Day 18 - Kenneth Taylor

138 8 4
                                    

Geschreven door: Kaspersgirll

Met trillende handen zit Mila naar de tv te kijken. Haar Kenneth gaat vanavond zijn debuut maken in het eerste van Ajax. Haar vader komt de kamer binnen. Ze hadden afgesproken samen naar de wedstrijd te kijken, aangezien ze niet het stadion in mogen door corona. 'zin in?' grijnst haar vader. 'ja tuurlijk!' zegt Mia met een lach. Nadat Mia met haar vader naar de tv heeft staan juichen en schreeuwen gebeurt het dan in de 64e minuut. Kenneth word het veld in gestuurd en Perr mag het veld af. Met lichte tranen in haar ogen kijkt Mia naar het scherm. Ook appt ze meteen de ouders van Kenneth, die thuis voor de buis zitten. Ze kijkt vol liefde kijkt ze de wedstrijd af, en ziet ze ajax met 4-0 winnen van PEC Zwolle. Ze besluit na de wedstrijd haar warme bed op te zoeken. Het was al laat geworden en Kenneth zou zo bij haar in kruipen. Snel stuurt ze Kenneth nog een berichtje.

Kenneth <3

hee lief! Ik wou zeggen dat ik ontzettend trots op je ben, eindelijk je debuut!! Ik weet nou niet meer zeker of je hier kwam of niet, maar ik ga alvast naar bed! Ik spreek je vanavond nog en anders morgen!! Love you! <3<3

Snel wisselt Mila haar normale kleding naar de, voor haar, te grote trui van Kenneth en ze ploft in bed. Shit, snel springt ze op en loopt ze naar de badkamer. Ze was vergeten haar tanden te poetsen. Snel doet ze haar avond routine om daarna dan echt haar bed in te ploffen. Na ongeveer twee uurtjes slaap voelt Mia haar bed indeuken. De zachte kusjes in haar nek en het kriebelen van Ken zijn kleine baardje. 'hi baby.' Fluistert hij in haar oren. 'hee topper!' kreunt Mia zacht, en ze draait haarzelf soepeltjes om. 'ik ben enorm trots op jou.' Zegt Mia met een lach. 'dankjewel, ik ben enorm blij met jou.' Zegt Kenneth lief. 'nu lekker slapen, morgen maak ik een ontbijtje voor je!' zucht Mia, en ze wurmt zichzelf nog even goed in de armen van haar vriend.

De volgende ochtend worden de twee wakker van Mia haar ouders die de deur zachtjes open doen. Ze komen beide binnen lopen met een dienblad en een cadeautje. 'goedemorgen! Je ouders dachten al dat je hier heen zou komen, dus hebben ze dit cadeautje achtergelaten voor je!' zegt Laura, de moeder van de lichtblonde meid. Kenneth glimlacht en bedankt de twee vriendelijk voor het ontbijt. 'maak je cadeautje open!' giebelt Mia blij. Het papier gaat van het doosje af en voorzichtig haalt Kenneth de deksel van het kleine doosje af. Een mooi lichtroze papiertje komt uit de doos.

Voor na deze intense coronatijd. Jij en je lieve vriendin Mia mogen een vakantie in een land naar keuze uitkiezen.

Kenneth kijkt haar vrolijk aan, en geeft haar een kus op haar voorhoofd en dan op haar wang. 'nu jullie ontbijtje op eten kinders.' Zegt de vader van Mia, en beide draaien ze zich om en verlaten de kamer. Samen met Kenneth eet Mia haar deel van het ontbijtje op en genieten ze van het bij elkaar zijn. Kenneth zijn telefoon staat roodgloeiend, maar hij heeft alleen nog maar aandacht voor zijn prachtige vriendin. Zijn vriendin en die van niemand anders. 

Another Countdown to Christmas - Voetbal One shotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu