18.

360 19 4
                                    

Po týdnu...
No takže co je asi tak novýho,asi bych měla začít s tím ,že si Dominik našel novou přítelkyni. Jmenuje se Šárka a jak jinak je to fakt velká píča. Absolutně nepobírám to ,že s ní Dominik může vydržet.
No a jinak je vlastně všechno stejný.

Ráno...
,,El vstávej,musíme jet na show" budí mě Tom.
,,Vždyť je tak osm,to snad nemyslíš vážně,máme se sejít až ve 12" řeknu mu.
,,Je jedenáct ,ale jinak nic" odfrkne si a zvedá se z postele.
Okamžitě vybíhám do koupelny a společně s Tomášem lezu do sprchy.
Společně se osprchujeme,oblečeme a vyražíme k baráku velkýho Jakuba.

Pohled Wal a ráno Wal...
Vstávám mnohem dřív než Koky,jak jinak. Když se osprchuju a nasnídám rozhodnu se jít vzbudit i jeho.
,,Vstávej lásko" začnu s nim hýbat.
,,Hmmmmm jooo" řekne a odchází do koupelny.
Na jeho nočním stolu má svůj mobil na ,kterém se právě ukázalo oznámení od nějaké Terezy.
Mobil bez problému otevřu a začínám číst zprávu.
Tereza❤️:Ahoj lásko,včera jsem si to fakt moc užila. Určitě si to někdy zopakujeme. Miluju tě a ahoj.
Nemohla jsem té zprávě uvěřit,ale nechtěla jsem aby si Koky o mě myslel bůh ví co,jen protože mu čtu zprávy.

Pohled El...
Tuhle show kluci mají s Viktorem Sheenem,je to můj dobrej kamarád a taky dělá fakt dobrou hudbu.

V klubu...
,,Ahoj Viktore" řeknu na přivítání a obejmu ho.
,,No nazdar,jak ses měla? Docela dlouho jsme se neviděli. Tak povídej" řekne mi a společně se vydáváme na bar.
Na baru si spolu říkáme věci ,který se stali během toho co jsme se neviděli a tak.
Pochvíli za mnou ,ale přijde Walerie ,že mi musí něco říct. Takže se omluvím Viktorovi a odcházím s ni kousek pryč.
,,No a podle mě s tou holkou prostě něco měl,na stopro s ni něco měl" dořekne mi Wal příhodu z rána.
,,Tyvole,to je zmrd no ,ale spíš mě zajímá co hodláš dělat" řeknu ji.
,,No to nevím ,ale miluju ho a nechci být sama ,ale tenhle poslední týden jsem trávila hlavně s Andreasem a navrhovaním merche a vyskytla se nám taková malinka chybička" špitne.
,,Jaká?!" křiknu trošku potišeji.
,,No a...asi k němu něco cítím" vykoktá ze sebe.
,,Wal uvědom si jak ty kluky střídáš kurva,né že bych tě měla za děvku ,ale jakoby vem si že si s Kokym a začínáš si vytvářet city k Andymu. A to si ještě minulý týden říkala že chováš ještě nějaký city k Jakubovi" řeknu.
,,Já vím ,ale myslím si že s Andreasem by mi to mohlo vydržet víš. Navíc s Jakubem to není na vztah a Koky udělal celkem zmrdovinu" obejme mě s brekem.
,,Já vím,nezasloužila sis to co udělal" začnu ji hladit po vlasech.
Ještě chvíli tam takhle stojíme a pak jedeme ze zvukovky na večeři.

V restauraci...
,,Walerie dneska si nějaká tichá" řekne Pepa.
,,Nejsem" falešně se usměje.
,,No a nechcete třeba zítra do plavecký nebo zoo? Když už jsme v Praze" snažím se pomoct Wal vykroutit z tý debilni konverzace.
,,Klidně,tebe vidět v plavkách...tssss to si nenechám ujít" řekne Viktor ,který sedí hned vedle mě.
,,Je tady Tom" tiše k němu šeptnu.
,,Dělal jsem si jen srandu" začne se smát Viktor.

Jojo Viktore dobrá sranda,teď mi to dá Tomáš pěkně sežrat. Děkuju ti.

Jsem tu po hooooodně dlouhé době s novou kapitolou,doufám že se vám líbí🙏🏽
Snad vám nevadí ,že jsem do příběhu zapletla i Viktora😊

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat