Ráno se vzbudim s Dominikem v pokoji,což nechápu jelikož jsem usla v obýváku.
,,Dobré ráno" řekne mi Dominik.
,,Co tu dělám?" zeptám se ho
,,,No nejspíš ležíš?" ušklíbne se.
,,Usla jsem v obýváku" řeknu mu
,,Ano ,ale odnesl jsem si tě sem" usměje se.
,,Dominiku já chodím s Tomášem" zvednu se z postele a odcházím pryč.
,,Počkej co?! A uvědomuješ si co ti udělal?" křikne ,když jsem mezi dveřmi.Když vejdu do obýváku vidím tam sedět Tomáše,Jakuba,Wal a Pepu.
,,Dobrý ráno" pozdravim je.
,,Dobrý" pozdraví mě skoro jednohlasně.
Jdu si sednout vedle Tomáše,přivítáme se prodloužením polibkem.Pohled Wal...
Vzbudila jsem se v podstatě tak jak jsem usla ,ale bez El. Myslela jsem si ,že si dává sprchu ,ale nemohla jsem ji najít. No nakonec jsem ji přece jen našla,byla u Dominika v pokoji.
Nejspíš si ji musel v noci odnést ,protože by tam sama od sebe nešla.
,,Ježiši hledám El po celým bytě a nakonec ji najdu u bráchy v pokoji" začnu se smát na Jakuba ,kterej snídá v obýváku u televize.
,,Jo on za mnou přišel asi ve čtyry ráno do pokoje kde se mě zeptal jestli mi nebude vadit ,že vezme spící Elu z obýváku k sobě do pokoje" chytne výbuch smíchu.
,,Ježiši to je debil tyvole" přisednu si k němu.
,,Je,ale zamilovaný lidi se občas prostě chovají jak debilové. Je jí úplně posedlej" řekne,už ale beze smíchu.
,,Co ty můžeš vědět o lásce" řeknu naprosto upřímně.
,,Vím toho o ni dost abych mohl milovat" řekne a zadívá se před sebe.
,,Jakube já tě znám moc dobře a vím ,že si dlouho nikoho nemiloval" protočím oči.
,,Myslím ,že nevíš" koukne se na mě a odejde.
O co mu zase jde?Pohled El...
,,Co vám je?" zeptá se Tomáš Walerie a Jakuba.
,,Nic" odsekne Jakub.
,,No ten má zas náladu" protočím oči.
,,Mám naprosto normální náladu,jen tady Cittová si mysli ,že neumím milovat" ironicky se usměje.
,,No myslím si to no a teda když si kvůli tomu takovej tak koho miluješ? M?" koukne se na něho Wal.
,,Tebe" odpoví a odejde k sobě do ložnice.
Na to Wal už neodpoví a snaží se nejákým vykroutit ze situace.
,,A co mate dnes v plánu?" zeptá se nás,mě,Toma a Pepy.
,,Běž za nim" odpovím ji.
,,Nemám si s nim co říct" řekne směrem ke mě.
,,Byli jste spolu hodněkrát a dost dlouhou dobu nemám pravdu? Neříkej mi že už k němu nic necítíš" řekne k ní.
,,Necítím k němu vůbec NIC!" odsekne mi.
,,Mám Kokyho" dodá k tomu.Dál už jsme se tématu Jakub a Walerie nevracely. Zrovna jsme s klukama ve studiu,mezi Wal a Jakubem je takový zvláštní napětí.
Ať mi vůbec nezkouší namlouvat ,že už k němu nic necítí. Oni dva k sobě prostě patří,je to něco jako já a Tom.
,,El můžeme si promluvit?" přijde ke mě Wal.
Jen kývnu a jdu s ní do vedlejší místnosti.
,,Přemýšlela jsem o mě a Jakubovi no a uvědomila jsem si ,že k němu furt něco cítím" řekne mi docela zklesle.
,,No já jsem to věděla" řeknu.
,,Jenže je to něco jako ty a Dominik víš. Chvíli by to bylo super,choval by se hezky ale pak se z ničeho nic chová jako zmrd" řekne mi.
,,Já a Dominik?" zeptám se.
,,No taky jste spolu už něco zažili,taky rozhodně nemůžeš říct ,že k němu nic necítíš" podívá se na mě vyčítavě.
,,Jenže já k Dominikovi vážně nic necítím" řeknu jí.Vlastně jsem ji trošku lhala,protože jsem k němu něco málo cítila. Ale nebylo by to na utvoření vztahu.
Jsme tu s novou kapitolou,bohužel vám musím oznámit ,že za chvíli nám příběh skončí a tak bych ráda věděla jestli by jste radši aby byl konec šťastnej nebo smutnej🤔
Omlouvám se za překlepy a podobně❤️