EUN Mİ'DEN
- Dede ben gelmesem?
- Jungkook'la kavga etmişsiniz. Aynı ortamda bile bulunmak istemeyeceğin kadar büyük bir kavga mıydı bu?
Olumlu mırıltılar çıkardığımda derin bir nefes verdi.
- Peki. Tamam o zaman. Seni zorlamıyorum. Ama diğer iş yemeğinde ne olursa olsun beni yalnız bırakamazsın.
Tebessüm ettim.
- Teşekkürler dede. Diğerinde söz geleceğim.
Güldü.
- Tamam kızım. Çocukları üzme. Görüşürüz.
Vedalaşmamızın ardından telefonu kapayıp, aşağı indim. Salona geçip, koltuğa oturduğumda Jimin sırıtarak yanıma geldi.
- Ne var yine?
Sırıtması genişlerken yanıma oturdu.
- Altı üstü karımın... AH!
O kafasını ovarken Tae kaşlarını çattı.
- Kendine gel cüce. Sevgilimden uzak dur.
Jimin ona ters ters bakıp, ardından bana döndü.
- Bak bu iyice niyeti bozdu. Min Seo'yu falan bırakıp, sana evlilik teklifi ederse şaşırma. Ama kabulde etme.
Ben gülerek ikisine bakarken, Taehyung diğer yanıma oturdu.
- Sus lan zevzek. Sana mı soracağım ne yapacağımı?
Kolunu omuzuma atıp, beni kendine doğru çektiğinde başımı omuzuna koydum. Jimin göz devirip, Tae'nin eline vurduğunda güldüm.
- Jimin. Defol git.
- Ama hep kovuluyorum ben ya!
Gülümseyip, yanaklarını sıktığımda Taehyung geri aynı konumuma döndürmüştü beni.
- Bir senden fayda var be kızım.
Güldüğümde, o da gülmüş, ardından telefonu çaldığı için mutfağa gitmişti.
- Min Seo'yla aramı ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz Bayan Park?
Başımı omuzumdan kaldırıp, oturur pozisyona geçtim. Kaşlarımı çatıp, kollarımı önümde birleştirdiğimde anlamazca baktı.
- Ne oldu?
Omuz silkip, dudak büzdüğümde güldü.
- Ha ben anladım. Bebeğim korkma. Sen benim ilk ve son sevgilimsin.
Göz devirdim.
- Ben onu mu diyorum gerizekalı? Min Seo'yla sevgili olduğunda ikinizde beni unutacaksınız.
Hala aynı pozisyonda dururken, o yandan bana sarıldı. Yanağımdan öpüp, çenesini omzuma koydu.
- Ben seni unutmam ki. İhmalde etmem. Min Seo zaten yapışık ikizin gibi. Senden ayrı kalamaz.
Omuz silktiğimde başımdan tutup, omuzuna yasladı. Bense gülmemek için savaş veriyordum.
- Ben senin her zaman sevgilinim. Her zaman kocanım. O yüzden seni unutmam. Sen benim her şeyimsin kızım. Nereden çıktı bu?
Dayanamayıp, gülmeye başladığımda geri çekilip bana baktı.
- Ay salak mısın Tae?! O kadar gaddar birine mi benziyorum ben?
Tekrar güldüğümde o da güldü.
- Bak sen şu küçük fındığa. Gıdıklanmak istiyor sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hope JJK
FanfictionBütün umudumu kaybetmiştim. Çünkü benim umudum, sendin... **************** - Her hikaye mutlu sonla mı biter? - Hayır. Ama bizim hikayemiz mutlu sonla bitecek. - Emin misin? Gözlerini, gözlerimle birleştirdi. - Seni sevdiğim kadar eminim.