( +18 Smutt !! )
Gökyüzü henüz parlak değildi ve Alacakaranlık yavaşça doğudan tırmandı. Bu sabahın erken saatlerinde, Jing wangfu banliyösü konağı davetsiz bir konuk karşıladı.
"Kapıyı aç! Kapıyı aç!"
"Geliyorum, kim o? Sabahın bu saatinde ölmek mi istiyorsun? "Bir hizmetçi kapıyı açmaya geldi, dışarıda kim olduğunu görünce atladı.."Wangye, buraya neden geldiniz?"dedi..
Dongfang Hao Ye onu itti ve içeri koştu, " Yao Yue? Wangfei nerede?"
"Wangfei henüz yatak odasında uyanmadı.."
Xiao Wangye bitirmesini beklemedi, ana eve doğru koştu. Yatak odasına girerken, Beitang Yao Yue aceleyle yataktan kalkarken gördü.
"Yao Yue!"Dongfang Hao Ye bağırdı, saldırdı ve Yao Yue'nin koynuna çarptı. İtme o kadar büyüktü ki, kalkmak üzere olan Yao Yue'ye çarptı ve ikisi de yatağa düştü.
Beitang Yao Yue çok şaşırdı ," Neden geldin? Bu kadar erken ne oldu?"
Xiao Wangye, hiçbir şey söylemeden ona sıkıca kendini bastırdı. Sadece beline sarılmaya devam etti ve yüzünü göğsüne gömdü.
Yatağa bastırdı, Beitang Yao Yue rahatsız hissetti, sadece Dongfang Hao Ye'nin kollarını daha da sıktığını hissetmek için biraz mücadele etti, homurdandı ve şöyle dedi: "Sırtım kırılıyor."
Dongfang Hao Ye mırıldandı, " Eğer kırılırsa, o zaman iyidir."
"Ne dedin sen?"
Dongfang Hao Ye baktı ve yüz yüze geldiler, burnu neredeyse dokundu, " Eeğer sırtın kırılmışsa, seni sonsuza dek tutabilirim."
"Hangi saçmalıktan bahsediyorsun?"Beitang Yao Yue rahatsız edici bir şekilde kaşlarını çattı.
Dongfang Hao Ye onu nazikçe öptü, fısıldadı ," Bu şekilde beni terk edip gidemez sonsuza dek benimle kalırsın!."
"Dongfang Hao Ye!"
Beitang Yao Ye, şaşırtıcı hareketiyle öfkelendi, sonunda onu azarladı. Ama sonra Xiao Wangye'nin gözlerinin kırmızı olduğunu gördü. Su o büyük gözlerden döküldü, iki gözyaşı damlasına dönüştü, sonra tek tek kendi yüzüne düştüler ve yavaşça yanaklarından aşağı doğru koştular.
"Sen.. sen.."Şok, Beitang Yao Yue ona baktı.
Bir süre sonra şoku geçti.. Çaresiz, yavaş yavaş şöyle dedi :" Sana ne oldu?"
Ancak, bunu sorduğunda, Xiao Wangye'nin kalbindeki barajın aniden kırıldığını ve daha yüksek sesle ağlayacağını hiç bilmiyordu: "Yao Yue.. Huhuhu.. Yao Yue.."
Gözlerini haykırdığını görünce, Beitang Yao Yue'nin ince kaşları çatıldı ve kırmızı dudakları bir çizgiye döndü, " Senin neyin var? Sana biri bir kötülükmü yaptı ?"
Xiao Wangye, "Hayır. Kimse bana zorbalık yapmadı."
"O zaman neden ağlıyorsun?"
"Ben, Ben.. Huhu... Seni özledim..."Xiao Wangye yüzünü . onun omzuna ovuşturdu.
Beitang Yao Yue'nin gözleri sümüklere düştü ve kendi giysilerindeki gözyaşları, kaşlarını çattı, " Tamam, ağlama. Sadece bir günlüğüne gittim. Eskiden on gün ya da yarım ay dışarı çıkardım, ama sen böyle değildin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
RomanceAğır bir hastalıktan sonra,Prens Dong Fang Hao Ye kayıp bir hafıza ile uyanır. Daha sonra prens, kendi eşi Bei Tang Yao Yue ile tanıştığında, aklına bir kelime geldi: güzellik. Artık Bei Tang Yao Yue'yi hatırlamamasına rağmen, erkeksi içgüdüsü etkil...