Vera gelinlikle yeni yaşayacağı odaya girmişti düğün boyunca kimseye bir şey çaktırmamıştı hatta Asaf'ı bile inandırmıştı ona aşık olduğuna, şimdi planını devreye sokmaya hazırlanıyordu elinde ki dedesinin bıçağını arkasına sakladı ve Asaf'ın gelmesini bekledi Asaf'da aynı Ali gibi can çekişerek ölücekti ama o Ali'den daha acınası durumdaydı aşık olduğu kadın katili olucaktı ve hiç acımadan alacaktı canını.
Asaf odaya büyük bir mutlulukla girmişti olucaklardan habersiz biçimde...
hâla inanamıyordu olanlara yani sevdiği kızda artık onu seviyordu öyle mi ? Hatta evlenmişti içinden;
" Allahım teşekkür ederim dualarımı duyup kabul ettiğin için."
Diye geçirdi yavaşça aşık olduğu kadına yaklaştı artık dayanamıyordu, Vera'sına hemen kavuşmak istiyordu kollarından tuttu Vera'yı ve kendine çevirdi anlına küçük bir öpücük kondurdu ama tam o sırada Vera arkasında olan bıçağı çıkardı ve Asaf'a sapladı Asaf başta ne olduğunu anlamadı ama sonra Vera'nın bir kez daha bıçağı itmesiyle gözünden bir damla yaş döküldüve kanayan yarasına baktı diğer eliylede Vera'nın omzundan tutuyordu,Vera'ya bakarak Asaf sadece;
"Neden yaptın"
Dedi, Vera hızla geri çekildi ve Asaf'ın yere düşmesine izin verdi.
"Ne sandın Ali'yi öyle kolayca unutacağımı mı ? sana acıyorum Asaf birde seni sevdiğimi düşündün oysa ben katilin olmak için gün sayıyordum şimdi gebermeni bekleyeceğim baş ucunda."
Yer yavaş yavaş kan oluyordu ve Asaf'ın gözleri kararmaya başlamıştı canı yanıyordu ama bıçaklandığı için değil sevdiği kız tarafından kandırıldığı için güçlükle konuştu;
"Vera lütfen abime haber ver kimse görmeden hastaneye gidelim eğer senin yaptığın ortaya çıkarsa seni rahat bırakmazlar hadi lütfen güzelim."
"Hayır, Ali gibi acı çekeceksin onun hayatını nasıl karartıysan seninki de kararacak ve ben burda son nefesini verdiğini izleyeceğim nasıl tükendiğini gözlerimle göreceğim!"
Asaf'ın daha fazla güçü kalmamıştı yaşamak için nedeni de son bir direnişle;" Sandığın gibi değil her şeyi yanlış anladın ben yapmadım! Ama madem bana inanmıyorsun senden gelecek ölümde başım gözüm üstüne, kalbi kırık ve yalnız bir adam olarak ayrılıyorum yanından bu umrunda değil gördüğüm kadarıyla ama eğer ölümüm sana mutluluk verecekse seve seve ölürüm Vera!"
Ve Asaf bu sözlerden sonra kendinden geçmişti. Vera ise merhametsiz gözlere Asaf'a bakıyordu.Evetttt ileriki bölümlerden ufak bir spoi ile geldim djjdjddjsks nasıl buldunuz ???? Bekliyorum yorumlarınızı 🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN(ASKIDA)
RomanceKadında cehennem ateşinden bir nefret adamın her sözcüğünde harlanan. Adamda cennetteki kutsal sudan bir aşk kadının her sözcüğünde dolup taşan. Adamın bir yanlışı kadının ona duyduğu tek duygu olan saygıyı kül etmişti şimdi canhırnaş bir acının...