12

364 20 0
                                    

,,Hele možná by bylo lepší kdyby si fakt šla" řekne mi a já bez zbytečných otázek odcházím zase zpět do mého a Tomášovo pokoje.
,,Tak co? Byla dobrá" řeknu Tomovi se smíchem.
,,Neměla si to vidět,ale když už se ptáš,byla dobrá ale na tebe neměla" odpoví.
,,Ale prosím tě" řeknu a začnu si balit věci.
,,Opravdu vždycky jsem pro tebe měl slabost" řekne mi a přiblíží se ke mě.
,,Tome" řeknu,ale on mě nenechá domluvit.
,,Já vím,chceš být jen kamarádka" řekne a odstoupí.

Cesta do Plzně...
V autě sedím s Pepou a Danielem,Tom i Dominik jsou nějaký divný ,ale nějak to neřeším.
,,Hele Dominik je dneska nějákej divnej" řekne,no spíš zašeptá Pepa.
,,No třeba mu nějaká čubka nedala" dodá Daniel a já se začnu smát.
,,Já vás slyším zmrdi" otočí se na nás Dominik.
,,Co je? Neuneseš pravdu?" řeknu k němu.
,,A ty zase nedokážeš pochopit ,že né všichni tě chtějí" řekne zase naoplátku on.
,,Ale dokážu,ale ty si mi v klubu "vyznal lásku" a na hotelu si zase řekl ,že nedokážeš milovat. Haha Nojo klasickej Citta" vpálim mu to do držky.
Na tohle už nemá dostatečnou odpověď a otáčí se zase zpátky.
Zbytek cesty je už ticho,jediný kdo v autě dělá píčoviny jsme my ,až úplně v zádu.

V Plzni...
Nejdříve jsme se šli ubytovat na hotel,tam jsem ,ale byli jen hodinku a pak jsem hned museli do klubu ve kterým měli dneska kluci hrát.
,,Zkouška zvuku,zvuková zkouška,zkoušet zvuk,zvuk zkoušet" říkám s Radkem a Danielem do vlogu.
Wal s Kokym dneska zůstali na hotelu,protože Kokymu není dobře takže dneska hrát nebude. Celkem mi vadí ,že jsem tu jediná holka ,ale Jirkamera kterej klukům točí vlogy na show nepije takže si budu mít s kým povídat.
,,Elo potřeboval bych aby sis na chvíli stoupla do stánku s merchem. Až se to tady začne plnit" řekne mi Jakub.
,,Jojo jasně,to tam mám být sama?" odpovím.
,,Bude tam s tebou Rej,aby ti nikdo nic neudělal" řekne a odejde pryč.
Jasně Jakube ty umíš člověk povzbudit,díky větě "aby ti nikdo nic neudělal" jsem měla sto chutí odejít pryč ,ale jelikož vím ,že mě potřebují zůstanu tu.

Před show...
,,Ty si Eliška?" zeptá se mě nějákej kluků fanoušek.
,,Jo" odpovím a při to podávám ostatním lidem peníze zpátky.
,,Já jen ,že Nik sedí na klučičích záchodech a vypráví tam klukům jak nenávidí nějakou Elu co je Jakubovo sestra" řekne.
Rukou mu naznačím ať jde za mnou do stánku.
,,Když za nim teď půjdeš,řekneš mu můj vzkaz a ještě se vrátíš a řekneš mi jeho odpověď dám ti jakej koliv kousek merche zadarmo" řeknu k němu a podávám mu papírek se vzkazem.
Jen kývne a odchází pryč,já se otačím na Reje ,kterej jen se smíchem kroutí hlavou.
,,No co,je to debil. Radši mě hlídej a nekruť tady hlavou" řeknu a dám mu lehkou pěstí do ramene.
On náhodí kamenej výraz a začne koukat před sebe.
,,Mám ti říct ,že ho nezajímáš a ať se mu necpeš" přijde asi po deseti minutách ten klučina.
,,Vyber si ten merch ,ale ještě od tebe budu něco potřebovat" řeknu.
On zase jen kývne,vybere si merch a odcházíme spolu na klučičí záchody.
,,Reji hned přijdu,vem to za mě" poručím mu.

Při vchodu na klučičí wcka se mi vyskytne pohled na sjetýho Dominika a partičku pěti kluků.
,,Vidíte kluci to je ta píča" ukáže na mě Dominik.
,,Tyvole vždyť je překrásná" řekne jeden z nich.
,,Tyjoo děkuju" mrknu na něj.
Toho kluka ,kterej mi teď chvilku dělá otroka sebou vtáhnu do jedný kabinky,ale nezamknu ,aby se tam Dominik lehce dostal.
,,Teď se začneme líbat" zašeptám mu do ucha.
Jen kývne a začne dělat tak jak jsem řekla,po chvíli se rozrazí dveře u kabinky. Jenže v nich nestojí Dominik ,ale Tomáš.
,,Hele ty si běž stoupnout ke stagy,protože mi je jasný že tě donutila. A ty pojď semnou" vezme mě za ruku a táhne ke stánku.
,,Papa kluci" mávnu na kluky ,kteří stojí u umyvadel s Dominikem.

,,Proč děláš takový píčoviny?" zeptá se mě.
,,Tyvole Reji,musel si to říct viď" směju se.
,,El to není vtipný,jestli se to dozví Jakub tak zabije tebe a hned potom Reje" řekne mi Tomáš.
,,Děláte jak kdybych byla nějaký malý dítě,jsem dospělá kurva" vytrhnu se mu a odcházím pryč.
Už mě zase začínají srát,připadám si jako jejich harant.

Jestli se tu najdou nějaký gramatický chyby,překlepy tak se omlouvám❤️

Špinavý představy/Milion+Kde žijí příběhy. Začni objevovat