9. Zwemmen!

104 1 0
                                    

POV Ronald:

"Wie wil er zwemmen?" Iedereen steekt zijn hand op, leuk. We lopen allemaal naar onze kamers om ons om te kleden. Ik kom als eerste beneden. Ik wacht op de rest. Ik zie Don en Yade naar beneden komen. Yade heeft een wit t-shirt over haar bikini aan, en een hele grote handdoek om haar heen. Is ze bang om haar lichaam te laten zien aan ons? Denk het wel. Als de rest er ook is een ik naar buiten en jump het zwembad in. Ik zie Link naar de duikplank lopen. Hij springt van de duikplank af naast mij, waardoor ik een hele vlaag aan water over me heen krijg. Snel doe ik mijn handen voor mijn ogen, net op tijd. Uiteindelijk gaan we het zwembad weer uit. Ik loop naar boven om te douchen en weer kleren aan te trekken. Zo, ik ben klaar, ik loop naar beneden. Daar zie ik nog wat mensen staan. Die moeten dus wachten. Ik zie Nikki en Yade naar beneden komen. "Wij gaan koken!" Schreeuwen ze. "Niet zo hard, we staan nog niet eens 5 meter van je vandaan." Zegt Don. "We doen al zachter." Zegt Yade lief. Het verbaast me niks als die een relatie gaan krijgen. Ik ga ze shippen, dus ga ik een shipnaam verzinnen. Hmmm, ik heb em! YaDon! Dat is een goeie. Ik vertel het aan een paar mensen. Die glimlachen met me mee en geven me een zachte boks. Ik ga nog ff op een van de ligbedden chillen. "Eten is klaar!" Hoor ik na een tijdje. Ik loop naar binnen en schuif aan tafel. Als iedereen zit beginnen we met eten.

Na het eten...

POV Yade:

Ik stuur Loise een appje.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yade🌸: Hey Loise, ik weet dat je denkt van: Waar is Yade? Ik woon bij Duncan en zijn vrienden. Je mag zo vaak mogelijk komen van mij hoor. Maar er is een rede dat ik daar woon. Thuis kwam mijn vader eerder thuis, maar echt helemaal dronken. En dan sloeg hij me en randde hij me aan... Toen heb ik Duncan geappt. Die kwam me ophalen met Don. Ik voel me fijn bij hun. Ik hoop dat ik je snel weer zie. xxx Yade. ❤️

Loise🌈: OMG, Yade je leeft nog! Wat is het adres, ik wil zo snel mogelijk je weer zien! Oh wacht, Don was mee met het ophalen. OMG! Ik ga je NU bellen!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De call...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yade: Hey giiiirl!
Loise: OMG hey!
Loise: Hoe is het met je?
Yade: Goed hoor. Met jou?
Loise: Helemaal prima.
Loise: Maar laat eens horen girl!
Yade: Oké, ik we dus ontvoerd door twee enge mannen.
Loise: OMG!
Yade: Laat me nou eens uitpraten! *gelach* En toen moesten ze met tien mensen naar mijn locatie komen en ook nog eens €500 meenemen! En toen kwam Duncan dus met Milan, Jeremy, Link, Ronald, Pascal, Harm, Joost, Rudi en Don naar mij toe. En toen hebben ze me daar weggehaald.
Loise: Wow, dat is een avontuur, jemig!
Yade: Kloooooopt! *gelach*
Loise: En Don kwam mee ophalen hé. Je crush, OMG!
Yade: Jajaja! En ik slaap dus bij hem op de kamer. Wel met de bedden uit elkaar geschoven natuurlijk!
Loise: Wow, yeah girl! Wanneer kan ik komen?
Yade: Morgen I guess?
Loise: Sure. Tot morgen dan!
Yade: Bye!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Jongens, morgen komt Loise, mijn vriendin!" Schreeuw ik. "Prima!" Schreeuwt de rest terug.

——————————————————————-
Hey hoi! Loise leeft weer! Wat gaat daar in dat hysterische huis gebeuren? Hmmm. Bye! 👋🏻 xxx.
——————————————————————-

Our Life (Fanfiction) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu