değildi, ama Dongfang Hao Ye sorduğunda, insanlar hemen ona söyledi.
İkisi kapıdan girer girmez, şifalı bitkilerin hafif kokusunu alabiliyorlardı. Dükkanın içi loş, sessiz ve eski görünüyordu.
Dükkan sahibi onları karşıladı ve sordu, " bu usta biraz ilaç arıyor mu?"
Xiao Wangye hızla ağzında şeker yuttu, dedi, " Ben birini bulmak için geldim."
"Burada az sayıda personelimiz var, aradığınız kişi kim?"
"Yang Qing Yi'yi arıyorum." ( Ç.N: Unutanlar için hatırlatma!! Ming Ülkesine gelirken, yolda karşılaşıp, birlikte doğum yaptırdıkları, genci arıyor... Bıngıldağı oynamış beni ikaz eden çekirgem ghoulyiyentitan 'a çok teşekkürler :-)) )
Dükkan sahibi kibarca ona baktı ve dedi ki, " Qing Yi şu anda burada değil. Bana kim olduğunu söyler misin, ben de döndüğünde ona söylerim."
Dongfang Hao Ye kaşlarını çattı, ona adını söylemeye tereddüt etti. Aniden arkasından net bir ses geldi.
"Yaşlı Zhao, bir süre önce kardeş Yang'dan bana reçete vermesini istedim. Bitti mi?"Genç yaşta bir adam perdeyi açtı ve içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
RomanceAğır bir hastalıktan sonra,Prens Dong Fang Hao Ye kayıp bir hafıza ile uyanır. Daha sonra prens, kendi eşi Bei Tang Yao Yue ile tanıştığında, aklına bir kelime geldi: güzellik. Artık Bei Tang Yao Yue'yi hatırlamamasına rağmen, erkeksi içgüdüsü etkil...