Part 8.

1K 91 16
                                    

"I can't believe!"

*****
Evelyn's POV

"Mama, tata, stigli ste!" Kao malo dijete, potrčala sam i oboje ih u isto vrijeme čvrsto zagrlila. Stvarno su mi nedostajali, a ja sam njihova jedina kćer i možda sam malo previše razmažena, ali ne mogu dugo bez njih.

Ne mislim samo na to da ih volim i da mi nedostaju, već sam se pokazala nesposobnom i za kućanske poslove. Zakasnila sam u školu, nisam znala uključiti perilicu posuđa, a i spalila sam svoju majicu koju sam pokušala izglačati prije nekih pola sata.

Smrad paljevine još nije potpuno nestao, iako sam posljednjih pola sata provela pokušavajući sakriti sve dokaze moje nesreće sa glačalom. U dnevnoj sobi se osjetio jak miris osvježivača pomiješan sa mojim parfemom. Čak sam i pretjerala, a smrad je ostao. To mi je ubrzo potvrdila i moja mama.

"Evelyn, kakav je ovo smrad?" Nabrala je nos mršteći, a ja sam se nedužno nasmiješila.

"Zar je to pozdrav? Pa dobro, hvala što si udijelila kompliment mojem omiljenom parfemu koji sam našpricala ovdje da vas dočeka ugodan miris." Izvlačila sam se kako sam znala i umjela, ali mama je bila sumnjičava.

Dok je ona hodala po kući tražeći što sam učinila, tata mi se nasmiješio, pozdravio me i prošaptao na uho: "Imao sam i ja nekih nezgoda sa glačalom dok nisam našao tvoju mami. Poznat mi je miris, ali ne brini, tvoja majka ne mora znati." "Pa, sada se ponaša kao James Bond, nisam baš uvjerena da neće doznati." Zabrinuto sam prošaptala natrag razveseljena jer nisam jedina koja nije nadarena za kućanske poslove.

"Pobrinut ću se za to, ne brini." Namignuo mi je, a mene je moja podsvijest prekorila: 'Za razliku od njega, ti si žensko, treba se podrazumijevati da znaš obavljati kućanske poslove.'

Potisnula sam glas u svojoj glavi i zagrlila tatu. "Hvala ti, hvala, najbolji si!" Urotniči sam mu šapnula, a on se okrenuo i pozvao moju mamu.

"Zar sumnjaš u naše dijete? Hajde, idemo ostaviti torbe i malo odspavati, sigurno si umorna. Evelyn se zna brinuti za sebe, pa ona je naša velika cura." Govorio joj je, dok ju je vodio na kat.

"Ali-" Mama je počela, ali ja sam joj se umiješala u rečenicu: "Lijepo spavaj, majko, vjeruj mi, sve je bilo u redu dok vas nije bilo" Nevino sam se nasmiješila, a ona je napokon odustala od potrage i odmahnula glavom, pozdravila me i krenla prema gore.

Čim ju vise nisam vidjela, slavodobitno sam se zavrtjela u krug. Ali, da nije bilo tate, ne bih baš uspjela proći neopaženo.

Ponovno ostavši sama, nisam znala što bih radila od sebe, pa sam se zavalila na kauč, uzela mobitel u ruke i lijeno prelazila rukom preko njega ne znajući što bih.

Otišla sam na Instagram i listala sam po naslovnici, te sam vidjela Calumovu sliku gdje su zagrljeni dečko i cura, a odmah sam mogla pogoditi sto piše u opisu. Da, kao hashtag je stavio #m. Jao, Melody, kad ona ovo vidi, skakat ce od sreće beskrajno dugo. Nasmiješila sam se, a tada sam otišla na obavijesti i vidjela sam novi follow:

@lukeisapenguin started following you

Da, imala sam što i vidjeti. Hemmings, glavom i bradom. I da, nisam se mogla oduprijeti nagonu da pogledam njegove slike, a posebno starije. Većinu vremena sam se samo smijala gledajući njegove grozne frizure od prije. Barem je poboljšao svoj stil, to se mora priznati.

Odmahnula sam glavom prisjetivsi se kako sam se danas ponasala prema njemu. Znamo se tek jedan dan, a već zeli da postanemo najbolji prijatelji? Žao mi je, kod mene to tako ne ide. Ali, ipak se snasao. I Calum mu je prijatelj, a to odmah znači da ce se sprijateljiti s Mel, a Lexie nece propustiti priliku za upoznavanje s novim dečkom u skoli. I gdje u toj priči upadam ja?

Nickname - l.h.Where stories live. Discover now