POV Loise:
Ik zet mijn fiets voor de deur bij HET huis. Ik bel aan, Rudi doet de deur open. "Hoi!" Zegt hij. "Hoi!" Antwoord ik terug op zijn enthousiaste begroeting. "Kom binnen, Loise." Zegt Rudi. Ik knik en stap naar binnen, dan komen Nikki en Yade op me afgerend. "Loise!" Roepen ze. Oké, hoe zijn ze zo enthousiast? "Heyo!" Zeg ik terug, wel een beetje enthousiast, want dat deden zij ook. Ik knuffel ze, wat heb ik ze lang niet gezien... Oké, misschien was dat een beetje overdreven. "Wat gaan we doen, makkers?" Vraag ik. "Film kijken ofzo?" Zegt Milan die aan is komen lopen. "Ik vind het goed." Zeg ik. "Dan roep ik iedereen even." Zegt Yade. "Allemaal! Film kijken beneden!" Schreeuwt ze. Ik zie Milan weglopen voor de zitzakken, en Nikki voor de dekens. Al gauw is iedereen er, en staat alles klaar voor de film. Er staat popcorn, chips, cola, fanta, en nog veel meer. We gaan zitten, eigenlijk op dezelfde plekken zoals altijd. We zoeken een leuke film uit, we besluiten The Mask te gaan kijken. Ook al hebben een paar mensen die al gezien... Ze zeggen dat de film heel grappig is, ik moet het maar geloven. Want ik heb die film nog nooit gezien.
Na de film...
POV Rudi:
De film is afgelopen en alle chips, cola, fanta en popcorn is op. Hoe kan het?! Als we allemaal weer een beetje ons eigen ding doen, loop ik naar Loise toe. "Hey, kan ik je even spreken?" Vraag ik. "Ja hoor." Zegt ze. Ik trek haar mee naar de gang. "Hmm, en wat wil je zeggen?" Vraagt ze. "Ik, ik... eh..." "Ik, wat?" Zegt ze een beetje ongeduldig. Dit is echt heel ongemakkelijk. "Ik ehh, vind... je leuk." Zeg ik en draai gelijk mijn hoofd naar beneden. "Ehm, nou ik heb al een vriend." Zegt ze. "Zou je een foto van hem willen laten zien." Mompel ik nog net verstaanbaar. Ze ontgrendelt haar telefoon. Ze laat een foto van hem zien. "Dit is Liam, mijn vriendje." "Ik snap wel waarom je met hem hebt, hij is veel knapper dan mij..." Zucht ik. "Hey, Rudi, zo mag je niet over jezelf denken. Je vindt vast wel iemand anders." Zegt ze. Ik knik en loop weg. Dit is dan weet best jammer. Desnoods kan ik nog een Tinder account aanmaken... Maar ik kan ook een fan uit mijn DM's pikken. Hmmm, ook en goed idee. Ik zie wel, eerst nog in ieder geval deze dag doorkomen. Zonder aan Loise te denken... Dat gaat moeilijk worden. Ik loop weer terug naar de kamer, niet veel mensen. Weetje, ik ga wel een video opnemen. Dan doe ik tenminste nog iets nuttigs vandaag. Ik vraag Joost, Duncan, Link, Siiri, Nikki, Jeremy, Erwin, Puq en Ryan of ze mee willen doen met Among Us. Ze doen allemaal me dus dat is geen probleem. We hebben echt geweldig veel lol tijdens het opnemen van de video.
Na het opnemen...
Ik edit nog even een video en dan vind ik het genoeg... Als ik er klaar me ben loop ik weer naar beneden. Ik ga op de bank zitten en besluit om op Insta mijn DM's te checken. Heel veel fans die DM'en zie ik. Ik kijk een beetje naar de profielfoto's. Als ik een knap meisje gevonden heb kijk ik naar wat ze me heeft gestuurd.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Leyla: Ik zag op je verhaal dat je ziek was, beterschap Rudi. ❤️Leyla: Oké, die DM was ook weer van een tijdje geleden... 😂 Je hebt hem niet gelezen... ❤️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dat laatste berichtje was alweer een week geleden, zou ze nog kunnen reageren? Ik hoop het. Ik druk op het knopje om toestemming te geven om mij te DM'n. Ik stuur ook nog een berichtje terug.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rudi: Ik heb je DM inderdaad niet gezien, maar nu wel. 😂 Dankje voor de beterschap nog. ❤️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Oehh, ze komt gelijk online! Interessant...
——————————————————————-
FF voor wie het wil, dit is Nikki van Vliet:Dat dus. En dit is Leyla van Dam, 20 jaar:
Ik hoop dat je dit boek leuk vindt. Bye! 👋🏻 xxx.
——————————————————————-
JE LEEST
Our Life (Fanfiction)
FanfictionYade, het zusje van Duncan, lijdt haar leventje. Totdat er iets gebeurd, maar ze wordt gered. En wat er verder gebeurd, zal je toch echt zelf moeten lezen. Bevat 18+ dingen, XD. (Sorry als er spellingfouten in zitten.) Funimate: Roo_san