Bölüm 23: Xiao Wangye'nin Ebeveynliği

380 42 53
                                    


Pişşşşttt     :)) Hala PA PA PA bekliyormusunuz bakalım ?



2 / Ekstra



Xiao Wangye, Dongfang Hao Ye ikiz oğulları ile kutsanmış, o gurur dolu bir baba oldu..

Oğullarının isimleri 'mütevazı ve samimi Beyler, bir Yeşim gibi nazik' anlamına geliyordu. En büyük oğlu Dongfang Jun Qian ve ikinci oğlu Dongfang Jun Cheng olarak adlandırıldı. Bebek İsimleri, şeker anlamına gelen 'tangguo' kelimesinden Tang Tang ve Guo Guo idi; şimdiye kadarki en lezzetli şeydi.

Xiao Wangye'nin bu isimleri icat ettiği açıktı.

Bu iki küçük oğlu olan Xiao Wangye çok mutluydu. Sonuçta, bebekler kendi sevgili karısından doğdular. Beitang Yao Yue, bebeklere hamileyken nasıl büyük bir acı çektiğini göz önünde bulundurarak, Dongfang Hao Ye onları daha da çok sevdi.

İki bebeği doğurduktan sonra, Beitang Yao Yue'nin sağlığı çok zayıftı, bu yüzden Xiao Wangye çocuklarına bakmayı bile düşünemedi. Bütün gün sürekli olarak Beitang Yao Yue etrafında döndü ve onu görünce Yao Yue başını döndürdü. Daha sonra, Beitang Yao Yue'nin sağlığı daha iyi hale geldiğinde, ancak o zaman Xiao Wangye iki oğluna iyi bakmak için zamana sahipti.

"Her nasılsa, iki küçük maymun gibi görünüyorlar..."

Xiao Wangye, iki bebeğin doğduğu zaman yüzlerinin küçük ve buruşuk olduğunu hatırladı. Yavru maymunlara çok benziyor. Islak hemşireler ona tüm yeni doğan bebeklerin böyle göründüğünü ve birkaç gün içinde görünümlerinin daha iyi olacağını söylemişti.

Ancak, hepsi Yujing'e döndükten sonra ve bebeklerin yüz günlük kutlamalarından sonra, Xiao Wangye iki oğlunun hala maymun gibi göründüğünü düşündü. Bu neden oldu? :) :)  Deli bu yaaaaa, sana benziyorlar demek ki...ŞapŞal...

Daha sonra, iki küçük oğul yavaş yavaş büyüdü, yüzleri ilahi ve beyaz oldu, gözleri yuvarlak ve büyük oldu. Her yerde yuvarlanırlardı, çok enerjik davranırlardı. Bu, Xiao Wangye'nin acı verici bir baş ağrısı hissetmesine neden oldu ve gerçekten reenkarne olmuş iki maymun ruhundan şüphe etti.

Beitang Yao Yue bu bebekleri doğuran kişi olmasına rağmen, sonuçta bir erkekti. Çocuk bakımı hakkında hiçbir şey bilmiyordu. Xiao Wangye çocuklarını çok sevdi ve onlara bakmaya hazırdı, ama Xiao Wangye'nin çocuk yetiştirmesine izin verecek kadar deliydi? Bu sadece kaosa kaos katmıyor muydu?

Bu nedenle, Jing Wangfu'nun kurallarına göre, iki küçük genç usta doğal olarak onları beklemek için geride kalan bir sürü insan olurdu.

Yine de, ebeveyn oldukları için, Xiao Wangye ve Beitang Yao Yue çocuklarına çok düşkündü. Ancak, çocukları sevme biçimleri tamamen farklıydı.

Xiao Wangye, ebeveynleri ve büyük kardeşleri tarafından büyük ölçüde şımartıldığı için özgür ve sınırsız büyüdü. Nadiren disiplinliydi, bu yüzden istediği gibi davranmaya alışıktı. Bu nokta, kendi çocuklarını yetiştirme yöntemlerine açıkça yansıdı.

Ama Beitang Yao Yue, Xiao Wangye'nin tam tersiydi. Büyürken, çok sert bir eğitim aldı. Beitang Ao çocuklarını çok sıkı bir şekilde kontrol etti ve Beitang Yao Ri sıkı ve sorumlu bir ağabeydi. Bu yüzden Beitang Yao Yue'nin çocuklarını yetiştirme şekli de aynı derecede katıydı.

My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin