Bölüm 9: Sekiz

619 84 95
                                    




Daha önce tutulduğu zindandan farklı olarak, bu kesinlikle suçluları tutmak içindi. Beitang Yao Yue, arkasındaki gardiyanlar tarafından ileri itildi ve dengesiz bir şekilde yere çarptı.

Beitang Yao Yue, iç dolaşımını tekrar test etti ve enerjisinin onun içinde öfkelendiğini, vücudunun her yerinde kaotik olarak aktığını hissetti.

Nefesini kaç kez ayarladığı önemli değil, öfkeye devam etti. Kan damarları ve meridyen noktaları da rahatsız hissetti.. Soğuk ter katmanlarıyla kaplıydı ve alt karnı ağrılıydı.

Dongfang Ye ve Nangong Liu Jian koştu, daha sonra onların emriyle Beitang Yao Yue düz sırtlı bir sandalyeye bağlandı; kolu kol dayanağına bağlandı ve beli zincirlendi.

Dongfang Ye Müdürü uyardı, " Dikkat et, iz bırakamazsın."Nangong Liu Jian ona bir kaş kaldırdığında, "Söz verdim. İmparator onu incitmemem için bana söz verdirdi."

Nangong Li jian, Beitang Yao Yue'nin gözlerinin sıkıca kapatıldığını ve teninin beyaz bir mermer gibi solgun olduğunu gördü, kaşlarını çattı ve sordu, " Ona ne yaptın? Çok acı çektiğini görüyorum."

Dongfang Ye gururla güldü, " Benwang tütsü dağıtmanın onun üzerinde hiçbir etkisi olmadığından korkuyordum, bu yüzden ona biraz Lihun verdim. Eğer iç gücü dağılmışsa, o zaman Lihun etkisizdi. Ama değilse, temel enerji kaos içinde olurdu. Haha!"

(Li = yola, hun = ruh, ruh)

Nangong Liu Jian, Dongfang Ye'nin sapıklığını lanetledi.

Bu Lihun son derece zahmetli bir zehirdi; bir dövüş sanatçısının meridyen noktalarını rahatsız ederdi. Düzensiz iç sistemi tek tek geri koyarak hemen yardımcı olmazsa, o zaman sadece birkaç saat içinde Beitang Yao Yue'nin sinirleri ciddi şekilde zarar görürdü, bundan sonra ölmese bile tüm dövüş sanatlarını kaybederdi.

Nangong Liu Jian, sonunda, aynı zamanda beitang Yao Yue olarak bir dövüş sanatı Derneği üyesiydi. Yardım edemedi, uyardı: "Eğer savaş sanatını okşarsanız, İmparator tarafından suçlanmaktan korkmuyor musunuz?"

"İmparatora sadece onu işkenceye maruz bırakmayacağımı söyledim, ama dövüş sanatlarını yok etmeyeceğimi söylemedim. Ayrıca, ona verdiğim Li Hun ve dağınık tütsü miktarı küçük dozlarda, en fazla biraz acı çekecek ve dövüş sanatı tamamen yok edilmeyecek. Ama..."

Dongfang Ye'nin gözleri kötü niyetli niyetler içeriyordu: "eğer tüm sinirleri hasar görürse ve çıldırırsa, o zaman bu da iyi bir şey."

Şok, Nangong Liu Jian alçakgönüllülükle şöyle dedi: "eğer çıldırırsa, Gümüş Ejderha Jetonunu nasıl alabiliriz?"

Donfang Ye, " Benwang'ın yolları var."Elini salladı, sonra birisi bir tepsi ile geldi; birkaç Gümüş iğne vardı, uzunlukları en az yedi inç veya daha fazlaydı.

İğneleri görünce, Nangong Liu Jian dehşete düştü.

Fuyou Evinin özel hapishanesinde, bu tür işkence araçlarını görmüştü. Baş Cellat'a göre, eğer iğneler kemikler arasındaki ligmanete sokulursa, ağrı bir insanı delirtirdi. Ama bu sadece ışık yöntemiydi.

(Ç.N: Ligmanete, Kemikleri birbirine bağlayan kollagen liflerden yapılmış sağlam bağlardır.. Bu bağlar iskelet sisteminin ve vücudun biyomekanik olarak stabil olmasını sağlar.. )

Biraz daha kötü olmasını istiyorsanız, onları bir kişinin ana meridyen noktalarına yerleştirebilir, kan dolaşımını engelleyebilir veya ters yönde akmasına izin verebilirsiniz. Kısa bir süre içinde, hasta hayatını kaybedebilir.

My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin