3

493 23 2
                                    

No nakonec se Wal rozhodla ,že tam bude spát ještě pár dní ,já jsem ale jela domů ,protože jsem neměla absolutně náladu.
Odjela jsem až odpoledne ,ale doma jsem pak celkem litovala ,že jsem neodjela až večer. Jelikož se tady fakt strašně nudim zvedám telefon a volám Dominikovi jestli by nechtěl přijet.

Z pohledu Wal...
Budu spát ještě pár dní u Jakuba ,no Ella sice nevypadala úplně šťastně ale nakonec neměla nic proti.
Já vím ,že mi to s Jakubem předtím moc nevyšlo a měli jsme dost neschody ,ale mám takovej pocit že teď už by to mělo být všechno jen dobrý.
No nedělali jsme s klukama tak nějak nic ,v podstatě. Jen jsme si objednali jídlo a čuměli v obýváku na nějaký filmy. Teda až na Nika ten někam odešel. A pak teda ještě na Tomáše tomu někdo volal a on odešel a nechal tam Natku samotnou(jeho přítelkyně).

Pohled Elly...
Dominik mi nezvedal telefon takže jsem ještě zkusila Tokyho ,kterej mi ochotně řekl že přijede.
Objednala jsem nám dvě pizzy a čekala než přijede.
Vím ,že má přítelkyni ,taky je tady jen jako jeden z nejlepších kamarádů. Po chvilce mi zazvonil zvonek,pustila jsem ho nahoru.
Spolu jsme pak čekali než nám přivezou jídlo  aby jsme si mohli pustit nějákej film.

Když už nám konečně přivezli ty pizzy pustili jsme si "Annabell"(omlouvám se nevim jak se to píše)a k tomu si vzali flašku vína. Po zkouknutí filmu jsem byla jak já tak i Toky dost unavení.
,,Hele tak už běž spát já pojedu domů" nabídl mi.
,,Ne. Můžeš tu přespat,sice budeme spát spolu ,ale nic nebude to se nemusíš bát" usmála jsem se. Jen kývl,hodil si mě přes rameno a odnesl mě do ložnice.
Tam se to ,ale díky velkému množství alkoholu v naší krvi začalo trošku zvrhávat.
,,Toky litoval by si toho ráno" odtáhla jsem se.
,,Ne nelitoval. Toužim po tohle dlouho" odpověděl a pokračoval.

Ráno...
Měla jsem neskutnečně moc zmeškných hovorů a zpráv od Dominika.
Otočila jsem se na druhou stranu a viděla jsem tam Tokyho kterej si ještě v klidu spí.
,,Do píči,kurva" začala jsem nadávat po tom co jsem si pomalu začala vzpomínat na to co se včera stalo.
,Nekřič tolik Natálo" otočil se na mě Toky.
Hned po tom co otevřel oči si nejspíš uvědomil ,že nejsem žádná Natála.
,,Kurva" vypískl.
,,Tohle se nesmí nikdo nikdy dozvědět. Natálie by se semnou rozešla" řekl mi.
,,Já vím. Zůstane to mezi náma" odpověděla jsem.
Nájednou se bytem rozezněl zvonek,okamžitě jsme se začali oblíkat.
Běžela jsem otevřít,do dveří vlítl Dominik.
,,Vy jste spolu spali?" zeptal se.
,,Ne" odpověděla jsem jednoduše.
,,Ptám se ještě jednou. Spali jste spolu?" zopakoval.
,,Ne. Si snad hluchej" odpověděla jsem mu znova.
,,Dobře,toky jedeme večer máme show v Sasazu" řekl směrem k Tomovi.
,,Jen se trošku upravim v koupelně" odpověděl mu a odběhl pryč.
,,Hele Wal jede s námi můžeš taky" usmál se.
,,Proč? Aby si měl možnost sledovat každej můj krok?" odpověděla jsem mu.
,,Ne a přestaň mít blbý keci" mrkl a odtáhl mě do pokoje.
Tam mi ze skříně vytáhl nějaký oblečení a řekl ať jsem do pěti minut na chodbě.
Trvalo mi to trošku déle ale nakonec jsem vyšla oblečená a upravená z pokoje směrem k Dominikovi.
,,No vidíš poslušná holka. Takhle mi tě nebude nikdo okukovat" zlomyslně se usmál.
Toky se na mě koukal trošku zvláštním pohledem ,ale nic si z toho nedělám.
Vzala jsem si na sebe zelenočerný jordany a mohli jsme vyjít.
,,Bude ti v tý mikině zima" řekl mi Nik než jsem stihla zamknout.
,,No tak mi pujčíš ještě tu tvojí ne?" usmála jsem se.
Musím ho trošku vyprovokovat,jen nechápu ty Tomášovo pohledy. Nevím moc o co mu jde ,když on sám navrhl to že to nikomu neřekneme a budeme dělat že nic.

Jsem tu s další kapitolou❤️
Omlouvám se za chyby

Ella<3

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat