Şarkı çok güzel hangisine daha çok uyduğuna siz karar verin 😭Gönlümün yükünü kaldıramıyorum
~Cahit Zarifoğlu~Füsun'nun anlattıklarından sonra kafamda bir plan kurmuştum, bu planın işe yaraması gerekiyordu ancak böyle içim biraz olsun soğurdu Ali'nin ne kadar acı çektiğini hatırladıkça ellerime tırnaklarımı geçirdim ve ağlamamak için kendimi sıktım artık ağlamak yoktu güçlü durup intikamımı alacaktım öğrendiklerim beni delirtme noktasına getirmişti, nasıl böyle acımasız olabilirlerdi ? Neden böyle yapmışlardı niye kıymışlardı ona niye ? İçimde kendim ile savaşırken bir taraftan da Füsun'u sakinleştirmekle uğraşıyordum büyük çabalarım sonucu Füsun'nun ağlaması biraz olsun durmuştu
Ona;"Füsun bir tanem şimdi sakinleşmelisin anlatacaklarımı dinlemen gerekiyor biliyorum kolay değil, duygularını anlıyorum ama dinlemen lazım ilk önce bana anlattıklarını benden başka kimse bilmesin bırak herkes intihar sansın şimdiye kadar tüm kanıtları yok etmişlerdir zaten, kimsenin sana inanmasına izin vermezler onların içine girip tüketerek intikamımızı almamız lazım tükendikleri vakit Ali'ye yaptıkları gibi öldürüceğiz onları birbirlerinin gözleri önünde iki kardeş ölücekler ! Şimdi bunları kendimize saklamamız lazım anlıyorsun değil mi Füsun ?
"Anlıyorum Vera ve sana güveniyorum! İntikamımızı alacaksın abimi nasıl böyle öldürdülerse sen de onları öldüreceksin ilk önce ruhlarını sonra bedenlerini öldürüceksin bu onlar için daha acı verici olucak ! Onlara benim yapmak istediklerimi sen yapacaksın Vera benim güçüm yok ama senin var bundan sonra seninleyim sen ne dersen o ! Abimin intikamı için her şeye varım ama içlerine nasıl gireceksin ki ?"
"Sen o işi bana bırak o çok kolay ben seni yine görmeye geleceğim o zamana kadar benden haber bekle ve kim ne derse desin benden başka kimsenin sözlerine inanma!"
"Tamam Vera senden haber bekleyeceğim ve kimseye inanmayacağım sen bana abimin emanetisin!"
"Sende bana emanetsin bir tanem Ali'nin emanetisin, şimdi gidiyorum geri geleceğim."
Fusün ile vedalaştıktan sonra hastaneden çıktım ve eve dönmeye karar verdim artık acımı içimde yaşayacaktım, acımı bile yaşamama izin vermemişlerdi şerefsizler ilk önce küçük olan kardeşten yani Asaf'dan intikamımı alacaktım çünkü o kolay lokmaydı sanırım benimle ilgileniyordu eğer bu ilgisini kaybetmediyse onu sonuna kadar kullanıcaktım işim bitincede bir çöp gibi atacaktım çünkü o bunu hak ediyordu! Daha sonra yılanın başı olan abisi Vural'dan alacaktım intikamımı kafamdakilerle evin yolunu tutmuştum.
♠️
Asaf, Ali'nin ölüm haberini duyunca hemen anlamıştı olayları öfkeyle abisinin yanına gitti içinden;
'Umarım bunu yapmamışsındır Vural umarım bu kadar ileri gitmemişsindir!' Diye söyleniyordu Vuralı görünce hızla ona yaklaştı ve boğazından tutup duvara yapıştırdı"Yapmadın değil mi lan ? Yapmadım de yaşatmam Vural seni eğer adamı öldürdüysen seni buraya gömerim Vural inan yaparım büyüğümsün demem abimsin dememem acımam yaparım Vural!"
"Çek lan elini boğazımdan sen dedin yap diye sen istedin ibne ! Dileğin ne diye sordum Ali'nin yok olması dedin ben de yok ettim işte gidip Vera'na kavuş diye yaptım! Senin için yaptım it!"
Asaf daha çok sıktı Vural'ın boğazını bu kadar şerefsiz birinin yaşaması dünyaya hakaret olurdu ölmesi gerekiyordu ama öldüremiyordu da çünkü bu pislik onun kardeşiydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN(ASKIDA)
Roman d'amourKadında cehennem ateşinden bir nefret adamın her sözcüğünde harlanan. Adamda cennetteki kutsal sudan bir aşk kadının her sözcüğünde dolup taşan. Adamın bir yanlışı kadının ona duyduğu tek duygu olan saygıyı kül etmişti şimdi canhırnaş bir acının...