Bu şarkıyı Asaf söylüyor 🤧
"Belki de yeni bir başlangıç yapmanın vaktidir. Yeni bir başlangıç için her şeyi yıkmanın vakti. "
~Sabahattin Ali~
...
Yere çökmüş bir biçimde ağlıyordum o sırada içeri Baran amcamın karısı Ceylin yengem geldi kızgınlıkla bana bakıyordu yanıma oturdu;
"Dediklerinin hepsini duydum Vera! Bunları nasıl söylersin nasıl yaparsın kızım çok tehlikeli şeyler söylüyorsun bunların hepsini anne-babana ve Asaf'a söylemek zorundayım, akıl işi değil bu yaptıkların ne intikamı bu kızım kimin intikamı ?! Hem kendini hem Asaf'ı yakacak kadar büyük tehditler savuruyorsun senin tedavi olman gerekiyor güzel kızım sağlıklı düşünemiyorsun."
"Yenge sakın kimseye söyleme eğer söylersen kötü şeyler olur! Bak yenge bilmediğin şeyler var bu aşağılık insanların nasıl olduklarını bilmiyorsun kana susamış bunlar, vicdansızlar, bir insanı hiç acımdan öldürebilirler!"
"Kızım bunları nasıl söylersin biz onlara yıllardır tanışıyoruz hem madem öyleler sen niye evleniyorsun bunu kendine yapmana nasıl izin vereyim bir insanı öldürebilecek kadar gözleri dönmüş madem sen nasıl evleneceksin Vera! Asla olmaz !"
Yengem bunları söyledikten sonra ayağı kalktı olanları anlatmadan onu ikna edemeceğimi anlamıştım bu yüzden kolundan tutup geri yanıma oturmasını sağladım,
" Yenge sana her şeyi anlatacağım ama işime karışmayacaksın bu beni ilgilendiren bir mesele çünkü, Ali'yi öldüren kişi onlardı Aslan'lar, Vural ve Asaf onlar zorlamış, kardeşini kaçırıp vurmuşlar annesi ile tehdit etmişler hatta benimle bile tehdit etmişler ve sırf ne için biliyor musun ? Onunla evleneyim diye bu akşam emin oldum paşamız Asaf sırf benimle evlenebilsin diye Ali'yi ortadan kaldırmış ben de ona istediğini vereceğim yenge onunla evleneceğim! Ama her gün ona kan kusturacağım en sonun da Ali gibi öldürüceğim kardeşini de kendisini de ardından ölümlerini izleyeceğim çünkü onlar bunu hak ediyorlar yenge!"
"Kızım bu anlattıkların korkunç iddialar nasıl emin olabiliyorsun bunlardan! Kanıtın var mı ? Eğer öyle bile olsa bu ülkede polis var, savcı var sana mı düştü kızım adalet aramak hem onların yaptıkları gibi yaparsan onlardan ne farkın kalır ? Katil mi olmak istiyorsun ? Hayır Vera buna izin veremem asla kendine gel hemen şimdi!"
"Yenge kanıt Füsun o yaşadı her şeyi o anlattı ve ben bugün telefon da birebir duydum Asaf'ı ! Bana nasıl kendine gel dersin yenge ! Ali öldü diyorum ben Ali öldü! Hem de onlar yüzünden! Sen hâla bana kendine gel diyebiliyorsun ben hiç olmadığım kadar kendimdeyim zaten beni ayakta tutan şey intikam! Bu ülkenin polisi,savcısı onlara bir şey yapamaz yenge çünkü ortada kanıt yok ve onlar son derece güçlü bir aile aynı bizim gibi, sence iki oğullarını böyle harcarlar mı ? Ben söyleyim hayır!"
"Tamam kızım anlıyorum seni sevdiğin öldü ve dediğine göre haksız bir biçimde ama yine de orta çağ saçmalıkları gibi kana kan diyerek intikam alınmaz! Hem sen söyledin biz gibi güçlüler yani biz de güçlüyüz kızım eğer katiller ise gerekli olan ne varsa yaparız hak ettiklerini yaşarlar ama bu evlenerek olmaz !"
" Yenge ben hapiste çürüsünler istemiyorum ki onlara bu ceza hafif kalır! Ben onlardan aynı şekilde intikam almak istiyorum bu yüzden ilk önce evlenmem gerekiyor! Hem sen de amcamla severek evlendin aşık oldun amcama , eğer onun başına bir şey gelseydi sen de benim gibi yapmaz mıydın ? Sevdiğinin böyle ölmesine göz mü yumardın ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN(ASKIDA)
RomansaKadında cehennem ateşinden bir nefret adamın her sözcüğünde harlanan. Adamda cennetteki kutsal sudan bir aşk kadının her sözcüğünde dolup taşan. Adamın bir yanlışı kadının ona duyduğu tek duygu olan saygıyı kül etmişti şimdi canhırnaş bir acının...