Naše cesta pokračovala dál a my jsme běželi dál, co nám síly stačili.
Odpočívali jsme v noci a přes celé dny jsme se snažili, co nejvíce přiblížit k hobitům.
Aragorn se na chvilku zastavil a přitiskl ucho a dlaně k zemi. Poslouchal tak skřety, běžící krajinou. Vzhledem k tomu, že to byl hraničář, byl na tohle připraven a narozdíl od nás ostatních měl s pronásledováním zkušenosti.
„Zrychlili, museli nás zvětřit. Honem!" Vykřikl Aragorn a já vzlétla přidala jsem na rychlosti. Následoval mě Legolas a jako poslední Gimli, který měl bohužel krátké nohy, a tak běžel opravdu pomalu.
„Pobež Gimli!" Popohnal Gimli ho Legolas a Gimli jsi začala něco mumlat pod vousy.
Pořád jsi stěžoval,ale co by jiného čekal? Odvoz?Letěla jsem dál, pode mnou běželi ostatní a užívala jsem si výhled.
„Lothlórienské lístky nepadají jen tak," zastavil Aragorn s ostatními a já sletěla dolů. V ruce držel lístek jednoho z hobitů.
„Třeba jsou ještě živí," řekl nadějně Legolas.
„A celý den před námi," proběhl kolem mě Legolas s Aragornem a pokračovali.
Já jsem se podívala na Gimli ho, který teprve dorazil a protočila jsem očima.
„Pojď Gimli, Calimë! Doháníme je!" Popoháněl nás Legolas a sám běžel hned za Aragornem.
„Na přespolní běhy nejsem. My trpaslíci jsme od přírody sprinteři. Nebezpeční na krátkou vzdálenost," přispěchal ke mě Gimli a zastavil se u mě.
„Mám nápad, vylez mi na záda. Bude to rychlejší," vysvětlila jsem mu můj plán.
„Ne do vzduchu nechci," oponoval a odmítal Gimli.
„Chceš je zachránit a dohnat Aragorna s Legolasem? Můžeš pak Legolasovi říci, že jsi byl rychlejší," řekla jsem, abych ho přemluvila.
„Tak na co čekáme, ukážeme jim!" Vykřikl a vlezl mi na záda.
„Drž se," řekla jsem ještě rychle, rozběhla jsem se, párkrát zamávala křídly a už jsem byla nad Legolasem.
***
Nějakou dobu jsem letěla, ale potom Aragorn s Legolasem zastavili. Sletěla jsem proto i s trpaslíkem na zádech na zem a on ze mě seskočil.
„Co to mělo být?" Optal se Legolas překvapeně a ukázal na mě a Gimliho.
„Jestli tam chceme být včas, tak je tohle jednoduché řešení. Gimli je pomalý. Bez urážky," řekla jsem nekompromisně a postavila se vedle Legolase.
„Jsem zvyklý," utrousil Gimli a také se postavil k nám.
„Rohan, domov pánů Gondoru,"vyřkl Aragorn a všichni se rozhlíželi.
„Působí tu něco divného. Nějaké zlo těm stvůrám dává rychlost. Staví proti nám svou vůli.
ČTEŠ
The lord of the rings |The two Towers|
AventurăPokračování příběhu-- The lord of the rings |The Fellowship of the Ring| Společenstvo se rozpadlo, avšak každý se snaží zachránit říši. Calimë s Legolasem, Aragornem a Gimlim se vydala nalézt hobity. Frodo se Samem po boku jsou na cestě zničit prste...