13.Bölüm☘️

299 26 45
                                    

JUNGKOOK'TAN

Dediklerini tam olarak idrak ettiğimde alayla güldü.

- Neyden bahsediyorsun sen?

- Neyden bahsediyorum biliyor musun?

Çantasını açıp telefonunu aldı. Bir süre sonra telefonun sesini açtı ve ses kaydını başlattı.

'- Cidden onu sevdiğimi sanacak kadar aptal. Sadece parası ve tipi için onunla birlikte olduğumu anlamadı Yeri.'

Yutkundum. Bu...

'- Evet. Gerizekalı gibi onu kıskandığımı falan sanıp, gönlümü almaya çalıştı. Ama tabiki de bu oyunun bir parçası. Biliyorsun benim sevgilimin yerini kimse tutamaz. Sadece parası işte.'

Kaşlarım çatılırken sinirden sıktığım yumruklarımı hissettim.

'- Hayır, tabiki de zorlanmıyorum. Şu Eun denen kız işimi kolaylaştırıyor. Bunun için bir ödül hak ediyor bence. Her neyse. Zaten yakın zamanda bu işi bitireceğim.'

Ses kaydı bittiğinde dolu gözlerini gözlerime dikti.

- Sana kaç kere yanlış yaptığını söyledim?

Titrek sesiyle gözlerim dolarken, haklılığıyla başımı yere eğdim.

Bana her fırsatta yanlış yaptığımı söylemişti. Ve ben onu dinlememiştim.

- Sırf üzülmemen için. Her gün. Ama her gün bunu sana nasıl açıklayacağımı düşündüm.

Benim için her şeyi yapmıştı. Ve ben...

- Ben yine üzülmemen için. Sırf sen üzülme diye, bu gerçeğin arkasına saklandım.

Ağladığını anlıyordum. Ama ona bakacak cesareti kendimde bulamıyordum.

- Ben sen üzülme diye bunları saklamışken. Bana ne yaptığının farkında değil misin Jungkook?

Gözümden bir yaş düştüğünde, titrek bir nefes verdim.

- Beş yıl.

Anlamaz bakışlarımı ona çevirdim.

- Beş yıldır seni sevdiğimi anlayamayacak kadar gerizekalısın.

Gözlerim şaşkınlıkla açıldığında gözlerinden tekrar yaşlar aktı.

- Sen sevdiğin insanın üzülmemesi için kendi kendini yemenin ne olduğunu biliyor musun Jeon? Veya her gece yatağında onun seni sevmediği gerçeğiyle ağlamanın ne demek olduğunu biliyor musun?

Derin bir nefes verdi.

- Sevdiğin kişinin mutlu olması için, başkasıyla olduğunu görmeye dayanmaya çalışmanın ne olduğunu biliyor musun?

Gözlerimden akan yaşla yutkundum.

- Sevdiğin insanın seni umursamamasını, seni yok saymasının ne demek olduğunu biliyor musun?! Cevap ver!

Başımı iki yana salladığımda sinirle sırıttı.

- Bilmiyorsun. Ondan ne farkım vardı diye kendimi yedim her gün! Sorun ne Jungkook?! Ondan tek farkım zengin olmam mı?! Her yerde tanınmam mı?! Çevremin geniş olması mı, NE?!

Bakışlarımı gökyüzüne çevirdim.

- Benim annem yok! Babam yok! Babaannem yok! Anneaannemi hiç tanımadım zaten! Dedem desen yüzünü gördüğüm mü var?! Bir tek sen ve abilerim vardı! Kimsem yoktu!

My Hope JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin