Dınıttt... Dıınıııttt... Dınıııtttt.... Ewet Sevgili Okurdaşlarım, ufak ufak sona doğru yaklaştığımızı söylemiştim.. Heyecanlı bir bölüm daha sizleri beklemekte... Bakalım bu bölüm neler olacak.. Bizim ibiş Pek Sevgili karıcığının gönlünü kazanabilecekmi? Doğuma adım adım yaklaşırken, neler olacak.. Azzzz Sonraaaaaaa !!!!!! :)))))))))))
Haydin Okumaya !
Yang Qing Yi ile yaptığı söz gününde, Xiao Wangye bazı küçük hediyeler hazırladı sonra Yinxing Caddesi'nde Liu ailesinin dükkanına Xiao Dong gitti.
Dükkan sahibi Zhao onu karşıladı ve arka odaya gösterdi, ama içeride sadece Yang Qing Yin vardı ve Yan Zi Xing hiçbir yerde görülmedi.
"Zi Xing nerede?"
Yang Qing Yi'nin ifadesi acımasızdı, " dışarı çıktı."
"Dışarı? Randevu almamış mıydık?"
Xiao Wangye bunun biraz garip olduğunu hissetti. Bu Liu Aile dükkanının Yang Qing Yi'nin öğretmeni tarafından açıldığını duydu; büyük Tıp Hastanesine girmesi de öğretmeninin tavsiyesiyle oldu. Yan Zi Xing ayrıca o ve Yang Qing Yi'nin öğretmeninin akraba olarak kabul edilebileceğini açıkladı, bu yüzden burada kalmasına izin verildi. Xiao Wangye onu her bulmak istediğinde, Yan Zi Xing burada bekliyor olurdu, ama şimdi dışarı çıkıyordu?
Yang Qing Yi, " onunla kavga ettim ve öfkeyle dışarı çıktı."
"Onunla kavga mı ettin? Ne yüzünden?"Xiao Wangye daha da garip olduğunu hissetti. Bu ikisinin ilişkisi iyi değil miydi?
Yang Qing Yi gülümsedi ve dedi ki, " bu bir şey değildi. Zi Xing hala bir çocuk, birkaç kavgalar kaçınılmazdır. Bir kaç şey ile mutsuz olduğunu söyledim."
Xiao Wangye bunun hakkında konuşmak istemediğini gördü, bu yüzden sormadı. Her neyse, o ve Yang Qing Yi'nin dostluğu çok yakın değildi; sadece Yaojing'e birlikte bir yolculuk paylaştıkları için arkadaş olmuşlardı. Yang Qing Yi ona beitang Yao Yue için etkili bir reçete vermişti sadece çünkü, Xiao Wangye özellikle ona teşekkür etmek için bir hediye hazırlamışdı.
Yani bu sefer, Yan Zi Xing'in yokluğunda, Xiao Wangye ve Yang Qing Yi'nin konuşacak çok şeyi yoktu ve uzun süre kalmak niyetinde değildi. Onunla biraz sohbet etti ve sonra gitti. Yang Qing Yi, aklında çok fazla şey varmış gibi görünüyordu ve Xiao Wangye'nin ayrılmasını engellemedi.
Xiao Wangye ve Xiao Dong eczane dükkanından ayrıldı ve Zhuque Caddesi'ne dönmek üzereyken Yinxing caddesi boyunca yürüdü, aniden arkasından birinin seslendiğini duydu.
"Neden bu kadar erken gidiyorsun?"Uzaktan koşan Yan Zi Xing, Xiao Wangye'nin elini çekti ve şikayet etti.
Xiao Wangye gözlerini yuvarladı, " çünkü sen gelmedin, yarım gün bekledim."
Yan Zi Xing utangaç bir şekilde gülümsedi ve şöyle dedi: "biriyle tartıştım ve kötü bir ruh halindeydim, ayrılmak üzereydim, ama sonra seninle randevu aldığımı hatırladım. Neyse ki geri döndüm, yoksa sözümü tutmazdım. Bir kaç bir şey içelim."
Xiao Wangye başını itiraz ederek salladı, " yapamam, iyi bir içici değilim ve çok fazla içemem."
Yan Zi Xing, " Hanım evladı! Çok cimrisin! Eğer reddedemeyeceğin bir erkeksen, sadece birkaç bardak şarap içeceksin."
Xiao Wangye hemen bu sözlerle kışkırtıldı, dedi ki, " içemeyeceğimi söylemedim, sadece bir şarap! Hadi gidelim, bugün kalbimizin içeriğine içelim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Wangfei is a Man / ( BL ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
RomanceAğır bir hastalıktan sonra,Prens Dong Fang Hao Ye kayıp bir hafıza ile uyanır. Daha sonra prens, kendi eşi Bei Tang Yao Yue ile tanıştığında, aklına bir kelime geldi: güzellik. Artık Bei Tang Yao Yue'yi hatırlamamasına rağmen, erkeksi içgüdüsü etkil...