POV Don:
Yade, Nikki, Joost en ik zitten achter de computer. Op zoek naar een huis voor Nikki, Joost en hun toekomstige baby. Wel hier in de buurt natuurlijk. Anders zijn ze zo ver weg... Dat zouden we allemaal niet willen. Laat ze maar lekker in de buurt wonen, veel fijner. Na een lange tijd van ongeveer 2,5 uur hebben we 3 huizen gevonden in deze buurt. Dat is op zich wel goed. Yade pakt een papiertje. We maken een top 3 van de huizen die ze het mooiste vinden, en zo alle dingen langs. Uiteindelijk hebben we iets uitgekozen, nu is de rest van het regelen aan hen zelf. Iedereen hier in dit huis vindt dit huis ook mooi. Zo'n soort huis is het ongeveer:
Best mooi toch? Ik vind van wel. Yade en ik gaan weer weg. We gaan samen nog even een filmpje opnemen. Daar hebben we beiden wel zin in. We gaan een soort van teken-challenge doen. Link doet ook mee, hij is een soort van jury. We krijgen blinddoeken om. Ik weet nu al dat dit geniaal gaat worden. We moeten eerst een bloem en een appel proberen te tekenen. We moeten alles trouwens ook inkleuren, alleen je weer niet welke kleur je pakt. Je hebt zeg maar zes kleuren, in dit geval: groen, rood, geel, roze, blauw en oranje. Het kan goed gaan, maar dus ook fout. Volgens mij gaat het bij mij helemaal fout. Ik hoor Link lachen. Nee hé, het gaat helemaal fout volgens mij. Anders lacht Link niet. Of het gaat bij Yade fout, dat kan ook. Maar dat denk ik niet. Ik ga echt falen in dit, joh. Dat weet ik zeker. Volgens mij ben ik klaar. Ik doe mijn blinddoek af. Ik zie dat Yade allang klaar is, oef. Ik kijk naar mijn papier. Ik schiet compleet in de lach. Dit ziet er echt niet uit. Het lijkt gewoon op een rare peer en een mislukte bloem. Het is echt erg. Ik kijk op Yade's papiertje, jup, die heeft gewonnen. "Nou, zoals ik al dacht. Heeft Yade gewonnen!" Zegt Link. We gaan nog even door. Yade wint alles op een potje na. Maar het was wel super leuk. Ik ga nog even editen en Yade kijkt leuk mee en zit ondertussen ook een beetje op haar telefoon. Als we klaar zijn is het al laat, iedereen gaat naar bed. Yade en ik klieren nog een beetje. We gaan met z'n tweeën een dom spel op de telefoon spelen. We moeten we zachtjes zijn, maar toch lachen we heel veel. Yade laat mij ook nog even zien wat ze vroeger altijd deed. Pixel art. Het ziet er echt heel nice uit. Ze laat me ook nog wat leuke foto's van vroeger zien. Toen was ze zelfs al schattig. Ze heeft foto's van haar verjaardagen van vroeger, van hoe ze buiten speelt met familie. Filmpjes van haar in het zwembad. En ook een filmpje van hoe ze gitaar speelt. "Speelde jij gitaar?" Vraag ik. "Ja, maar ik weet niet of ik het nog kan, hoor." Zegt ze. "Zullen we gaan slapen? Ben best moe." Zeg ik. "Is goed, cutie. Slaap lekker." Zegt ze. "Slaap lekker schatje." Zeg ik terug.
——————————————————————-
Ahhh, ik zat te stressen omdat ik geen deel meer had. Daarom komt dit een beetje laat online. Maar mensen, STAY STRONG! Bye! 👋🏻 xxx.
——————————————————————-
JE LEEST
Our Life (Fanfiction)
FanficYade, het zusje van Duncan, lijdt haar leventje. Totdat er iets gebeurd, maar ze wordt gered. En wat er verder gebeurd, zal je toch echt zelf moeten lezen. Bevat 18+ dingen, XD. (Sorry als er spellingfouten in zitten.) Funimate: Roo_san