POV Yade:
Ik word wakker geschud, maar door wie? Als ik mijn ogen open doe kijk ik in de ogen van Don en Duncan. "Wat is er?" Vraag ik slaperig. "We zijn bij Milan's huis. Kom." Zegt Duncan. Ik zie Link uit de auto stappen, Duncan er achteraan. Don doet de rechter deur open en tilt me naar buiten. "Waarom moet ik nou weer opgetild worden?" Zeg ik tegen Don. "Omdat je moe bent, en omdat het leuk is." Krijg ik terug. "Hmmm. Oké." Mompel ik. Ik word door Don op de bank gelegd. "Dat was een heel avontuur." Zegt Pascal. "Jep." Hoor ik Harm zeggen. "Yade, ik breng je even naar huis met Don, oké?" Zegt Duncan. "Ja ga je gang..." Ik pak m'n jas en wacht op de jongens. "And go!" Zeg ik als ze de deur uit komen lopen. Ik ga op de achterbank zitten, Don komt naast me zitten. "Jij kan toch gewoon voorin?" "Nee ik zit wel bij jou, is veiliger voor jou." "Oké..? Denk ik..." Als ik thuis ben afgezet loop ik naar binnen. "Hallo?!" "Oh, hey Yade. Waar was je? Toen we gisteravond thuiskwamen was je er niet." Zegt mijn moeder. "Ik ben facking ontvoerd, hoe weet jij dat niet!" Ik leg alles aan mijn moeder uit. "Oh ja, over een week, komt papa eerder thuis voor jou." "Fijn." Zeg ik.
3 Weken later...
Papa komt thuis, helemaal dronken. Hij slaat me in mijn gezicht. Hij raakt me met zijn vieze handen overal aan, ook op plekken waar ik zijn handen niet wil hebben. "Hoezoooo sllaap jij nogg nii!" Dit is echt eng, en pijnlijk. "Ik ga al!" Zeg ik. En dit herhaalt zich nu dus al een tijdje. Ik ren de trap op. Ik ga in bed liggen en app Duncan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yade🌸: Dunc HELP!Duncan👀: OMG wat is er?!
Yade🌸: Papa komt al een tijdje eerder maar stom dronken thuis. Hij slaat me en wilt me aanranden! 😭
Duncan👀: Morgenochtend haal ik je op en gaan we naar Het YouTubeHuis, oké?!
Yade🌸: Is goed, ik pak alles wat ik nodig heb!
Duncan👀: Tot morgen XXX.
Yade🌸: Bye XXX!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ik sta op en pak een koffer. Ik stop heel wat spullen erin. Ik vul 2 grote koffers en 2 tassen. Ik zet ze naast de deur. Ik app mama nog even.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yade🌸: Mam ik ga morgen bij Duncan en zijn vrienden wonen, sorry. Maar ik moet weg van papa. Misschien zie ik je morgen nog heel even... XXX Yade. ❤️ I love you!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik zet mijn telefoon uit en val met kleren en al in slaap.De volgende morgen...
POV Duncan:
We hebben een heel groot huis gekocht voor ons als YouTubers. Best leuk hoor. Maar straight on the point, vandaag ga ik Yade ophalen. Best triest wat er is gebeurd. Ik loop zonder Rudi wakker te maken naar de kamer van Don. Don die slaapt alleen omdat Nikki, de vriendin van Joost ook bij ons is ingetrokken. Ik doe zijn kamerdeur open. "Doooon wakker worden." Don doet zijn ogen open. "Wat..?" Ik leg hem het verhaal uit. "Ik ben over 15 minuten ofzo klaar." Zegt Don. "Is goed makker, thanks." En ik loop naar mijn kamer om te douchen en mijn kleren aan te doen. In plaats van mijn korte broek en t-shirt.
——————————————————————-
Dat was dit deel. Ik heb niks te zeggen dus ja. Bye! 👋🏻 xxx.
——————————————————————-
JE LEEST
Our Life (Fanfiction)
FanfictionYade, het zusje van Duncan, lijdt haar leventje. Totdat er iets gebeurd, maar ze wordt gered. En wat er verder gebeurd, zal je toch echt zelf moeten lezen. Bevat 18+ dingen, XD. (Sorry als er spellingfouten in zitten.) Funimate: Roo_san