21.Bölüm☘️

289 20 50
                                    

EUN Mİ'DEN

- Asla sana o kelimeyi demem.

- Oppa demek bu kadar mı zor?

Derin bir nefes verdim.

- Hayır. O kelimeden tiksiniyorum.

(Yazarınız olarak o kelimeden iğreniyorum. Nasıl yazdım? Gidip ablama yazdırdım!)

Göz devirip yanıma oturdu.

- Ama bak. Hyung derim.

Gülerek kafama vurdu. Ardından televizyonu açıp, kanalları gezmeye başladı.

- Taetae.

Bakışlarını bana çevirdi.

- Jungkook'la ne konuştunuz?

Sırıttı.

- Neden söyleyeyim?

- Neden söylemeyesin?

Bakışlarını tekrar televizyona çevirdi.

- Sadece aramızda problem kalmasın dedi. Bende tamam dedim gittim. Konuştuk hallettik. Olay bu.

Kaşlarımı kaldırıp, başımı öne doğru eğdim.

- Peki. Yoongi'nin bundan haberi var mı?

Sırıtarak burnumun ucuna vurdu.

- Var cadı var. Korkma.

Arkama yaslanıp, telefonumu açtım. Bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti.

Gönderen: Bilinmeyen Numara
Ben Min Ji. Senin yalanların yüzünden Jungkook'tan ayrılan kız. Tanırsın belki.

Gönderen: Bilinmeyen Numara
Kıskançlığın yüzünden bizi ayırdın. Mutlu musun?

Cidden. Bu kız neden bu kadar maldı?

Gönderilen: Bilinmeyen Numara
Bana boş masal anlatma. Ve hayal dünyandan çık. Elimde ses kayıtların bile var. Neyin hesabını soruyorsun? Kendini bir şey sanma Min Ji. Havanı bir alırım, daha şişemezsin. Ona göre.

Gönderilen: Bilinmeyen Numara
Ayrıca. Jeon beni severken bunları söylemen.
Komik...

Sırıtıp, mesajlar yerinden çıktım ve sosyal medyaya girdim. Salak kız.

JUNGKOOK'TAN

Kitaplarımı yerleştirmek için açtığım dolabımdan düşen mektuplarla göz devirdim. Saçma sapan aşk mektupları. Cidden...

Göz devirerek mektupları hızla yere atıp, kitaplarımı yerleştirdim. Benim sevdiğim biri varken hiçbirini okumayacaktım tabiki de!

Dolabı kapatıp, yerdeki mektupları topladım. Hepsini kenardaki çöpe atıo, üzerimdeki bakışları umursamadan, bahçeye indim. Hoseok ve Namjoon hyungun oturduğu çardağa gidip, yerimi aldım.

- Ne oldu? Sinirlisin?

Başımı salladım.

- Dolabım tıka basa mektup doluydu. Bundan hoşlanmıyorum.

- Haklısın.

Etrafa göz gezdirdim. Ama gözüm okulun karşısındaki kafeye takılmıştı.

Taehyung ve Eun Mi?

Kaşlarım çatılırken telefonumu cebimden çıkardım.

Gönderilen: My Heart Beat
Nerdesin?

My Hope JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin