Hallo lieve lezers,
Wegens het succes van vorig jaars adventskalender, heet ik jullie graag welkom bij de 2e editie van Countdown to Christmas.
Opnieuw ga ik in samenwerking met een aantal geweldige schrijvers die de uitdaging aan gaan om een voetbal one shot adventskalender voor jullie te maken.
Dit betekend dat jullie vanaf 1 december elke dag een nieuwe one shot kunnen lezen met een van jullie favoriete voetballers in de hoofdrol. Natuurlijk zal kerst een grote rol spelen in deze verhalen, maar ook oud en nieuw en sneeuwpret zullen jullie tegenkomen.
Boven elk verhaal zal ik vermelden welke geweldige top schrijver het geschreven heeft en over welke voetballer het zal gaan.
Wil je ook mee doen? Leuk! Stuur mij een berichtje, want we hebben zeker nog plek!
Het zal er dit jaar net iets anders aan toe gaan dan vorig jaar, hierover lees je meer in het stappenplan hieronder.
Ik wens jullie alvast heel veel leesplezier!
Liefs xxx
Celine--
Wil je mee doen?
*LET OP!* Dit jaar gaan we proberen om elke one shot over een andere voetballer te laten gaan. Geen dubbele spelers dus. Dit lijkt mij een leuke uitdaging om zo meer voetballers hun shining kans te geven :)
Houd hiermee rekening dat verhalen van ALLE voetballers zijn toegestaan. Dus van alle clubs, ook bijvoorbeeld oud spelers en voetbalvrouwen.1. Stuur mij een berichtje zodat ik je op de lijst kan zetten. Laat hierin weten over welke voetballer je wilt schrijven.
2. Schrijf een verhaal van min 500 en max 4000 woorden met het thema kerst of oud en nieuw. (sneeuw scenes, kerst/oud en nieuw feestjes, vakanties e.d in de sfeer van kerst zijn ook toegestaan. Wees lekker creatief)
3. Stuur je verhaal als hij af is naar: celinefcbarcelona@gmail.com
4. Graag ontvang ik uiterlijk 31 november alle verhalen, lukt dit niet laat het mij dan weten dan kan ik het misschien uitstellen.
5. Wil je nog een 2e one shot schrijven? Stuur een berichtje zodat ik kan kijken of er nog dagen zijn die niet gevuld zijn.
6. Geniet vanaf 1 december van alle verhalen (:
JE LEEST
Another Countdown to Christmas - Voetbal One shots
FanfictionWelkom bij de 2e editie van onze speciale kerst adventskalender! Elke dag vanaf 1 december tot kerst zal er een one shot online komen met een van jullie favoriete voetballers in de hoofdrol. 'All we want for Christmas is more stories!' In het voorw...