2

562 27 7
                                    

Nakonec jsme se s klukama dohodli ,že u nich přespíme. Wal ta u nich zůstala a já s Dominikem jsme jeli k nám pro věci. Musím uznat ,že je teď mnohem hezčí a prostě ,že wow.
,,Hele strašně si se změnila. Teda aspoň mi to přijde" řekl mi Domča.
,,Jo taky mi přijde ,ale to bylo hlavně tím stresem a tím vším" odpověděla jsem.
,,Jakým stresem?" zeptal se.
,,No víš..Walerie byla těhotná ,ale schytala pár bodných ran do břicha od toho s kým to měla no. Zároveň jsem zjistila ,že nikdy nebudu moct mít dítě což mi vlastně ani tak nevadí ,ale víš co" odpověděla jsem.
,,To mě mrzí" usmál se.
,,Nemusí,život jde dál" tvářila jsem se silně ale uvnitř jsem byla zničená.

U nich...
No ke klukům jsme s Domčou dojeli celkem pozdě ,protože jsme se u nás doma nějak zasekli. Není to,to co si myslíte ,ale začali jsme se líbat. Bylo to úžasný ,ale řekla jsem mu že na to nebudeme tlačit.
Kluci mi řekli ,že Wal už šla spát  a ,že bude spát s Jakubem v pokoji.
Řekla jsem si ,že je to dost divný ,ale když si vzpomenu na to co se odehrálo u nás tak radši držím hubu.

Po hodině nudného sedění s klukama v obýváku se to začalo trošku rozjíždět.
Poustěli jsme si songy,smáli jsme se,tancovali a hlavně hodně pili. Konečně jsem si užívala životě ,po těch dlouhých letech.
Když už jsme byli všichni dost opilý rozhodli jsme se zahrát si flašku.
Po nějaký chvíli už šli tak nějak všichni spát a zbyly jsme tak jen já a Dominik.
Začali jsme se k sobě přibližovat,až jsme byli úplně u sebe políbili jsme se.
Začalo se to trošku zvrhat a vyspali jsme se spolu. Dominik ihned uslu ,ale to nebyl jediný problém. Ten hlavní problém byl fakt ,že jsme byli v obýváku a já musela dotáhnout do pokoje kluka který má přes dva metry.
Nakonec jsem se na to vysrala a po nějaký krátký době usla vedle Dominika.

Rano...
Vzbudil mě strašně hlasitý smích,otevřela jsem oči a okolo mě a Dominika stáli úplně všichni kdo bydleli v tomhle bytě. Dokonce i Daniel s jeho přítelkyní(V tomhle příběhu s nimi Daniel bude nadále bydlet(ikdyž už není součástí labelu) ,takže dvojitá ostuda. Jen jsem se zase přikryla a pokračovala ve spánku.
Samozřejmě ,že jsem už neusla spíš jsem to jen předstírala.
Po nějaký době se vzbudil i Dominik kterej si jen odfrkl,dal mi pusu na čelo a zase si lehl.
Pak se všichni rozpustili a my mohli v klidu přejít k němu do pokoje.
Teda Dominik mohl k sobě do pokoje já šla ihned do koupelny. Tam jsem se vysprchovala,převlékla,namalovala a vyčistila si zuby.
Pak jsem se přesunula do pokoje kde už všichni seděli u stolu,i Domča. Sedla jsem si mezi Dominika a Walerii ,která mě celkem propalovala pohledem.
,,Hele pojď do koupelny" šťouchla do mě. Následovala jsem ji až úplně do zadní koupelny ,nejspíš chtěla tam aby nebylo slyšet jak na mě křičí.
,,Spali jste spolu?" zeptala se.
,,Jo. Ale ať tě ani nenapadne mi to vyčítat! Taky si šla spát k Jakubovi" odpověděla jsem ji.
,,Vždyť v pohodě. Já ti to nemám za zlý spíš jen že určitě víš ,že Dominik není na vztahy" opřela se o umyvadlo.
,,Jo vím a ty taky určitě víš že Jakub taky není úplně vztahovej" usmála jsem se a šla zase zpátky.
Nevím o co ji jde ,ale já nemám v plánu s Dominikem být ve vztahu. Vím moc dobře jaký je a prostě tohle já nepotřebuju.

Ona šla hned za mnou takže jsem si ji ještě zastavila abych věděla jestli měla něco s Kubou.
,,Jo. Spali" odpověděla jednoduše. Vím ,že k němu pořád chová nějaký city takže nebudu jak ona a budu ji to přát.
Jenže když s nim bude ,budeme pořád v jejich blízkosti. To znamená být pořád s Dominikem a to já nepotřebuju!

Moc se omlouvám jestli jsou tady chyby ,ale já to po sobě prostě potom už nečtu💅🏽
Baví vás tenhle druhý díl ,nebo bych to měla nechat jen na tý jedničce?

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat