46. #NogMeerSmut

84 0 4
                                    

POV Yade:

"Oh kut wacht, we vergeten iets." Zegt Don. "Oh ja, dat kut condoom." Antwoord ik. "Ik pak er wel eentje." Zegt hij en gaat van me af. Even later komt hij terug met een condoom in z'n hand. "Aan u de eer." Zegt hij, we schieten beide in de lach. Oh god, wat zei hij dat geniaal. Ik doe het condoom om z'n vriend heen. "Wat een eer." Zeg ik. "Whahahaha." Lacht hij, en daardoor moet ik nou net ook weer lachen. Hij duikt weer boven op me. "Ready, and... GO." Zegt hij en gaat gelijk hard in me. "Ik-ahhhh had no-aah-g geenn re-aaahhh-dy ge-ah-zegd." Zeg ik kreunend. "Was ook niet nodig." Zegt hij met een grijns terug. You son off a bitch. Ach ja het voelt wel goed eigenlijk. Zo erg is het dus helemaal niet. Ik begin een beetje mee te bewegen met m'n heupen. "Hmmm, je bent opgewonden hé." Zegt hij. "Ja-ahhh goh, wat denk-ahhh  je dan? Ahhh-Wat alcohol op-ahhh en ook nog e-aahh-n cutie op ahh-je." Zeg ik. "Ja nee snap ik, ik ben cute." Zegt hij. "Ja-ahhh maar je-ah-mig." Zeg ik terug. Ik kan er ook niet zoveel aan doen weet je. Het blijft wel je crush hé. Na wel een lang tijdje van zweten stoppen we er maar weer eens mee. We zijn allebei echt heel uitgeput en laten ons in het bed zakken. We vallen allebei ook gelijk in slaap.

POV Milan:

Ik ga naar boven, ik ben best moe namelijk. Ook al is het nog maar 23:30 ofzo. Meestal ga ik 01:00 naar bed. Maar iets eerder mag natuurlijk ook wel een keer. Wat zouden Don en Yade eigenlijk aan het doen zijn. Ik heb ze niet beneden gezien. Het zal wel... Als ik boven ben en langs de kamer van Don en Yade kom hoor ik het al. De hebben, nou ja... Sex. Ach ja, zolang ik het maar niet letterlijk zie. Dan ga ik echt dood. Ik hoop dat ik door dat gekreun van hen nog wel kan slapen. Ik probeer met mijn telefoon het gekreun op te nemen, dat zou lachen zijn. Oh god, en het wil nog lukken ook. Ik ga stuk joh! Alleen ik mag niet hardop lachen want anders horen ze het. Dit ga ik in de groepsapp zetten, sowieso. Ze gaan echt boos op me worden morgen, denk ik. Of eigenlijk, dat weet ik wel zeker. Maar laat ik eerst maar gaan slapen. Ik loop mijn kamer in en kleed me om en doe alle shizzel die nodig is. Ik laat me in bed vallen en kruip onder de dekens. Ik lig nog wel een tijdje wakker, na te denken over... Eigenlijk helemaal niets nuttigs, ach ja, dat is mijn leven weer. Mijn gedachten gaan razend. Ik raak constant afgeleid omdat er weer wat anders mijn hoofd door schiet. Laat me slapen, jij kut hoofd. Je kan ook nooit gewoon UIT. Laat me nu met rust! Ik wil en moet nu slapen!

——————————————————————-
Ik ben echt verslaafd aan mijn telefoon guyzzz. Echt waar. Ik kloot constant met mensen op Insta. Maar goh wat is het geniaal. Ik zit hier ook lekker te chillen met muziek enzo. Ik heb echt geen leven, oef. Bye! 👋🏻 xxx.
——————————————————————-

Our Life (Fanfiction) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu