Ráno se vzbudím až po Tomášovi,zrovna je na mobilu.
,,Dobré ráno" pozdraví mě a dá mi pusu do vlasů.
,,Víš nemohla jsem v noci spát,tak jsem přemýšlela nad tím jaký by to bylo kdyby jsme spolu byli a prostě chápeš" řeknu mu.
,,A k čemu si se dopracovala?" zeptá se.
,,Chci s tebou být Tome" odpovím,na nic nečeká a vrhá se mi na rty.
Chvíli se jen tak líbeme,chvíli na to se začneme vysvlíkat jenže někdo začne ťukat.
,,Nech to bejt,oni počkají" říká mi Tom ,když se zvedám a jdu se podívat kdo to je.
,,Co chceš Dominiku?" zeptám se ho,za dveřmi totiž stál on.
,,Nerad vás ruším ,ale Jakub vzkazuje že máte být za hodinu dole na snídani" odpoví mi.
,,To stihneme" řeknu směrem k Tomášovi.
,,No nic,máme něco lepšího na práci než se tady s tebou vybavovat takže se měj hezky. Čau" zabouchnu mu dveře před nosem a směřuju si to k Tomášovi.
Po společných ranních chvilkách s Tomem ,jsme se spolu šli vysprchovat.
Následně jsme dobalili věci a vyrazili na snídani.Doma...
,,Co udělame s tvou ložnicí?" zeptá se mě Tom ,když si dáváme společnou vanu.
,,No snad si nemyslíš ,že budu spát na tý tvoji tvrdý posteli" odpovím mu.
,,Budeš muset,já v tvým pokoji nebudu" řekne.
,,No tak si najdi nějakou ,která v tom tvým bude chtít být" řeknu schválně.
,,No tak se budeme scházet v obýváku,gauč máme dobrej" začneme se spolu smát.Po dvou měsících..
No s Tomem jsme furt spolu a jsem fakt moc ráda ,že jsem si vybrala právě jeho. Je ten nejlepší kterej mě kdy mohl potkat,doufám ,že spolu budeme ještě hodně dlouho.
No Wal s Kokym jsou taky pořád spolu,Jakub si našel přítelkyni a potom co se Dominik dozvěděl ,že chodím s Tomem se začala ještě víc opíjet a sfetovávat než kdykoliv jindy.
Stala se z něj troska a ,že prý neumí vyznávat lásku,hah Dominiku teď už všichni ví ,že umíš.,,Elo zítra tady musíš být fakt brzo" řekne mi Jakub v kanclu.
,,Jo neboj se,budu tady kolem šestý,to je dost brzo si myslím" zasměju se a dál se věnuji práci.
,,Hele já jdu,jestli přijde Dominik nevšímej si ho" řekne a odchází pryč.
To neměl asi říkat ,protože to přivolal. Neuplyno ani dvacet minut a Dominik už tady byl. Ožralej jak svině,no jsem zvědavá co mi bude vyčítat tentokrát.
,,Jee ahojky Elinko" řekne a přisune si ke židli.
,,No nazdar" protočím očima.
,,Ty ani netušíš jak moc tě miluju Ejinko moje" začne mě hladit po tváři.
,,Dominiku doprdele stačí" křiknu po něm.
,,Ty na mě nemůžeš křičet" zvedne se ze židle a přejde k oknu.
,,Dovoluješ si moc Elinko,dávej si pozor aby si ti něco nestalo až pujdes z práce nebo do práce" řekne a odejde pryč.
Co si o sobě vůbec myslí? Teď mi začne vyhrožovat a co pak? Zavře si mě do sklepa? Ale tak ,když chce válku bude jí mít!Jsem tu s další kapitolou🙏🏽
Mám v záloze jeden příběh s jménem "Zdál se mi o tobě sen/Yzomandias".
Je jen na vás jestli by jste chtěli abych zítra k večeru vydala první kapitolu❤️