POV Duncan:
De rede dat ik Don mee wil nemen is omdat Don een best goede band heeft met Yade. Tenminste, zo vind ik dat eruit zien. Maar nu eerst douchen en kleren aantrekken. Ik trek snel een zwarte broek en een grijze hoodie uit de kast. Als ik klaar ben loop ik naar beneden. Ik app de jongens nog ff dat Don en ik weg zijn, plus de reden natuurlijk. Ik smeer wat broodjes voor mij en Don. Ik zie hem de trap af komen. "Eyyy Don." Zeg ik. Ik krijg en hoi terug. "Hier je broodjes." Ik schuif de broodjes zijn kant op. "Water?" "Ja is goed." Ik pak een glas water en zet het voor hem neer. Ik begin ook met eten. Als we klaar zijn stappen we in de auto van Don. Ik rijd omdat ik het adres weet.
POV Yade:
Het is ochtend, ik neem een douche en pak wat kleren. Ik pak een lichtblauwe broek met gaten en een oversized zwarte trui. Ik doe mijn haar fatsoenlijk en pak mijn tassen en koffers. Ik moet dus wel 2/3 keer lopen. Als alles bij de deur staat gaat de bel. "Hey Yade!" Zeggen Duncan en Don tegelijk. "Hey jongens!" Roep ik. Ze lopen naar binnen, ik wijs de tassen aan. Ik ben blij dat mijn ouders al naar het werk zijn. Anders was ik nu de klos. De jongens hebben mijn spullen in de achterbak gedaan. Ik schuif weer op de achterbank. En hoe raad ik het? Don komt er ook bij. "Jaja, ik weet wat je gaat zeggen." Zegt Don met en lach op zijn gezicht. Ik moet hier dan ook weer helemaal stuk om gaan. Don blijft me de hele tijd aankijken, ik bloos een beetje. Want hij is toch wel de YouTuber van de groep waar ik een soort van crush op heb. Verder vertelt Duncan me over dat ze nu samen wonen met z'n allen, en hij vraagt me nog iets. "Wil je perse bij mij slapen of ook iemand anders?" "Bij Don of bij jou." Antwoord ik. "Bij Don dus want die is de enige die alleen slaapt op een kamer." "Oké prima." Als we bij het huis zijn gaan we naar binnen en zetten we de spullen neer. "Hey!" Zegt iedereen. "Hoi Hoi!" Roep ik. "Die is enthousiast!" Zegt Jeremy. "Kloooopt!" Zeg ik. Ik til samen met Don mijn spullen naar zijn kamer terwijl Duncan het nog een keer uitlegt. Ik loop Don z'n kamer binnen. "Wow." Zeg ik. "We zetten de bedden wel wat uit elkaar hoor." Zegt Don. Ik zet mijn spullen neer. We lopen weer naar beneden en Don vraagt me wat ik wil drinken. "Doe maar water." Hij zet twee glazen neer en schenk water in. Één geeft hij er aan mij. We lopen door naar de kamer. "Film kijken jongens?!" Zegt Link. "Jaaaa!" Schreeuwt iedereen. "Ik pak zitzakken." Zegt Milan. "Ik pak chips." Zegt Rudi. Ik vind het allemaal prima. Milan komt aanlopen met twee grote groene zitzakken. Hij zet ze neer voor de bank. We gaan allemaal zitten. Ik en Don op de linker zitzak en Duncan en Rudi op de ander. Milan loopt weg om nog één zitzak te pakken, als die is neergezet gaan Link en Jer daar zitten. De rest gaat op de bank. Met z'n zessen dus, lekker handig. Gelukkig hebben we een grote bank. We starten NETFLIX op een zoeken een film uit. We gaan voor een horrorfilm. Nice... Proef het sarcasme. "Pas op Don, als ik schrik vlieg ik tegen jou aan." Zeg ik. "Ooh joh, prima!" Oké, dat antwoord had ik niet verwacht. Ach ja, boeie! Ik schrik van een eng moment en vlieg op Don's schoot. Hij slaat zijn armen beschermend om mij heen. Ik zoek een goeie positie om te liggen. Ik hoor dat Don sneller gaat ademen. Als ik een goeie positie heb gevonden leg ik mijn hoofd op zijn borst. Don begint weer rustig te ademen, top. Als er weer een eng moment is krimp ik helemaal in elkaar. "Rustig girl." Zegt Don. "Het is niet echt." Dat stelt me weer gerust. Als de film is afgelopen zit ik als een bolletje in de armen van Don. Het geeft me wel een fijn gevoel. "Dunc, kijk eens." Zegt Harm. Hij wijst naar ons. "Awh, wat schattig. Is mijn zusje bang?" Zegt hij lachend. Ik kijk hem nep-boos aan. Iedereen schiet in de lach.
——————————————————————-
Dat was dit deel weer. Couple Goals van Don en Yade, haha. Gaat dat wat worden? Ik weet het, jullie niet. Bye! 👋🏻 xxx.
——————————————————————-
JE LEEST
Our Life (Fanfiction)
FanfictionYade, het zusje van Duncan, lijdt haar leventje. Totdat er iets gebeurd, maar ze wordt gered. En wat er verder gebeurd, zal je toch echt zelf moeten lezen. Bevat 18+ dingen, XD. (Sorry als er spellingfouten in zitten.) Funimate: Roo_san