"Why not?"
*******
Što ja radim sa svojim životom? Baš se ponašam kao tipična osamnaestogodisnjakinja lezeci na kauču i grickajuci cips dok gledam maraton crtanih filmova. Zanimljivo. Baš zanimljivo.
Petak je i došla sam iz škole u Lukeovoj pratnji koji me otpratio skoro do kuće a da to nismo ni primjetili jer smo se uzivili u raspravu imaju li pingvini koljena.
Stvarno je opsjednut pingvinima, ali ja nisam htjela odustati od svoga mišljenja, a on si je utuvio u glavu da zna sve o pingvinima da je bilo skoro nemoguće raspravljati.
Ali 'skoro'. Na kraju smo se rastali, a još nismo zaključili raspravu. Definitvno će bit još priče o tome.
No, bio je petak. Što znači da imam cijeli vikend pred sobom. A sto sam isplanirala? Ništa.
Michael je bolestan, Melody je još u toj svojoj nekoj čudnoj fazi oporavka od prekida, a za ostalo društvo nisam imala volje sada zvati i smetati.
I zato sam tu gdje jesam, na kauču. Pitala sam se što Luke radi. Sigurno provodi vrijeme s Calumom jer nije baš da se može družiti s njime u mojoj blizini. Moja ljutnja ne jenjava, još uvijek je sebični, egoisticni, bezobzirni kreten. Joj, imam gore mišljenje o njemu od Melody.
I tad mi je stigla poruka na mobitel.
Od: Lukey penguin
dosadno mi je :(
Nasmijala sam i se već sam slutila na šta je ciljao, ali samo sam odgovorila:
Za: Lukey penguinDobro je znati. ;)
Smijala sam se mijenjajući njegovo ime u imeniku. Toliko o mojoj dosadi.
Poruka je uslijedila gotovo odmah:
Od: bored penguin
ne stavljaj mi taj smajlic, tako je nekulturan i antipatican :o
Joj, jadni Luke ne voli onaj emoji.
Ionako mi je dosadno, mogu vrijeme provesti u provociranju njega.
Za: bored penguin
Jadan. ;) ;) ;) ;)
Od: bored penguin
znači, tako ćemo?? :p
Kako to misli? Sto li sad ima na pameti?
Crtani je ostao potpuno zaboravljen dok sam ja žurno upisivala odgovor.
Za: bored luke
Kako? O.o
Od: bored luke
Eve, Eve, zašto li si Eve?
Ne, nije to učinio.
Nadimak je tako grozan.
Ugh, sad i on koristi vrijeme u provociranju mene.
Za: bored luke
Nemoj.
Od: bored luke
zašto? :-)
Za: bored luke
Zato.
Mislim da sam odaslala svoje prijeteće raspoloženje skroz do njegove kuce.
No, i ne čini mi se da to njega puno zanima.
Mobitel mi je zazvonio i pogledala sam poruku.
Od: bored luke