31. Groepsknuffel!!!

58 1 2
                                    

POV Enzo:

Ik wordt gebeld... Door Milan. Hoezo? Ik neem op. "Wat is er bro?" Vraag ik. "Kom nu naar ons huis toe." Zegt hij. "Why?" Vraag ik. "Link is bewusteloos." Zegt hij. "Ik kom er nu aan." Zeg ik en druk hem gelijk weg. Ik race naar de auto en rijd weg. 200, linkerbaan!

POV Harm:

Ik sta hier buiten bij Link, Milan heeft Enzo gebeld, en Rudi Leyla. En Yade heeft Loise en Liam ook nog gebeld. Ze komen er nu allemaal aan. Ik ben best bezorgd, gelukkig ben ik niet de enige die dit meemaakt. De anderen hebben ook nog een leven. Oh, daar zijn Liam en Loise al. "Gaat het goed met Link?" Vraagt ze. "Denk het, alleen de ambulance is er nog niet." Zeg ik voordat de anderen nog wat kunnen zeggen. Enzo komt nu ook naar buiten gerend. Hij knielt bij Link neer. Ik hoor sirenes in de verte. "Ambulance komt eraan." Zeg ik tegen iedereen. Yade, Don en Duncan tillen Link op en brengen hem naar binnen, zodat hij dichter bij de ambulance ligt. De doctoren kijken naar zijn hartslag en nog meer dingen. Ik snap er helemaal niks van. Ze vragen ook wat er is gebeurd, daar geeft Nikki antwoord op. Ze brengen hem naar de wagen. Wij gaan met onze auto's erachteraan.

POV Jeremy:

We zijn bij het ziekenhuis, we wachten met z'n alle op een uitslag. Ik hoop dat het goed gaat met Link. Hij was wel een van mijn beste vrienden. Ik vind het, net zoals iedereen, heel zielig wat er is gebeurd. Ik zie dat Yade Don z'n hand vasthoud, en Nikki die van Joost. Leyla houdt ook de hand van Rudi vast. Ik knijp in Harm z'n hand die naast mij zit. Hij knijpt terug. Dan komt er een dokter aanlopen. "Zijn jullie de vrienden van Michael van Tielen?" Vraagt hij. "Jup, dat zijn wij." Zegt Pascal. "Oké. Met Michael gaat alles goed, als het goed is wordt hij snel weer wakker. Kan ik een telefoonnummer van iemand krijgen om diegene te bellen als hij wakker is?" Zegt de dokter. Ik knik naar de anderen om aan te geven dat ik mijn telefoonnummer geef. "Doe mijn nummer maar." Zeg ik. "Oké, en wat is uw nummer?" Vraagt hij. "06********." Zeg ik. De dokter knikt en loopt weg. En toen gingen we weer naar huis, best jammer dat we niet konden kijken bij Link. Hij moest rust hebben, serieus... Ik bedoel, hij is niet wakker, dus so what. Ach ja, ik kan er ook niks aan doen. We rijden met z'n allen weer naar huis. Enzo, Liam, Loise en Leyla gaan ook weer naar huis. Maar ze krijgen wel allemaal een knuffel van iedereen. We geven elkaar ook knuffels. Harm slaat zijn armen om mij heen. Ik knuffel hem terug. Dan laat hij mij weer los. Ik zie dat er een groepsknuffel wordt gevormd, ik loop er ook naar toe en knuffel mee. Een beschermend gevoel geeft dat. Wat ben ik blij dat ik deze makkers ken. En wat zijn ze aardig.

——————————————————————-
Ship Jarm! Haha! Ik houd van knuffels geven, XD. Ik heb niet zoveel te vertellen, maar ik wil wel een shoutout geven. Maudiementair , je bent een geweldig persoon. Sterkte met alles GIRL, love you!❤️ Bye! 👋🏻 xxx.
——————————————————————-

Our Life (Fanfiction) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu